שלושה חברים יצאו לדרך: זכו ב-10 מיליון שקלים בלוטו

במשך שנים מילאו שלושה חברים לעבודה טופס לוטו וחלמו "לסדר את הילדים" בפרס גדול. החלום התגשם השבוע והם זכו בפרס הראשון בסך של 10 מיליון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שלושה חברים לעבודה מהאזור זכו ביחד בפרס הגדול בפיס. מדובר בשלושה חברים שמילאו במשך שנים טופס משותף בעלות עשרות שקלים. השלושה, חברים בגילאי ה-60 שעבדו פעם יחד, גרים היום במקומות שונים ברחבי הארץ, ממלאים כבר עשר שנים את אותם מספרים וחולמים "לסדר את הילדים בעתיד". החלום הזה הפך למציאות והשלושה זכו בהגרלה שהתקיימה ב- 21.5.19 בסך 10 מיליון ו- 11,000 שקלים.

שניים מהחברים גילו על הזכייה והחליטו לערוך מסיבה ושם לבשר זאת לחבר השלישי. "גם לאשתי עדיין לא סיפרתי על הזכייה, ברגע שייכנס הכסף אספר לה". את הפרס אסף בשם השלושה אחד השותפים. "לקח לי שבוע להגיע לאסוף את הפרס", הוא מספר, "ולמה? כי הבוס שלי לא אישר לי לצאת לסידורים, בסוף הבנתי שאין ברירה, החלטתי לקחת יום חופש והגעתי למפעל הפיס לאסוף את הפרס".

השלושה מתכננים לשמור חלק מהכסף בצד לטובת עתיד ילדיהם ובשאר לטוס לטייל יחד בחו"ל. "כבר כמעט התייאשתי", אמר הזוכה, "רציתי להפסיק למלא וחבריי שכנעו אותי- בסוף השכנועים השתלמו וזכינו"."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן