בן זקן ממשיך לרמות גם בכלא: שלטונות הכלא חשפו את הקומבינה של בן זקן לקבל מבקרים בניגוד לחוק

ג'קי בן זקן, ברון השחיתות הגדול ביותר שיצא מגבולות העיר אשדוד, העבריין המורשע שיושב בכלא "חרמון" על עבירות חמורות ביותר, הוענש בחומרה על ידי שלטונות הכלא. מחלק המודיעין של הכלא חשף את הקומבינה המכוערת של האיש, שכונה שקרן על ידי שופט המוערך דוד רוזן, ששלח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ג'קי בן זקן, ברון השחיתות הגדול ביותר שיצא מגבולות העיר אשדוד, ממשיך להסתבך גם בין כותלי כלא "חרמון" שם הוא מרצה את מאסר ארוך על עבירות חמורות של הרצת מניות. ועדת משמעת של הכלא שללה לבן זקן את זכויות הביקור שלו למשך חודש ימים. זאת לאחר שבן זקן סיכם עם עבריין אחר המרצה מאסר בכלא על הריגת חייל, כי המבקרים המיועדים אל בן זקן יירשמו על שם האסיר האחר ובכך יקבל בן זקן ביקורים של רבים ממקורביו שמנהלים מטעמו את העסקים שיש לו מחוץ לכותלי הכלא: עסקי הנדל"ן במע"ר דרום, החינמון שלו שמצוי במשבר "המגזין", רדיו ירושלים שהרשות השנייה דרשה ממנו למכור אותו בשל הרשעתו בפלילים ומ.ס אשדוד הקבוצה הכושלת אותה הוא מנהל גם מבין כותלי הכלא. יצוין כי בין רשימת המבקרים של ברון השחיתות העבריין בן זקן יש לא מעט בכירים בעיר אשדוד, שמקבלים ממנו הנחיות על עסקיו.

העונש שחטף בן זקן העבריין המורשע על מעשהו הוא כאמור, שלילת ביקורים לגמרי של מבקרים במשך חודש ימים מה שיוצר בעסקיו בחוץ אנדרלמוסיה גדולה. כך למשל בחינמון שלו "המגזין", העיתון שדרכו מנהל בן זקן העבריין את ענייניו האישיים ומקדם את האינטרסים האישיים שלו, שמצוי במשבר ולא מעט מבכירי העיתון נטשו אותו. החינמון "המגזין״ שבבעלותו שמהלל ומשבח את העירייה ואת העומד בראשה ומתעלם מכל הצרות שמנחיתה העירייה על התושבים כדוגמת הפקקים הגדולים והיחס המועדף שמקבלים החרדים מהעירייה בצורה של קרקעות וכספים. שני נושאים חשובים אלה ונושאים אחרים שיש בהם ביקרות על העירייה והעמוד בראשה לא נכללים בחינמון של בן זקן, ששומר מגן ועל האינטרסים של העירייה, שהם האינטרסים שלו. מי שקורא את החינון" המגזין" של בן זקן בטוח שמדובר בעיר אחרת ולא בעיר אשדוד.
בחזרה לכלא "חרמון". בן זקן נתפס על ידי הסוהרים כאשר הם הבחינו כי יש כמות חריגה של מבקרים את בן זקן . חקירה שניהלו אנשי המודיעין של הכלא עלה כי הוא מרמה את הכלא ובהסכם שעשה עם אסיר שהואשם בהריגת חייל המבקרים של בן זקן יגיעו אליו דרכו ויהיו רשומים על שמו של האסיר השני. בן זקן הועלה לוועדת משמעת של הכלא שהענישה אותו בחומרה ושללה לו, כאמור, את הביקורים במשך חודש ימים.
זה לא היה מפתיע שהברון שחיתות ינהג כך גם בין כותלי הכלא. אין לו לא דין ולא דיין. בית המשפט שקבע כי הוא שקרן ושלח אותו למאסר ארוך ואין סיבה שהוא לא ימשיך לרמות ולשקר את שלטונות הכלא ולבצע קומבינות גם בתוך כותלי הכלא. לרוע מזלו שלטונות הכלא לא סרים למרותו, לא מחשבנים לו ולכספו ואותם כנראה הוא לא יכול לקנות. גורמים בשב"ס אמרו כי מעתה הם ישמו עליו שבע עיניים ואם שוב יסטה מכללי הכלא הם יעמידו אותו לדין.

MAX 1210

בן זקן העבריין מורשע שנכנס ב- 1.12.16 לכלא, לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהרצת מניות וקשירת קשר לביצוע פשע. ביחד עם איתן אלדר השניים הריצו מניות של חברת ״מנופים פיננסים״ שבן זקן היה מבעליה, בניסיון להכניס את מנופים לרשימת "תל אביב 100" אחד המדדים המובילים בבורסה. תחילה גזר עליו השופט דוד רוזן מאסר בפועל של 3 שנים, אך בן זקן ערער ועונשו הופחת ל- 26 חודשים, אותם החל לרצות בדצמבר האחרון. ימים ספורים לפני כניסתו לכלא ׳חרמון׳ שבצפון, פורסם על תנאיו המשופרים של בן זקן בכלא שיאפשרו לו לכאורה לנהל את עסקיו מהכלא. באחד הראיונות של בן זקן לערוץ הספורט הוא דיבר על קבוצתו מ.ס אשדוד. "כולם יכולים להיות רגועים, הכל ימשיך להתנהל בצורה מצוינת ב מ.ס אשדוד. המערכת שלנו משומנת ויודעת בדיוק איך לפעול. אומנם לא אהיה זמין כמו היום, אבל יהיה אפשר להשיג אותי, אני אמשיך להיות מעורב".
ואכן בן זקן נותר מעורב גם מתאו בכלא. מאחר ומספר המבקרים המותרים לאסיר מוגבלים ובן זקן נזקק ליותר ביקורים הוא פנה לאסיר שיושב בגין הריגת חייל מחוץ למועדון בחיפה בשנת 2005. בן זקן ביקש, לכאורה, מהאסיר שהביקורים המיועדים אליו ירשמו על שמו של אותו אסיר, וכך יוכל להמשיך לנהל כביכול פגישות עסקים. לפני כשבועיים, כאמור, הבחין סוהר בכמות החריגה של מבקרים וכאמור בן זקן הועלה לוועדת משמעת, שהענישה אותו על כך בחומרה רבה.
בן זקן המשיך מהתא של כלא ׳חרמון׳ לנסות לנהל לא רק את עסקיו אלא גם את העיר אשדוד. הוא מכתיב לחינמון שלו "המגזין" אותו הקים כדי להשפיע ולגרוף כוח, השפעה וכסף, תכנים שישמרו ויגוננו לכאורה על חברו הטוב, ראש העירייה יחיאל לסרי. בן זקן צריך את העירייה ואת ראש העירייה כמו אוויר לנשימה. עסקיו של בן זקן נמצאים בשפל ובחובות, והוא מנסה להמשיך ולהחזיק מעמד גם מאחורי הסורגים. כך למשל, עובדים רבים בחינמון שלו "המגזין" התפטרו ועזבו לאחרונה ונראה כי העיתון מתנדנד ומפסיד כספים רבים. החינמון של בן זקן "המגזין" זוכה לפרסום מודעות של העירייה של חברות הבת שלה במאות אלפי שקלים, בניגוד למקומונים אחרים. הגם שהעיתון נמצא בתחתית הטבלה של המקומונים באשדוד. זאת על פי סקר TGI, הסקר הכי נחשב בקרב שוק הפרסום הישראלי. באותו סקר ״השבוע באשדוד״ מזה עשרות שנים צועד בראש הטבלה, והוא בדרך כלל מוחרם כמעט ע״י העירייה וחברות הבת שלה. הסיבה: חשיפות וביקורת כל מחדלים של לסרי והעירייה. הקמת העיתון לא הייתה ממניעים של רווח כלכלי, ומדובר בעיתון שלא רווחי אלא כדי להפעיל לחץ על כל מי שמתנגד לו או על ראש העירייה וחברו הטוב לסרי. בכלל לסרי מקבל חשיפה כל שבוע ותמונותיו מופיעות על כל חלקי העיתון. לפעמים גם 10 תמונות בשבוע. מחדלים שלו מקבלים תפאורה נהדרת. כך למשל במחדל הפקקים הגדול, שתוקע עיר שלמה ובה כל התושבים כמעט סובלים בשל הפרויקט שלא ברור אם הוא מתאים לאשדוד, מקבל לסרי בעיתון "המגזין" כיסוי אחר לחלוטין. בעוד כל המקומונים כותבים על הסבל בפקקים, בחינמון מהללים ומשבחים, כאילו הם חיים בעולם מקביל לאשדוד. . לבן זקן יש "שיטה" כביכול. המקומון שלו ״המגזין״ לא כתב מילה רעה על כל מי ששימש ראש עירייה. בזמנו כשצילקר היה ראש העירייה והיה חבר של בן זקן, הוא זכה לתשבחות גדולות. זאת כאשר עיתון ״השבוע באשדוד״ ביקר את דרכו והתנהלותו של צילקר. בן זקן, באותה תקופה ליקק לצילקר וזה לא היה לחינם. בתקופת צילקר בן זקן זכה לכאורה למאות יחידות נוספות ״במע״ר דרום״, ובמקומות אחרים. והיו עוד הטבות רבות בתחום הבנייה, מיליונים בכדורגל. כך זה היה בשנתיים שלפני הבחירות 2008 . בשביל בן זקן כשצילקר היה ראש העירייה, הוא היה ״מלך העולם״. כמעט שום מילה רעה עליו. אחרי שלסרי נבחר, לסרי הפך ״מלך העולם״, והמקומון של בן זקן פרסם כתבות משמיצות נגד צילקר, ואילו לסרי לא זכה אפילו למילת ביקורת אחת. בתקופתו של לסרי הוענקו לכאורה לבן זקן הטבות ששוות מיליוני שקלים.

גם בקבוצת מ.ס אשדוד הוא ממשיך לכאורה להיות נותן הטון מתוך תאו הקטן בכלא. יודעי דבר ומקורבים מספרים שעדין הוא מנהל את מ.ס אשדוד, וככל הנראה פגש איש עסקים בקשר למכירתו של ניב זריהן, שחקן הקבוצה. לפני כניסתו לכלא בתחילת עונת הכדורגל, הצהיר בן זקן שלא יהיו שחרורים של שחקנים. אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד. בתוך חודש אחד מכר את שני הכוכבים של הקבוצה, מיכאל אוחנה וניב זריהן. מקורבים לקבוצה סיפרו שכרטיסו של אוחנה הוחזק בין היתר בבעלות בן זקן או חברה בבעלותו. עוד סיבה למכור אותו. חלק מאוהדי הקבוצה כועסים על צעדו זה. אך יש גם חלק שממשיך לאהוב את בן זקן בלי קשר לכל מעשיו. באחד ממשחקי הבית של הקבוצה , נראו אוהדים עם צעיף הקבוצה עליו מודפס תמונתו של בן זקן כאילו היה לפחות לאונרד מסי. אוהדי הפועל באר שבע, לא עונדים צעיפים עם תמונה של אלונה הגם שהביאה את הקבוצה להצלחות.
בן זקן היה גם בעל השליטה ברדיו ירושלים. לאחר הרשעתו ושליחתו לכלא, בדקה הרשות השנייה האם בעבירה יש קלון, מה שמונע על פי חוק להחזיק בתחנה אזורית. מאז גזר הדין, התחנה נמצאת בנאמנות אצל עו"ד אסטנג'לוב. על פי חוק של הרשות לשידור נכתב כי במכרז לקבלת רישיון יכול לגשת אדם ש"לא הורשע בעבירה שלדעת היועץ המשפטי לממשלה יש עמה קלון, ואם הוא תאגיד – מנהלו או אדם שהוא בעל עניין בתאגיד, לא הורשע כאמור". ברשות השנייה פרשו סעיף זה הנוגע לאדם הניגש לקבלת רישיון, גם כאדם המחזיק כבר ברישיון.הקבוצה של בן זקן זכתה במכרז ב- 2008 בתחילה החזיק בן זקן 51% ממניות התחנה, אולם בהמשך רכש את שאר הבעלות עד שרשם בעלות מלאה על התחנה, באמצעות 2 חברות – 'ג'קי בן זקן יזום ופיתוח בע"מ', וחברה בת 'מכרז ירושלים 2007 בע"מ'.
בפנייה של מנחם גלילי לרשות השנייה התקבלה תשובה מיו"ר מועצת הרשות השנייה אווה מדז'יבוז' בזו הלשון: "בעקבות הרשעתו של מר ג'קי בן זקן, בעלי רדיו הבירה, מועצת הרשות השנייה נדרשה לעניין וקיבלה החלטה בנושא זה , בעקבותיה הוחלט על העברת כל אמצעי השליטה בחברת ג'קי בן זקן בע"מ לידי נאמן, עו"ד דוד אסטנג'לוב, עד למכירת מניותיו ברדיו הבירה תוך זמן קצוב. המועצה עוקבת אחר ביצוע החלטותיה באופן הדוק וכן גם מקפידה בנושא זה".

בושה וחרפה: דיוקן אסיר על צעיף מ.ס

אין גבול לבושה וליהירות של העבריין המורשע בן זקן. בעודו יושב בכלא על עבירות חמורות הוא מנסה להמשיך ולשמש דוגמא לצעירים ובני נוער. דיוקנו הודפס באופן שמזכיר שלטונות רודנים על צעיפים עם הלוגו והצבעים של מ.ס אשדוד, אותה הוא מנהל ביד רמה גם מבין כותלי הכלא.
קבוצת מ.ס באשדוד שעלתה עד כה כשמונים מיליון שקלים לקופת הציבור והיה עדיף שמי שהגה יזם והוציא לפועל את הרעיון להדפיס את דיוקנו של עבריין שיושב בכלא לא יתנוסס על צעיפים שייתן ונרכשו מכסף ציבורי. תמונתו של האסיר העבריין ג׳קי בן זקן שמתנוססת על הצעיפים מקוממת, כאילו מדובר להבדיל אלף הבדלות בתמונתו של הנווט הנעדר רון ארד.

 

בריזיט עם צעיף של גקי בן זקן צילום טוטו פוטו

מציעה לגב׳ דוקאן להפיץ תמונותיו של העבריין בן זקן ברחבי העיר, בבתי הספר, על המוניות ועל האוטובוסים ולציין ״בן זקן את צדיק״. גב׳ דוקאן, הציבור יודע שאת היית סמוכה על שולחנו של בן זקן העבריין. צריך לתלות את התמונה של בן זקן העבריין המורשע במדי האסיר, למען תדע כל איש ואישה, צעיר וזקן, ילד וילדה, כי בעיר הזו צמחה שורה של עבריינים, חלקם בבתי הכלא, וחלקם ייכנסו בקרוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן