נוער: מ.ס אשדוד זכתה בגביע המדינה

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ריגשה רבים בשבוע שעבר כשזכתה בגביע המדינה, לאחר ניצחון 2:0 על מכבי פ"ת. בילו והרוש כבשו שערים נהדרים במחצית הראשונה

צילום: ההתאחדות לכדורגל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר הזכייה של נערים ב' בגביע המדינה, גם קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד רצתה לטעום את טעמו של הגביע והיא אכן עשתה זאת אחרי תצוגת תכלית במעמד גמר גביע המדינה לנוער, מול מכבי פ"ת. ימים יפים עוברים על האקדמיה של מ.ס אשדוד, שממשיכה לגדל שחקנים מוכשרים, שמוכיחים פעם אחר פעם את הכוח והחוסן של המועדון.

הגמר הגדול של גביע המדינה בנוער ע"ש אבי רן ז"ל, התקיים באצטדיון המושבה והועבר בשידור חי בערוץ הספורט. קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד בהדרכתו של המאמן אלי לוי, הציגה יכולת נהדרת והביאה הרבה כבוד לעיר. בדקה ה-16 טיל אדיר של שליו הרוש פגש את חיבורי הקורות והעלה את מ.ס אשדוד ליתרון 1-0 מול מכבי פ"ת. כעבור 3 דקות עוז בילו הכפיל את התוצאה לאחר מהלך מבריק בו בילו התגבר על 3 שחקני הגנה והצליח למצוא את הרשת ולקבוע 2:0.  הנוער של מ.ס אשדוד הציג יכולת נהדרת והראה לקבוצה הבוגרת שיש לה על מי לסמוך כערובה לעתיד וגם להווה. התוצאה נשמרה עד לסיום ובמסגרת טקס הנפת הגביע, השחקנים והצוות המקצועי עלו לקבל את המדליות והקפטן ושחקן ההגנה המבטיח יואב כהן, הניף את הגביע והשחקנים חגגו גביע רביעי לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן