פקחים נוספים הוכשרו לאכיפה של רוכבי אופניים חשמליים

בנוסף על 12 פקחים מהפיקוח העירוני שכבר אוכפים בשנה האחרונה רוכבי אופניים חשמליים, המטה לבטיחות בדרכים הכשיר עוד 24 פקחים מהשיטור העירוני והפיקוח העירוני

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבועיים האחרונים סיימו 24 פקחים מהשיטור העירוני והפיקוח העירוני, בקורס של מרכז השלטון המקומי שהתקיים באשדוד. בקורס קיבלו הפקחים את כל הידע הנדרש בנושאים הקשורים לאכיפת אופניים חשמליים.

כידוע, האופניים החשמליים והגילגלנוע (קורקינט חשמלי) הינם כלי רכב התופסים תאוצה בשל היותם ירוקים, חסכוניים ונוחים. יחד עם זאת לנהג לא מיומן או לנערים שלא עברו תיאוריה וגם כאלו אשר לא שומרים על כללי הבטיחות, מדובר בכלי מסוכן ואף קטלני לעתים.

עיריית אשדוד נוקטת במדיניות הכלה והסברה לקטינים. נער שנתפס בעבירה מקבל אזהרה והסברה בתקווה שלא יחזור על הטעות מסכנת החיים. במידה ונתפס בשנית, יקבל דו"ח. באשר לבגירים עבירה על אחד מכללי הבטיחות תגרור קנס מידי. גורם אכיפה נוסף הוא השיטור, גם העירוני וגם משרד התנועה אשדוד אוכפים עברייני תנועה באופנים וקורקינטים חשמליים. המטרה היא הצלת חייהם של הרוכבים. אשדוד ריבויה בשבילי אופניים וצומחת להיות עיר בטוחה ירוקה המעודדת רכיבה על שבילי אופניים. יחד עם זאת התנהגות הרוכבים היא שתיתן את הטון באשר לבטיחות הרוכבים בדרכים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן