תוצרת הפועל אשדוד בכדוריד: אדיר כהן זכה באליפות שוויץ

אדיר כהן מאשדוד ממשיך לעשות חיל באירופה ובשבוע שעבר זכה עם קבוצתו פאדי וינטרתור באליפות שוויץ לאחר ניצחון 3-0 בסדרת הגמר. כהן שבעונה הבאה ישחק בליגה הצרפתית אמר על האליפות: "זה מיוחד מאוד"

צילום: מרטין דיורינג, איגוד הכדוריד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה תקופה מופלאה בקריירה של אדיר כהן שחוגג אליפות שנייה בגיל 22, לאחר שזכה עם הפועל אשדוד באליפות היסטורית לפני שנתיים. ביום חמישי שעבר, כהן יחד עם קבוצתו פאדי ווינטרתור, השלימו 'סוויפ' בסדרה מול האלופה היוצאת, שפאהווזן וחגגו תואר אליפות והיסטוריה לכדוריד הישראלי. יחד עם כהן משחק ישראלי נוסף, השוער יהב שמיר ובסיום שניהם חגגו ולא שכחו להניף את דגל ישראל. צריך לזכור כי מדובר בהישג היסטורי לשחקנים ישראלים בליגה אירופאית ועל כך מגיע לאדיר כהן האשדודי שלנו מחמאות גדולות.

במשחק האליפות אדיר כהן שיחק מצויין, כבש 4 שערים והוסיף 4 אסיסטים, בדרך לניצחון קבוצתו 25:23 ו-3:0 בסדרה. כהן כבש בסך הכל בסדרה 15 שערים ובישל 10 נוספים. "זה מרגש, זה מיוחד מאוד, כהישג ספורטיבי נפלא וכמובן גם בזווית הישראלית שלנו. עשינו את זה בענק, ועכשיו אפשר ללכת הביתה לנוח!", אמר אדיר כהן לאחר הזכייה. הוא עתיד להיפרד מהאלופה השוויצרית אחרי שנתיים מוצלחות ויצטרף לקבוצת טרמבליי הצרפתית, שעדיין לא ברור אם תשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה או השנייה בצרפת, משום שהקבוצה ירדה ליגה, אך ייתכן ותהיה הקפאת יורדות.

הפועל אשדוד מגבשת את הסגל

לאחר שנפרדו מהמאמן בוטנקו מהכוכב הגרמני גאבור לנגהאנס, בהפועל אשדוד החלו לגבש את הסגל לקראת עונת המשחקים הקרובה. מחזיקת הגביע מצאה מחליף ראוי ללנגהאנס, בדמותו של המקשר בן ה-28 ריסטו וויאצ'יץ'. האחרון מתנשא לגובה של 1.92 והוא משחק בנבחרת מונטנגרו. בנוסף, הוא מחזיק ברקורד אירופאי עשיר ומכובד, כאשר שיחק בקבוצות ממקדוניה וסלובניה ושותף במפעלים האירופאיים. אל אשדוד הוא מגיע מהליגה הצרפתית הבכירה.

לגבי שאר שחקני הסגל של אשדוד, השוער המצטיין טומיסלאב סטויקוביץ' מבוקש אצל הקבוצות הבכירות בישראל וייתכן מאוד שיעזוב את אשדוד. גם השוער הסרבי המחליף רגזיץ' לא ברור אם ימשיך, מאחר והוא מתאושש מפציעה ויצטרך לעבור ניתוח. מבחינת השחקנים הישראלים, עמרי קושמרו המוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי ימונה לקפטן הקבוצה. יוסי ביטרמן, ניבו לוי, שחר לוין, גיא קורדובה, עומר גרא אמורים להמשיך, לצד הצעירים המוכשרים לו אקסברוד, איתי סוויסה ואור פרקש, שגם ימשיכו. אסף בן גוזי מבוקש בקבוצות בליגת העל וייתכן ויעזוב ואילו רם טורקניץ יעזוב בוודאות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן