יעקב אלוף ישראל

השחיין יעקב טומרקין מאגודת מכבי אשדוד הצטיין וזכה בתארים באליפות ישראל בשחייה לבריכות קצרות ב״ווינגייט״. השחיין הנפלא זכה במקום הראשון במשחים למאה ומאתיים מטרים גב וגם במאה מטרים מעורב. יעקב: "סיימנו את 2018 בהישגים טובים"

צילום: איגוד השחייה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעקב טומרקין ממשיך להרשים. הפעם באליפות ישראל לבריכות באורך 25 מטרים, שיצאה לדרך ביום רביעי שעבר ונמשכה ארבעה ימים. הנציג של העיר אשדוד ושל אגודת מכבי אשדוד השיג שלוש מדליות זהב ומדליית ארד אחת.

במשחה למאה מטרים גב, עצר יעקב את השעון על 51.21 שניות וחגג את הזהב הראשון. גם במשחה למאתיים מטרים גב, השאיר השחיין ה'אשדודי' 'אבק' למתחרים וסיים במקום הראשון בתוצאה מצויינת של 1:50.74 דקות. הישג דומה הגיע במשחה למאה מטרים מעורב, כאשר המחוגים עצרו על 53.08 שניות, כשטומרקין סיים את מסלולו. המדליה הרביעית של טומרקין המוכשר, הייתה כאמור מארד, כאשר סיים במקום השלישי במקצה למאתיים מטרים חתירה.

טומרקין כהרגלו, התפנה מעיסוקיו הרבים וסיפר למערכת אשדוד10 על עצמו ועל אליפות ישראל.

איך הייתה לך אליפות ישראל? מה הוא רגע השיא?

"אליפות ישראל הייתה מוצלחת. סיימתי אותה עם שלוש מדליות זהב ואחת מארד. רגע השיא מבחינתי: אני חושב שכל מדליית זהב וכל תחרות באליפות ישראל זה כיף. כיף להתחרות בבית, בבריכה הביתית. גם עשינו תוצאות טובות. סיימנו את 2018 בהישגים טובים. גם בסבב שהייתי במזרח וגם אליפות ישראל, אז אני חושב שזה היה מוצלח."

איך שומרים על רמה גבוהה כזאת לאורך זמן?

"זה משהו שעושים כל יום: לתרגל. מתכוננים לזה כל יום וזה כבר משהו שרגילים אליו. רוצים להיות כל הזמן במקומות הגבוהים האלה. קמים עם מטרה ואתה צריך משהו מעבר לשאיפה. אתה צריך לדעת שאתה רוצה את זה ולהיות עם מוטיבציה להשיג את זה."

ש. שאלה אישית ברשותך: איך מצליחים לשלב זוגיות ומשפחה, עם לימודים והישגיות ספורטיבית?

"יותר קל לשלב זוגיות בעיקר עם הספורט. זה כיף שאתה חוזר הביתה ויש לך מישהו לשתף אותו, מישהו שאוהב אותך ותומך במה שאתה עושה. עם הלימודים והמשפחה זה כבר יותר מסובך, אך ככה זה. אלה הם החיים האמיתיים ואני שמח שאני מצליח לשלב את זה ולתת לכל צד את הזמן שלו ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר. ביחד אנחנו גדלים ואנחנו כבן אדם אחד."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן