קריאתן הנרגשת של החטופות שחזרו מהשבי – יחד מאירים לחטופים את הדרך הביתה

משפחות החטופים יוצאות בקריאה נרגשת לקראת שַׁבַּת הַגָּדוֹל שלפני הפסח וקוראות לכל עם ישראל להדליק נר ולהתפלל לשובם של החטופות והחטופים הביתה בשלום. ביום שישי י"א בניסן 19.4.24 הדליקו נרות ותייגו את הנרות עם #bringthemhome

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מורן סטלה ינאי, החטופה שחזרה מהשבי: "השבת הזו נגרש את החושך באור ונדליק נרות שבת כולנו יחד, נחזק את האנרגיה, נחזק את האהבה להאמין שיחזרו הביתה בשלום ובמהרה"

למעלה מחצי שנה עברה מאז פרצה המלחמה בשבעה באוקטובר ורגע לפני חג החירות, חג פסח תשפ"ד, 133 חטופות וחטופים עדיין נמצאים בתת תנאים בשבי החמאס בעזה. כאשר העסקה לא נראית באופק וחזיתות הלחימה האחרות מצפון, מאיראן ומתימן מעסיקות יותר את ממשלת ישראל – נראה כי עדיין לא מוצו כל הדרכים להשבת בניה ובנותיה לגבולם.


כל יום, כל רגע וכל דקה היא קריטית עבור משפחות החטופים והתקווה היחידה שלהן היא אחדות עם ישראל, שיעמדו מאחוריהם ויתמכו בדרישתם המינימלית – להשיב את כולם הביתה. לקראת השבת הגדול, שיצוין ביום השבת הקרוב ונקרא כך הודות לסמיכותו לחג פסח ולסגולות שיש לו, קוראות משפחות החטופים להתאחד, להדליק נר יחד לתקווה, תפילה ואחדות למען חזרתם של החטופים הביתה, בתקווה להאיר את דרכם הביתה במהרה.


מורן סטלה ינאי, החטופה שחזרה מהשבי מספרת בסירטון מרגש: "מה שהחזיק אותי בשבי היתה האמונה שלי, התפילה זה היה הכוח שלי להגיד תודה בכל בוקר להגיד תודה בכל לילה ולא לוותר על הדלקת נרות שבת. אמנם לא היה לי את נרות שבת אבל ידעתי לעשות (את תנועת הברכה על נרות), להגיד תודה, אמן ושבת שלום".
סטלה פונה בקריאה ואומרת: "השבת הזו נגרש את החושך באור ונדליק נרות שבת כולנו. יחד, נחזק את האנרגיה, נחזק את האהבה להאמין שיחזרו הביתה בשלום ובמהרה".


יחד עם סטלה, חטופות נוספות שחזרו מהשבי מצטרפות לקריאה הנרגשת לקראת השבת. משפחות החטופים אמרו היום: "אסור שנושא החטופים ירד מסדר היום והיוזמה של הדלקת נרות ותפילה בשבת הגדול, שיש לה ערך סימבולי גדול מאוד והתפילות בשבת זו נענות- חשוב לנו מאוד ותקווה שישובו אלינו עד לחג פסח".
ביום שישי י"א בניסן 19.4.24 הדליקו נרות ותייגו את הנרות עם #bringthemhome

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן