אימפריה בהתהוות

ליגת 'ווינר' בכדוריד נמצאת בפגרה ותחזור בתאריך 18/1/19, כאשר הפועל אשדוד תתארח אצל קרית אונו. סיכום ביניים של העונה המדהימה שאשדוד ומאמנה אולג בוטנקו עושים, מצביע על היותה קבוצת הספורט הבכירה בעיר לפי שעה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הפועל אשדוד בכדוריד עושה חיל העונה בליגה וגם בגביע המדינה. לאחר 11 משחקי ליגה, אשדוד מציגה מאזן נפלא של עשרה נצחונות, מול הפסד בודד, מה שמקנה לה את המקום השני בטבלת ליגת 'ווינר' בכדוריד. לקבוצה שאותה מדריך המאמן המבטיח אולג בוטנקו, יהיה קשה לזכות באליפות, היות ובמקום הראשון, נמצאת מכבי ראשל"צ הבלתי מנוצחת. בקבוצה מאמינים שהעונה הכל אפשרי, הרבה בזכות הסגל הנוצץ שלה, שניתן למצוא בו חמישה שחקני נבחרת ישראל (אדיר כהן שפצוע כרגע ויחזור בשבועות הקרובים, ג'ו קלדרון, תום שם טוב השוער, שי הרשליקוביץ ועמרי קושמרו). בנוסף, יש מגוון שחקנים צעירים, תוצרת מקומית, אך מעל כולם נמצא הזר הגרמני המוכשר, גבור לנגהנס, שהגיע בתחילת השנה מליגת ה'בונדס ליג' שנחשבת לטובה בעולם. לנגהנס בן ה-29 הוא הזר הראשון בליגה שמגיע מגרמניה ועד עכשיו זה הולך מצויין וניתן לומר שהוא שידרג את הקבוצה.

בשבוע שעבר, באחד המשחקים הדרמטיים בכדוריד בכל הזמנים, העפילה הפועל אשדוד בפעם השנייה ברציפות לחצי גמר גביע המדינה שיתקיים בארבעה בפברואר, בהיכל 'שלמה' בתל אביב. אשדוד ניצחה 35-34 את הפועל ראשון לציון במסגרת רבע גמר גביע המדינה והדיחה אותה בתום שתי הארכות, ואחרי שער ניצחון מדהים של עומרי קושמרו, ממש על הבאזר. מאמן הקבוצה המודחת הוא אגדת הכדוריד עידן מימון שלא הסתיר את אכזבתו ואמר בסיום: "משחק אכזרי". לעומתו אולג בוטנקו, המאמן גם את נבחרת ישראל היה שמח ופירגן לקבוצתו: "מאושר. הראינו אופי."

בהפועל אשדוד רוצים מאוד לעשות היסטוריה, לקחת תואר ולהביא גאווה לעיר. לשם כך היא צריכה לשמור על היציבות שהפגינה עד עתה ולא להרפות. מי שחשב שענף הכדוריד בארץ הוא בעל חשיבות בעיר ראשון לציון בלבד, כדאי שיחשוב שוב, מפני שבאשדוד מתפתחת לה אימפריה בהתהוות המייצרת בימים אלה ממש מסורת.

ביום שלישי הקרוב, בשעה 19:00 באולם של בית הספר 'מקיף ט' בעיר, יתקיים משחק ידידות בין נבחרת ישראל בה משחקים כאמור חמישה שחקני הפועל אשדוד, נגד נבחרת ארצות הברית. הזדמנות טובה לקהל האשדודי לראות מקרוב את התפתחותו של הענף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן