תמונת קורונה אשדודית שבועית: מעל אלף חולים, עירייה שנסגרת, שוטרים שנדבקו וחולה שנפטר

מניין חולי הקורונה באשדוד שנמצאת בראש רשימת הערים האדומות עבר את האלף. בין המאובחנים: שוטר מתחנת אשדוד, עובדי עירייה וצוות רפואי ב׳אסותא׳, שם גם נפטר חולה קורונה בן 92. לשכת מבקר העירייה נסגרה, לאחר אובחן שם עובד חולה בקורונה וכן לשכת מהנדס העיר שבה נכח חולה מאומת. שלושה רובעים חרדיים היו בעוצר, ועשרות נדבקי קורונה הועברו למלוניות. וגם חדשות טובות: חלק ממוסדות החינוך שנסגרו בגלל היחשפות לקורונה שבו ונפתחו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גל הקורונה באשדוד ממשיך להכות באשדוד. במשך השבוע היו תושבי רובע ג׳, ז׳ ו- ח׳ בעוצר לאחר שהוכרזו כאדומים. עשרות חולים פונו למלוניות בכדי למנוע המשך הדבקה. בסוף השבוע אמורה הממשלה להחליט אם להסיר את הסגר או להמשיך אותו. מאז פרוץ משבר הקורונה אובחנו באשדוד מעל אלף אנשים. ראש עיריית אשדוד ד״ר לסרי הורה לפרסם מידי יום את רשימת המאומתים לפי חלוקה לרובעים. על פי הפרסום עולה כי רובעי ג׳, ז׳ ו-ח׳ עדיין מובילים במספר החולים המאומתים בעיר.
בין המאובחנים החדשים גם שוטר מתחנת המשטרה באשדוד. 22 שוטרים נשלחו לבידוד. הקורונה לא פוסחת גם על העירייה. השבוע אובחנו 2 חולים במחלקת ההנדסה ובלשכת מבקר העירייה. לאור עליית הקורונה החליטה העירייה להפסיק לקבל קהל בבניין העירייה. ולצמצם את שעות הפתיחה של פארק אשדוד.
ביניים
חולה שני נפטר ב׳אסותא׳

במחלקת הקורונה שנפתחה מחדשה יש, נכון לסגירת הגיליון, 17 חולים. מתוכם 7 במצב קשה, 5 במצב בינוני ו-5 במצב קל. למרבה הצער בתחילת השבוע נפטר חולה בן 92 אשר היה עם מחלות רקע. זהו החולה השני שנפטר באסותא מאז פרוץ מגפת הקורונה. כזכור בחודש מרץ נפטר רוברט ריינו.
לאחר איסור קיום נשפי סיום תיכון לבוכרי י״ב בשל החשש להידבק קמה מחאת השמיניסטים, ממובילי המאבק היו נציגי אשדוד. לאחרונה התקיימו בחשאי נשפי סיום של תלמידים באשדוד. נקווה שנעבור את האירוע בשלום, לאור ההדבקה של תלמידים מרעננה שערכו נסף סיום.

׳בית הדר׳ שוב בכותרות

בסבב הראשון של הקורונה עלה בית הדר לכותרות לאחר שנמסר שאובחנו בו חולים, אך בבדיקה בבית החולים כי הם לא חולים בקורונה ושמדובר באבחון מוטעה. השבוע שוב היה חשד לחולה קורונה בבית הדר אך גם הפעם מדובר באבחון שגוי. לציין כי הנהלת בית הדר עם אצבע על הדופק ומקפידה בנהלי הבריאות. טעות לעולם חוזרת?

שנים חיכו לחתונה שבוטלה בגלל הקורונה

אתי ועודד מאשדוד שעמדו להתחתן בחתונה אינטימית ביום רביעי ב״דריים איילנד״ במושב יואב ביטלו אותה יומיים לפני לאור ההגבלות. אתי אלמגור הכלה והילי בתו של עודד היו מאוכזבים מאוד

אלה היו אמורים להיות ימים מאוד שמחים ימות אחרונות של התרגשות של חתונה שהיתה אמורה להיות ביום רביעי
"נכון, הלב כואב".
כמה אנשים הזמנת לחתונה?
"הזמנתי 80 איש מלכתחילה תכננתי אירוע מאוד קטן יותר אינטימי יותר בטוח לאור המצב הקיימת ואמרתי גם אם יצמצמו, יצמצמו ל100 איש לא יתכן שחתונה יצומצם ל-50 איש".


ואז מגיעות החדשות בסוף השבוע. שגם החתונות מצומצמות. מה מרגישים?

"המון אכזבה מצד אחד יש הבנה וצריך לך הגביל מאוכזבת שזה הוגבל ל-50 ולא ל-100 שצריך להגביל שלפחות יאפשרו חתונות קטנות כמובן כואב הלב עם מקום האירוע ועם כל הספקים שהם משבים לפרנסה בימים אלה כואב הלב גם על עצמי וגם על הבנות וגם על הספקים".
כמה זמן מכירים את ועודד?
"אנחנו חוגגים עשור ביחד. יש 2 בנות ברקע, שהן מאוד התרגשו טספרו את הימים ותכננו הכינו ריקוד ושמלות".
אחת מהן היא הילי הבת של עודד בן הזוג של אתי. הילי עולה לכיתה ה' והכינה אף ריקוד מיוחד עם אחותה לחתונה. כשנודע לה על הביטול היא התאכזבה נורא. "היה איזה בכי של 20 דקות ואכזבה מטורפת" היא מספרת. "אני ספרתי את הימים כבר חודש, ואמרתי לאתי את קולטת, את קולטת כל יום שעבר ולבסוף החתונה הזו.."
התרגשת מאוד לחתונה של אבא שלך..היה קשה
"לקחתי את זה מאוד קשה, אחותי הקטנה ממני היא לא הבינה כל כך מה קורה. אני ואחותי הכנו ריקוד שעבדנו עליו איזה חודשיים וזה מבאס שאין מה.."
ובגדים ובטח גם התרגשות לקראת הדבר הזה מה הכל כבר היה מוכן ?
"הכל כבר היה בחדר השמלות הדברים והכל, מאפרת הכל"
אתי אומרת שאכן מדובר בסיטואציה לא פשוטה."קיווינו שהממשלה עם כל המצב לפחות שתחכה עד בין המיצרים. בכל מקרה יש פחות חתונות. לפחות היו מקיימים את החתונות עד בין המיצרים מדובר בעוד 4 ימים אני לא יודעת כמה היו משנים ובטח ובטח היו עוזרים לאלה שאין להם פרנסה תקופה ארוכה זה בהחלט חלק בלתי נפרד האכזבה האישית שלנו מאוד גדולה"
ומה עושים? קובעים מועד נוסף?
"אנחנו מתלבטים אם לעשות חתונה, חופה קטנה בבית בחצר, או להמתין"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן