מי יחליף את עו"ד אבו במועצת העיר?

שבוע לאחר התפטרותו של יו"ר סיעת "אשדוד אחת" עו"ד צחי אבו ממועצת העיר וטרם נמצא מחליף. הבא בתור אחריו, אירמה צור מסרב, שלמה אלבז לא ממהר ללבוש את חליפת חבר מועצה וכן הלאה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו"ד צחי אבו, יו"ר סיעת "אשדוד אחת" שבבחירות האחרונות באשדוד נחשבה כהפתעת הבחירות הודיע כצפוי, כל התפטרותו ממועצת העיר. כשבוע לאחר מכן, ושעות לפני ישיבת מועצת העיר החודשית ועדיין לא ידוע מי ימלא את מקומו כחבר מועצת העיר מטעם "אשדוד אחת" ?. כשנבחר ציבור מתפטר מתפקידו, מחליף אותו הבא בתור לרשימה. במידה ואינו יכול אז הבא אחריו. אולם, שני המועמדים ברשימה, פרט למספר 2 חבר המועצה, שהפך לאחר ההתפטרות ליו"ר הסיעה כבר משמש חבר מועצה. מספר 3 ברשימה אירמה צור, נציגת המגזר הגיאורגי ופעילה חברתית סירבה להצעה. הבא אחריה שלמה אלבז, שכיהן במועצה בעבר בסיעת הליכוד בחר אף הוא לא להיכנס למועצה. והשאלה מי כן יכנס למועצה במקום עו"ד אבו נותרה עם סימני שאלה.

צחי אבו

לדברי יוני חזיז, ששימש כדובר של עו"ד אבו, אמר: "זה מקרה חסר תקדים, עד כמה שידוע לי. בדקתי מה אמור להיות ובמקרה כזה הסיעה אמורה להתכנס ולהחליט על מועמד. לא מן הנמנע שיכריזו על מועמד בישיבת מועצת העיר".

סיעת "אשדוד אחת" הוקמה על ידי עו"ד צחי אבו, ואיש עסקים מצליח לפני הבחירות האחרונות לעיריית אשדוד. הסיעה סחפה את העיר ובעיקר את תושבי השכונות הוותיקות. ונכנסה למועצת העיר עם 2 מנדטים, עו"ד אבו, ומשה דנינו שאחראי על חברת ״חופית״.

בראיון לעיתון ״השבוע באשדוד״ סמוך לבחירות אמר אבו: "דווקא משום הסקטוריאליות המאפיינת את העיר, כאשר כמובן כל עדה וקבוצה, כבודה במקומה מונח, היה חשוב לי כשהקמתי את "אשדוד אחת", שתהיה כאן תנועה שתייצג את האינטרסים של כלל התושבים, בלי לזנוח חלילה אף עדה או שכונה, ובאמת כשבוחנים אותנו ניתן בקלות לראות כי מדובר ב'פסיפס אנושי' הנותן ביטוי לכולם: מרוקאים, רוסים, גאורגים, אתיופים, דתיים וחילוניים. בסופו של דבר לכולנו מטרה אחת חשובה וגדולה יותר מכל והיא טובת העיר ותושביה". . כשנה וחצי לפני סיום הקדנציה הוא בחר לפרוש ולהתמקד בעסקים.

צור: "לא רוצה לחמם כיסא במועצה"

אירמה צור, אישה פעילה מאוד הן בקרב ציבור יוצאי גיאורגיה והן בקרב הציבור כולו, הייתה אמורה, בשל מיקומה ה- 3 ברשימה להחליף את עו"ד אבו במועצה. ודומה שהיא לא רק מועמדת ראויה, אלא שזה דבר שהיא רצתה בו. אבל היא התבקשה להיכנס וסירבה. אולי כי היא מצוייה כיום בעשייה חברתית רבה שחבל לה לוותר בשביל כסא במועצת העיר. לדבריה היא התייעצה עם בעלה וילדיה והחליטה לוותר על התפקיד, לפחות עכשיו. "לא רציתי להתמנות לחברת מועצה רק בשביל לחמם כיסא. אני אישה של עשייה ורוצה לעשות למען החברה. להיכנס למועצה היה מאלץ אותי להפסיק מספר פרויקטים חשובים לי." התייעצתי עם המשפחה והחלטתי שלמשך תקופה של כשנה לא אכנס. לא הכסא חשוב לי, אלא העשייה. אני שומרת על הזכות ומקווה להיבחר בעתיד ולשרת את הציבור האשדודי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן