תחזית אסטרולוגיה שבועית 28.7-03.8-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

אתם מחליטים להביא את הרעיונות שלכם דרך כתיבת מכתב לממונים עליכם, או בכל דרך תקשורתית אחרת. תחילה אתם עשויים להתאכזב אך לאחר זמן מה תיווכחו כי מעשה זה היה צעד נכון לעשות. אתם נתפסים כמובנים מאליהם בקשרי- זוגיות והשבוע זה 'עולה לכם לראש'. התחילו להבין את נוסחאות הטעות של החיים. הזמן לחפש את הדרך, בה לא תהיו תלויים כלכלית באף אחד. חפשו את הפריצה הגדולה כעצמאיים. התרחקו מכל מי שמורידים אותך למטה, לאותם מקומות חשוכים שאף פעם לא אהבתם במיוחד.

שור

'כל הכבוד' תהיה כותרת השבוע בתחום העבודה. יחמיאו לכם. היו בטוחים שמישהו מתכנן לכם את הקידום הבא. אלה שלא מצאו עבודה יופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט בנושא חשוב זה. השבוע מאופיין בהחלטות אישיות כולל לגבי הילד/ה, זה כרוך בכספים ובשקעה נפשית. הצעת נישואין עלולה ליפול עליכם במפתיע. לכן- הנשים מחכים ימים טובים. לרווקות אני מייעץ לצאת ולהעז, שכן הסימנים מראים על רצון טוב משמיים. טיפ השבוע: כול דבר ימות ממחסור אור השמש, כך עלול לקרות לנו ממחסור אהבה.

תאומים

אתם יעילים מאוד בעבודה אך לעומת זאת לחוצים בבית. נסו שלא לדרוך על יבלות ישנות. הידיעה הטובה בדבר קידום תטשטש את הרושם הלחוץ שתגלו כלפי בני הבית. אתם חשים בצורך להתפרק. זהירות מפני תאונות. התרגשות רבה עלולה לתקוף אתכם, תיהנו ממנה ואל תגזימו. שבו ותכננו את הטיול באופן שקול, כך שלא יחרוג מיכולתכם הכספית. תקבלו עזרה בכספים או בהפעלת קשרים כדי להשיג את מבוקשכם. טיפ השבוע: האהבה מגשרת בין בודדים ומרחיקה את השנאה ההורגת. התקשרו לייעוץ אישי קצר.

סרטן

השבוע תתחילו מערכת יחסים חדשה או מתחדשת. ההצלחה צפויה להמשיך ולפעום בחייכם. אנשים שלא נוהגים להחמיא יעשו זאת בימים הקרובים. אל תמעיטו בערכה של מחמאה הבאה מן הלב. השקעות ישנות יתגלו כטובות. מצב הרוח הטוב שלכם מגיע לשיא חדש. תנסו שלא לדרוך על יבלות ישנות. ידיעה טובה בדבר קידום תטשטש את הרושם הקודם כלפיכם. תקבלי במייל בשורה משמחת הקשורה גם לקבלת כספים- יתכנו הקלות סוציאליות הקשורות לאחד ההורים. טיפ השבוע: היופי באהבה הוא הגל הממנף ומה שחווים בסקס הוא הגל שנשבר.

אריה

יום הולדת שמח לכם בני מזל אריה. למרות כי המצב הכלכלי בכי רע, אתם מתחילים תקופה חיובית. הימנעו מהימורים- בכול מקרה. גישושים ורינונים חיוביים מאחורי הקלעים יובילו את רובכם לקידום. העזו להרים ראש ולהעז- אווירה מחויכת תקביל את כול בעלי היוזמה. השבוע הוא מעולה למשפחה. דברים שקשורים לאהבה ולווידויים של רגש מתאימים ליום זה. מישהו המתקשר לעברכם המשפחתי יבוא אליכם לביקור או שיתקשר להודיע על בואו הקרוב. טיפ השבוע: בכול אהבה יש איזה חרצן שקרי ומאתגר, מוציאים אותו וממשיכים לאהוב.

בתולה

אתם יושבים עם אנשים ומגיעים להחלטה מאוד חשובה. הנושא יהיה קשור לעתידכם הזוגי המעורפל. יתכנו היסוסים על בסיס דעות קדומות ועל חוסר אימון, אך בסופו של דבר הכול יסתדר לטובה. השבוע שלכם דומה לשבוע הקודם אך בהבדל אחד ומשמעותי: האהבה שתקבלו מחברכם לעבודה, תוכיח שהחלטתכם הייתה באמת נכונה. תגלו שכדאי היה להישאר ולא לעזוב. אתם עשויים לקבל רמז לגבי קידום מהיר. יתכנו הקלות סוציאליות הקשורות לאחד ההורים. טיפ השבוע: האהבה היא כסלון עם גג זכוכית שדרכו אפשרי לראות את היקום

מאזניים

אתם קלילים מידי שקופים מידי וטובים מדי ובגלל זה אתם נפגעים מבחינה חברתי ובזוגיות. השבוע זה יבוא לידי ביטוי מלא וכואב. במישור התעסוקה אתם בלבטים, למרות שתקבלו יחס טוב, עדיין לא תהיו מרוצים. השבוע תחגגו. חיכיתם לשעות נחמה שכאלה והם אכן הגיעו. אז נצלו אותן עד תום.  בדרך כלל הכסף לא מהווה מכשול בעיניכם שכן מי שתכירו יהיה שווים את המאמץ חיצונית וגם כלכלית. טיפ השבוע: מי שאתם רוצים באמת ביחסים קרובים, זה שהאדם יראה את החיים דרך דמעת התקווה שלכם.

עקרב

תצליחו ליצור קשר עם חברים ובני משפחה שמזמן לא ראיתם. הריכוז שלכם יהיה בכוון העבר. תמצאו שותפים טובים שישתפו פעולה בכך. אם תצאו למסיבה– אזי היא תהיה מוצלחת מאוד. בריאותכם משתפרת מאז הטיפול האחרון. אתם פשוט מרגישים נפלא. בני המין השני יתנו לכם הרבה רגש ואהבה. בני המשפחה יפרגנו אף הם והקשר עימם יחודש או ירוענן. אתם משקיעים באהבה ומצליחים מאוד בכך, כולל עם הילדים. כל שתגידו או תעשו יתקבל בחום ובאהבה. טיפ השבוע: אין דבר ממכר יותר מאשר אהבה.

קשת

אתם מחליטים להביא רעיונות דרך יצירתיות כלשהי, ייתכן וזה יהיה גם בדרך כתיבת מכתב לממונים, או בכל דרך תקשורתית ויצירתית אחרת. תחילה אתם עשויים להתאכזב, אך לאחר זמן מה תיווכחו כי מעשה זה היה צעד נכון לעשות. מתחום הקריירה. השבוע דומה ליום האתמול כלומר- יעילים מאוד בעבודה וגורמים למריבות בבית. אולי יהיה כדאי לכם לצאת החוצה ולהתאוורר כי במידה ולא תעשו כן אתם עלולים לשלם את המחיר. טיפ השבוע: האהבה היא כסלון עם גג זכוכית שדרכו אפשרי לראות את היקום.

גדי

השבוע שלפניכם טוב במיוחד ליצירת קשרים שמזה הרבה זמן רציתם. אהבתכם החצי אפלטונית תחשוף את פנייה כלפיכם. נסו שלא להסס ביחס אליה. החלטות ישנות לעזוב את מקום העבודה ידחו מחדש. אתם חדורים בהחלטה לבצע שינויים- ותצליחו בכך מאוד. שבוע המזל היגיע סוף סוף ומעניק לכם שפע של אור ואהבה. אתם יכולים לסמוך על כך שהשינויים שתקבלו יתקבלו בברכה ובכל המישורים. טיפ השבוע: חיים ללא אהבה הם עננים ללא גשם וכאדמה פצועה ויבשה. הזמן לייעוץ אישי רציני, דרך טלפון קצרצר.

דלי

משהו בתחום הרומנטי עשוי להתפתח.  לנשואים מצפה שבוע של אהבה –תחושו נפלא וכמאוהבים מחדש.  הרווקים שביניכם ינועו מתוך תחושה של לחבק את כל העולם. מחשבות לעשות משהו דוחפות אתכם לנסות דרכים אחרות ויצירתיות בתחום הרומנטי. מישהו יבשר לכם על מפגש חברים. בקרוב תדעו מי החבר האמיתי שלכם. באמצע השבוע תופתעו לטובה. כספים יגיעו דרך גורם שלישי. גם המצב הכלכלי השתפר לאין ערוך, מאז חודש נובמבר שנה שעברה. טיפ השבוע: הקשר שאתם סוחבים מתחיל להיסדק, את רוצים להצילו. הזמן לצלצל לייעוץ אישי.

דגים

השבוע אתם מאוד סובלניים. יש לכם המון זמן לחלק בין חבריכם הרבים. תקבלו יחס חם מאוד מכיוונם, שכן מצב רוחכם ינסוך בכולם שלווה. ידידות חדשה תצמח במהלך חגיגה לכבודכם. הימים הבאים יהיו עמוסים במיוחד: בעבודה, בבית ובחברת ידידים קרובים. בעבודה אתם מקבלים מהממונים עליכם – יחס מיוחד וחם. קשרים חדשים ירקמו במהירות ובקלילות. מהר תגלו כי זכיתם להערכה ולהכרה בכושר מנהיגותכם. טיפ השבוע: אל תפחדו להוציא מחייך אנשים שהתרגלת אליהם והם כבר מזמן לא עושים לכם טוב. הזמן לייעוץ אישי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן