׳מכבי אשדוד צבר׳ העפילה לליגה הארצית בכדורסל

ברכות לקבוצת מכבי אשדוד צבר בכדורסל שהביסה השבוע את פסגת זאב ירושלים בתוצאה 93-66, זכתה באליפות ליגה א' והעפילה לליגה הארצית

צילום: לירון מולדבן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יש כדורסל באשדוד, חוץ ממכבי אשדוד והשבוע קיבלנו הוכחה לכך. הישג ענק לקבוצת מכבי אשדוד צבר בכדורסל, כאשר העפילה ביום ראשון השבוע לליגה הארצית, אחרי ניצחונה ה-14 ברציפות, הפעם בביתה, באולם מקיף ח', מול פסגת זאב ירושלים במסגרת הבית העליון של ליגה א'. אשדוד צבר לא התקשתה יותר מדי והביסה את האורחת והוכתרה כאלופת ליגה א'. עוד קודם לכן, בשבוע שעבר, יצאה הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל מבועים/מרחבים וחזרה משם עם ניצחון דרמטי, 60:59, אחרי סל ניצחון 0.2 שניות לסיום של דיימון פיטרסון הבלתי נגמר.

את הקבוצה אימן העונה איתי נתיב שהצליח לנתב אותה להצלחה גדולה אחרי שהגיע בתחילת העונה עם הרבה ציפיות. אחד מבכירי שחקני הסגל הוא ה'פורוורד' דיימון פיטרסון בן ה-52, לו יש עבר עשיר בליגת העל בישראל, ובהווה נחשב לסוג של קבלן עליות של הליגות הנמוכות בכדורסל הישראלי. פיטרסון מהווה מודל לחיקוי ומקצוענות עבור השחקנים הצעירים. עוד שחקן ותיק ששווה איזכור הוא ניסים טוויטו, שנחשב ללב ולנשמה של הקבוצה ולאיש גדול עם לב ענק. סביב פיטרסון וטוויטו נבנה סגל צעיר, עם צעירים מוכשרים שהביאו הרבה כבוד לאגודת מכבי אשדוד ולעיר.

בעונה הבאה מכבי אשדוד צבר, שנחשבת לקבוצת הבת של מכבי אשדוד תשחק בליגה הארצית, שהיא הליגה השלישית בדירוג הליגות הבכירות של הכדורסל הישראלי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן