נותקו מאספקת הגז ויפוצו ב- 350 שקלים

חברת הגז תפצה לקוח לאחר שדירתו נותקה מאספקת גז ל-24 שעות

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל

תושב אשדוד תבע את חברת הגז בגין נזקים שלטענתו נגרמו לו מניתוק דירתו מאספקת גז למשך 24 שעות. לטענת התובע, דוד ביטון ב- 1.7.18 ערכה חברת הגז מ.י.א. שירותי גז, ביקורת תקופתית לתקינות מערכת הגז בבניין בו הוא גר, ולטענתו, מבלי שקיבל הודעה או שתיאמו איתו. עוד הוא טוען כי לאחר שלא היה אף אחד בבית ניתק הטכנאי את אספקת הגז לדירה תוך שהוא משאיר על הדלת הודעה על ניתוק והגז ודרישה לתאם מועד חלופי לביקורת ולחידוש הגז.

כששב הביתה וגילה כי הגז נותק יצר קשר עם החברה ותואמה לו ביקורת למחרת אחר הצהריים, בתום הביקורת חודשה אספקת הגז לביתו. כן טען שהטכנאי מסר לו כי יכול היה לחדש את אספקת הגז באופן עצמאי באמצעות פתיחת ברז הגז. לטענתו ניתוק הגז למשך 24 שעות הצריך ממשפחתו התארגנות מיוחדת בערב וביום שלמחרת.

מנגד טענה חברת הגז כי פעלה במסגרת חובתה לערוך בדיקות תקינות תקופתיות ועשתה את כל המוטל עליה במסגרת חובתה. כן נטען שהאיש התעלם מפניותיה וסיכל את ביצוע הבדיקה. ורק לאחר שהטכנאי סגר את ברז הגז הוא פנה אל החברה לתאם מועד לביצוע בדיקת תקינות.

רשמת בית המשפט אירנה רוזן קיבלה את כתב התביעה וקבעה כי "הנתבעת לא עשתה די על מנת להודיע לתובע על כוונתה להגיע בשנית ב- 1.7.18 לצורך ביצוע הבדיקה. מאז הדבקת ההודעה בדלת התובע ב- 13.3.18 ועד להגעת הטכנאי שסגר את ברז הגז חלפה תקופה של כשלושה וחצי חודשים".

הרשמת רוזן פסקה כי על חברת הגז לפצות בסך 350 שקלים והוצאות המשפט בסך 150 שקלים.

דילוג לתוכן