עו"ד גבי כנפו מסביר מדוע החליט לתמוך בח"כ גדעון סער לראשות הליכוד

"מאז שהודעתי על החלטתי לתמוך בגדעון סער, לתפקיד יושב ראש הליכוד, שמעתי הרבה סוגים של תגובות" אומר עו"ד גבי כנפו שהחליט לתמוך בח"כ גדעון סער בהתמודדות שלו נגד נצניהו לראשות הליכוד. "שאלו אותי למה עכשיו? מה עם הסיכונים? האם לא עדיף לשבת על הגדר, ל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו"ד גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר אשדוד שהכריז ראשון על תמיכה בגדעון סער נגד בינימין  נתניהו לראשות הליכוד מסביר מדוע עשה כן.כזכור, כנפו היה הראשון שהודיע על תמיכה בסער ואחריו הצהריו ראשי ערים וראשי סניפים. "ומאז שהודעתי על החלטתי לתמוך בגדעון סער, לתפקיד יושב ראש הליכוד, שמעתי הרבה סוגים של תגובות, הרבה מאוד תומכים, (תודה רבה לכם מקרב לב). שמעתי גם מתנגדים מבין חבריי לתנועת "הליכוד", (מכבד ומעריך את הדעה מהצד השני) אבל אני רוצה להתייחס דווקא לסוג שלישי של מגיבים, ששאלו אותי כל אחד בשפתו שלו את ה-שאלה"

ש. אז למה עכשיו? מה עם הסיכונים?  האם לא עדיף לשבת על הגדר, לראות את המגמות, לתת לצדדים להתקוטט ולהיכנס לזירה כשהעשן מתפזר?

"בפוליטיקה אני לא נמצא בשביל תפקידים, לא בשביל כסף, זוהי שליחות. לתרום מעצמי לחברה, להודות על המקום שהגעתי אליו באמצעות הקדשה מזמני למען הציבור. גם בפוליטיקה המקומית בעיריית אשדוד, מעולם לא נטלתי ולו שקל אחד של שכר מכספי משלם המיסים. זה החינוך שגדלתי עליו והערכים שקיבלתי בבית. מי שמכיר אותי רק מהשנים האחרונות, יכול להתבלבל ולחשוב שאני קבלן של הצלחות. כי בכול זאת, החל מ2007 אנחנו מובילים את אשדוד בתנופה אדירה, בראשותו של ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר זו הקדנציה השלישית".

ש. ולמה סער?

"אני תומך במועמד לראשות הליכוד גדעון סער לא בגלל שאני "יודע" שהוא הולך לנצח בוודאות. זה קרב קשה מאוד, הוא לא קל, הוא לא שייך לקבלני ניצחון. אלו יחכו עד הסוף, יראו את מי שעומד לעלות וירוצו אחריו באפקט העדר"

ש. נתניהו לא מתאים?

"אני גם לא חושב שום דבר רע על ראש הממשלה הנוכחי ויו"ר "הליכוד" בנימין נתניהו. להיפך, כל מי שייבחר לתפקיד ראש הממשלה אחריו יצטרך לעבוד קשה כדי להיכנס לנעליו הגדולות. אבל אני חושב שלעת הזו, גדעון סער הוא המועמד המתאים הראוי ביותר, לתפקיד יו"ר התנועה, ולתפקיד ראש-הממשלה.וכשאני מאמין במשהו אני הולך איתו עד הסוף".

ביום ראשון הקרוב, בשעה 19:30 באולמי "סהרה" באשדוד כנס הבחירות עם גדעון סער. כנפו אומר כי "אל תבואו אם אתם קבלנים של ניצחונות. תבואו רק אם אתם מאמינים כמוני שהגיע הזמן – לגדעון סער. אז אם נחזור לשאלה בהתחלה, "למה אני צריך את זה", זהו, *אני* ממש לא צריך את זה. "הליכוד" צריך את גדעון בראש כרגע, והמדינה זקוקה לו. קוראים לזה במילה אחת: מנהיגות"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן