כך הודיע ראש העיר לסרי לאימו על הירצחו של הנכד שלה שלומי ביטון

כשנודע לד״ר לסרי ראש העיר, על רצח אחיינו שלומי (שלום) ביטון, הוא לא ידע כיצד הוא יודיע לאמו זהרי על נכדה האהוב. הוא הגיע לדירתה ושם בישר לה כי שלומי קיבל אירוע מוחי וכי הרופאים עושים הכל כדי להציל את חייו. סבתא זהרי הדליקה נר לרפואתו ולאחר מספר דקות הנר כבה, אז היא הבינה כי נכדה שלומי כבר לא בחיים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום חמישי שעבר הלך ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי לבית אמו, כדי להודיע לה על מותו של נכדה האהוב שלומי (שלום) ביטון שנרצח כמה שעות לפני כן. ד"ר לסרי שהוא רופא מומחה במקצועו, ובעל ניסיון רב בהודעות טרגיות אלה, החליט להודיע את הבשורה בדרך מקורית לאמו הקשישה.

האמא סבתא זהרי הופתעה מביקורו לא ביום צפוי, לבה ניבאה לה רעות, ראש העירייה החזיק ביד אמו, וסיפר לה ששלומי נכדה קיבל אירוע מוחי קשה, וכי הרופאים עושים הכל כדי להציל את חייו. זהרי ששלומי הנכד היה אהובה, קמה מיד למטבח והדליקה נר לרפואתו, היא חזרה למקומה. אחרי כמה דקות נכנסה למטבח וראה שהנר כבה. היא זעקה הנר כבה, וגם שלומי כבה נרו.

צילום: דוברות המשטרה

כמה שעות לפני כן נרצח שלומי בידי בן עוולה במכולת ברח' אבן גבירול, לאחר שדקר אותו בצווארו, החשוד ברצח יונתן בר נעצר יחד עם בת הזוג  שלו, החשודה כי סייעה לו לאחר הרצח לשבש את החקירה.

חייו של שלומי לא היו קלים היה עובד נמל ועזב, הספיק להתגרש פעמיים והותיר ששה ילדים.

הרב מני אזולאי שהכיר את שלומי ואת מסלול חייו מקרוב ספד לו: "כמה מסלולים עבר בחייו שלומי, אני מכיר אותו שנים על גבי שנים, זו נשמה שלא ידעה מה זה אמצע, טוב הלב שהיה לבן אדם הזה והעוצמות שהיו לו. במשך שנים ניסה להתמודד עם כל מה שעבר בחייו, אני לא מכיר אם יש אדם בעולם שהיתה לו אהבה לתורה כמו לבן אדם הזה".

אמו של ראש העיר יחיאל לסרי

אחותו ניצבת ספדה לאחיה וסיפרה עליו: "לשלומי הייתה נפש של פילוסוף. היו איתו את השיחות הכי מעניינות. בפעם האחרונה הוא נתן לי ולבעלי טיפ לזוגיות טובה, שאני זוכרת שזה הצחיק אותי באותו רגע, כי הוא הספיק להתגרש פעמיים. הטיפ היה תזרמו אל תהיו קשים, החיים מספיק קשים גם ככה. החיים לא ויתרו לו בכלל, הוא סבל. הוא נלחם בשדים שאף אחד מאיתנו לא היה מצליח להתמודד איתם. נפל וקם נפל וקם כמו שהחיים היו קשים לו, גם המוות לא וויתר לו”.

אביתר בנו הבכור של שלומי אמר: "היה אבא אוהב לילדיו, איש בעל חסד עם הלב הגדול בעולם. אני מאמין ובטוח שכל מה שהשם עושה – לטובה. אתה אבא שלי לנצח. היית גבר שבגברים ולימדת אותי כל מה שאני יודע, חייב לך הכל ולא אשכחך לעולם. מבטיח להגן על המשפחה היקרה והאהובה, להמשיך את הדרך והמורשת שלך. אוהב אותך".

בנו הצעיר דן אמר: "אבא אני גאה בך. מבקש ממך סליחה ומוחל לך על הכל. אני אוהב אותך וכל כך מתגעגע תהא נשמתך צרורה בצרור החיים”.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אחייני היקר והאהוב"

"אבל כבד פקד אמש את משפחתי. אחייני היקר והאהוב שלומי ביטון נרצח בדם קר על לא עוול בכפו, והשאיר את הוריו וילדיו וכל בני המשפחה המומים וכואבים. מסרבים להאמין שגם למשפחתנו הגיעו נגע האלימות והפשיעה האיומים, שהפכו למגיפה בכל חלקי החברה הישראלית, ובמיוחד בשבוע, עם שיא של מקרי רצח רבים ואכזריים ברחבי המדינה.

דווקא השבוע קיימתי דיון תקופתי על המאבק התמידי שלנו בפשיעה ואלימות, בהשתתפות מפקד תחנת המשטרה סנ״צ אילן שושן, מנכ״ל העירייה אילן בן עדי, וצוותי האכיפה המשותפים למשטרה ולעירייה. ולא יכולתי כמובן להעלות על דעתי מוחשיות כזו קרובה ואכזרית של תוכן הדיון.

נגע האלימות והפשיעה הוא איום חמור, שנוגע לכל אחת ואחד מאיתנו, ומסכן את עתיד החברה הישראלית כולה. ועל כולנו באשדוד- גופי האכיפה, במשטרה, בעירייה ובמוסדות השונים- להמשיך ולהילחם במגיפה החברתית הנוראה הזו, ולשמור על אשדוד כעיר בטוחה ונקיה מפשיעה ואלימות. תודה לכל המנחמים והמשתתפים בצער משפחתי, שמבקשת להתייחד באבלה הפרטי".

המשטרה: ״מעצרו של החשוד הוארך עד סוף החודש״

מהמשטרה נמסר בתגובה כי ״בבית המשפט השלום באשקלוןהתקיימוו  דיוני הארכת מעצרם של החשוד והחשודה שנעצרולחקירה ע"י ימ"ר לכיש, בחשד לרצח המנוח שלום ביטון באשדוד, שבסיומם הוארך מעצרה של החשודה בסיוע לאחר הרצח ושיבוש ראיות, ב 7 ימים עד לתאריך 27.7. מעצרו של החשוד ברצח הוארך ב 11 ימים, עד לתאריך ה 31.7״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן