מכבי אשדוד סל לאן?

מכבי אשדוד בכדורסל במצוקה כלכלית. הנהלת הקבוצה נפגשה עם השבוע עם נציגי עיריית אשדוד בכדי למצוא פתרונות שיאפשרו לה לפתוח את העונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למרות שהמאמן בראד גרינברג הודיעו לפני שבועיים שימשיך עונה נוספת כמאמן ראשי במכבי אשדוד (יחד עם עוזרו, דני גוט) מעל הקבוצה מרחפת עננת חוסר ודאות לגבי פתיחת העונה. כזכור, מועצת באר טוביה הפסיקה את התמיכה הכלכלית במועדון, מה שהקטין את תקציב הקבוצה בצורה משמעותית לקראת העונה הקרובה. בקרב הנהלת הקבוצה כבר הבינו שהעונה הקרובה לא הולכת להיות פשוטה. בשלב הזה של הקיץ, רוב קבוצות ליגת העל נמצאות בשיא של בניית הסגל שלהן ואילו במכבי אשדוד, מלבד המאמן ועוזרו, לא נשמעה שום החתמה של שחקן.

בקבוצה חשבו לשחק עם שלושה זרים בלבד ובנו על מענק גבוה ממנהלת הליגה. כידוע, בשל הרצון לשלב שחקנים ישראלים בליגה, הודיעה מנהלת הליגה כי קבוצה שתרצה לשתף חמישה זרים, תאלץ לשלם קנס. אך השבוע נודע כי המענק יהיה קטן ממה שחשבו, מה שגורם לתקציב המיועד להתכווץ בעוד כמה מאות אלפי שקלים. על פי דיווחים, במצב התקציב הנוכחי, הקבוצה לא תצליח להעמיד תקציב מינימלי. אי לכך, הנהלת הקבוצה נפגשה עם נציגים מעיריית אשדוד בכדי לנסות למצוא פתרון למצוקה הכלכלית הקיימת. הפגישה עסקה בחיפוש אחר ספונסר שיעזור לקבוצה להעמיד תקציב לקראת העונה הקרובה, עליה מרחפת כאמור עננה כבדה. אל אלה ניתן להוסיף את העובדה שלקבוצה אין הכנסות משמעותיות ממכירת כרטיסים, בשל העובדה שאת משחקי הקבוצה פוקדים מעט מדי אוהדים. הקהל אמנם איכותי ומרעיש, אך לא מספיק לליגת העל ובנוסף לכך, לאחרונה דווח כי קיים סכסוך בין הקהל להנהלת הקבוצה.

הקבוצה משחקת בליגת העל משנת 2010, כאשר בשנת 2015 ירדה ליגה, אך בסופו של דבר נשארה בשל מצוקה כלכלית של קבוצת ברק נתניה. בהנחה ומכבי אשדוד לא תפתח את העונה הקרובה בליגת העל, מי שתחליף אותה תהיה הקבוצה שירדה ליגה בתום העונה שהסתיימה, בני הרצליה.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן