הג'וב הצרפתי: דניאל בנלולו מונה לתפקיד היוקרתי של מנכ"ל קק"ל בצרפת

החל מינואר 2020 הוא מתחיל לשמש כמנכ"ל קק"ל בצרפת לאחר 4 שנים בהם שימש כמנכ"ל קק"ל בלוקסמבורג ובלגיה  וברמה הפוליטית האישית הוא עדיין מתכנן לרוץ לכנסת
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דניאל בנלולו, חבר מועצת עיריית אשדוד וח"כ מטעם הליכוד לשעבר, ששימש ב 4 השנים האחרונות כמנכ"ל קק"ל במדינות בלגיה ולוקסמבורג, מונה לשמש כמנכ"ל קק"ל החל מינואר 2020 בצרפת. ב 4 השנים האחרונות בהם שימש בנלולו במדינות לוקסמבורג ובלגיה הוא שימש כאיש הקשר בין היהודים החיים במדינות אלה לישראל וקידם איתם לא מעט פרויקטים וסיורים בארץ. בתפקידו החדש בצרפת הוא יעמוד בקשר עם הקהילות השונות ברחבי המדינה. מדובר בלמעלה מ400 אלף יהודים שחיים כיום ברחבי צרפת וצפויה לו עבודה לא קלה. לשם השוואה במדינות לוקסמבורג ובלגיה חיים כ40 אלף יהודים. "ויש לי לא מעט תכניות בצרפת" אומר בנלולו בשיחה מצרפת

ש. מה התכניות?

"להקים קבוצת צעירים סטודנטים יהודים שיהיו לצידי ויסייעו לי בקשר עם הקהילות השונות כולל היהודיות ברחבי צרפת על מנת להטמיע את כל התכניות של קק"ל צרפת. בנוסף, ליצור קשר עם קשישים בבתי אבות ועם האוכלוסייה המבוגרת ולחבר אותם למדינת ישראל וליהודים. יש לא מעט יהודים שחיים בגפם, ניצולי שואה, שמחפשים שיגיעו אליהם ויתייחסו אליהם. דבר נוסף הוא להדק את הקשר עם בתי הספר היהודיים, לפעול גם במסגרות חינוכיות. ובנוסף להביא משלחות רבות לישראל לסיורים ברחבי הארץ ובפרט להראות להם את כל הפרויקטים שנעשים במימון התרומות שלהם".

ש. ב4 השנים האחרונות בתפקידך בבלגיה ולוקסמבורג?

"בבלגיה ולוקסמבורג חיים כ- 40 אלף יהודים והצלחתי לגייס לא מעט אוהבי מדינת ישראל, בניהם הנוצרים האוואנגליסטים ואיתם קידמתי הרבה פרויקטים וכן סיורים לישראל"

ש. בפאן האישי, חברות בכנסת או פוליטיקה מקומית עדיין מדברת אליך?

"ברמה המקומית אני לצדו של ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ואשמח לסייע ולעזור לו שיצליח ואני עומד לרשותו. חברות בכנסת? לכנסת תמיד מדגדג לי לחזור ובעיתוי הנכון אציג מועמדותי לכנסת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן