עו"ד גבי כנפו ויעקב שטרית מאחדים כוחות בפריימריז למען ח"כ גדעון סער

יעקב שטרית הצטרף למטה שתומך בח"כ גדעון סער בהתמודדות שלו מול בנימין נתניהו בבחירות המקדימות. יסייע לעו"ד גבי כנפו יו"ר המטה של סער באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעקב שטרית, מבכירי הליכוד באשדוד שתמך בח"כ גדעון סער בפריימריז האחרונים לרשימת הליכוד, ממשיך לחזק את סער שהגיש את מועמדותו לראשות הליכוד בהתמודדות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. גבי כנפו יו"ר מטה הבחירות של ח"כ גדעון סער ויעקב שטרית נפגשו והחליטו לשלב כוחות על מנת לחזק את כוחו של גדעון סער בבחירות.

שטרית, יו"ר סניף הליכוד בעבר : "אני מברך ומעריך את חברי היקר ח"כ גדעון סער שמתמודד לתפקיד ראשות הליכוד. זהו הליך דמוקרטי, ראוי ודוגמא למפלגות האחרות. מדינת ישראל נמצאת במצב לא נורמלי כשאין אפשרות ריאלית כרגע להקמת ממשלה, סער גילה מנהיגות ויוזמה מבורכת כדי להציע פתרון אמיתי לשמירת שלטון הימין".

ש. מה יהיה תפקידך?

"אני אסייע ליו"ר המטה גבי כנפו כדי שח"כ גדעון סער יפתיע שוב כפי שעשה בפריימריז האחרונים והתברג בצמרת הליכוד למרות כל הקשיים".

אגב, ביופ ראשון הקרוב נר ראשון של חנוכה באולמי 'סהרה' באשדוד יתקיים כנס תמיכה בגדעון סער. וביום שלישי יתקיים כנס באולמי טירה בחוף הקשתות. השאלה הגדולה: איזה מועמד, סער או ביבי יביאו יותר תומכים

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן