תחזית אסטרולוגיה שבועית 22.9-28.9-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

ביום הכיפורים וביום שאחרי אתם מקבלים עצות טובות שיוציאו אתכם מן התקיעות הארוכה. אתם קשובים לגופכם ולצימאון האהבה הרוחנית והגשמית. סימניי שינוי- רומנטי לטובה אבל לא מספיק, אתם חשדנים ושמרנים באישיותכם. הזמן לחשיבה פתוחה יותר. חפשו להגשים את הקריירה על מנת לזכות בכבוד ובאהבת היחיד/ה. הפתעות חיוביות לתשובות בענייני כבוד וכספים, כולל בריאות. הזמן לתת אמון באחרים למרות שבן/ת הזוג בגד באמונכם בעבר. חלקו בימים אלה את מה שיש לכם עם אחרים, כי מי שאוכל בגפו מת בגפו. הזמן לשקול ייעוץ טלפוני.

שור

לפני ואחרי יום הכיפורים הדרכים נפתחות בכול התחומים החשובים. אווירת קדושה באוויר. גייסו את הכוחות המופלאים שלכם על מנת ליצור מציאות כלכלית חדשה רעננה. טיפ: תפטרו את האגו והכעס המהיר כדי להצליח במה שרציתם. אם אין לכם עבודה חפשו עבודה זמנית ותגלו שדרכה תעלו למעלה. הילדים ועתידם בראש סדר העדיפויות. דחו טיול שאליו רוצים למשוך אתכם. אתם בדרך כלל טועים בבחירת בן/ת זוג, קודם כול אם אתם רוצים לעמוד על אופיו של אדם ראו כיצד הוא מתנהג באבדו את כספו.

תאומים

בדיוק ביום הכיפורים מסתיים רטרו כוכב מרקורי ובכך הכוכבים פותחים לכם את האנרגיות והמזל. במסגרת זו תקבלו הצעות כלשהן. קדמו רעיונות יצירתיים בתחום התעסוקה, כאלה שחלמתם עליהם בעבר. הרגישו את הרצונות האישיים ופנו קודם אל האהבה והנתינה. הזדמנות לאהבה ישנה שוב חומקת לכם בין מיתרי הלב. השתמשו תמיד בשכל ופחות עם הרגש בשנה האחרונה הייתם כמנסים להצליח. רבים מכם הצליחו אך חלק לא קטן פספסו, כי לא זכרו שאין זה די בלכוון אל המטרה, אלא שעליהם גם לפגוע בה.

סרטן

כיפור מלא בתקוות חדשות. קדושה באוויר. הסתיו כמעט בפתח, בשורות טובות משטח הכספים והעבודה. זכויות שדרשתם יתקרבו אל פתרון ולהגשמה חיובית. הפעילויות הספורטיביות או החברתיות עוזרות להגיע לכלל שיתוף פעולה מחודש עם בן/ת הזוג וחברים ששכחו אתכם מאחור. צאו מהמסתוריות שלכם ובכך תורידו את בעיית החשדנות מצווארכם ומצוואר בן/ת הזוג. חישבו על מה שיהיה בזוגיות ולא על מה שהיה. השקיעו בעצמכם ובכישרונות הנסתרים והגלויים. פחד הנטישה שלכם מקבע אתכם זכרו: טוב יותר להיכשל בהליכה מאשר בלשונכם הרכה מדי.

אריה

על רקע אווירת יום הכיפורים אתם תקועים במעגלי הזוגיות ומחפשים אהבה ישנה שתתעורר ופחות מערכת חדשה. כספים וזכויות בדרכם אליכם. האסרטיביות היא מילת המפתח. הקריירה בתנופה, האהבה בנסיגה. דרשו את המגיע בכול המישורים. אניני הטעם: הניחו הדגש לגלות את: אמנות הדיבור, את הגישה הנכונה, לדבר מהלב וגם עם השכל, כולל גם שתשתחררו מפחדי הנטישה והקנאה המוכרים לכם. למדו שהפחדן מת כבר אלף פעמים לפני שמת, והאמיץ לעולם לא טעם מן המוות אלא רק פעם אחת. הזמן לספורט לשיפור הבריאות והגזרה.

בתולה

לקראת יום הכיפורים ובימים שלאחריו הצימאון לפרגון מצד בן/ת הזוג גורם לכם לדרוש זאת או בלהיסגר בתוך עצמכם. אינכם יודעים את הדרך להשפיע ולשנות את הטעון תיקון בזוגיות בדרככם אל האושר. אתם עדין במעגל היגון בהקשר העבר, חסרה לכם תשומת לב מצד היקרים לכם. עסקו בפעילות ספורטיבית אמתית ואינטנסיבית. הגרושים: הזמן לתת אמון באחרים למרות שבן/ת הזוג פגם/ה באמונכם בעבר. השתדלו שלא להמשיך שלא לייצב את משקלכם בזמן האחרון. למדו שהזוללים חופרים את קבריהם בשיניהם. חפשו יועצים לשיפור רמת ההתמודדות שלכם.

מאזניים

רטרו כוכב התקשורת מרקורי הסתיים והדרכים יפתחו בפניכם לאט לאט. כבני מזל מאזניים אתם שוב חותרים לעבר הצדק בכול התחומים, נותנים את הלב ושוב לא זוכים לצדק כלפיכם. בכיפור: אווירת קדושה באוויר. למדו את הדרך לתת אבל גם שידעו להעריך אתכם כראוי. תזוזה לעבר קידום. אתם מרגישים בתחושת בדידות למרות שאתם בזוגיות, מבולבלים ובחרדה סמויה ולא מוסברת מן העתיד. אל תנהגו כמו תמיד בלהעריץ את האנשים הלא נכונים רק בגלל שהם כביכול חכמים, היזהרו כי הדבש מתוק אך הדבורים עוקצות!

עקרב

כיפור בפתח ואווירת הקדושה עושה באוויר. רומנטיקה: חבל שאתם יוזמים בחצי קלאץ' זכרו שלא מספיק להחליט אלא גם לבצע. חפשו עבודה אחרת, או להתמקצע ולחפש דרך לצד בן/ת הזוג. למי שפוחדים, הזמן לכך שתכירו את סודות המחשב ואת יתרונותיו. טיפ השבוע: עסקו בספורט בזמנכם הפנוי כי רציתם לשפר את החיצוניות והפעם זה קשור לבריאותכם הפיזית והנפשית. אתם דואגים מאוד לבן/ת משפחה ולבריאותה, הכינו עצמכם למצב קשה. אל תתייסרו יותר מדי, זכרו: כל דבר עובר, כל דבר נשבר, כל דבר מתבלה.

קשת

הכוכבים מעניקים כוחות מחודשים כולל גם יום הכיפורים, אך מצד שני אתם מגזימים בחשבון הנפש בהקשרים רגשיים ולגבי טעויות העבר. קריירה: אתם יותר מצליחים לשתף פעולה עם גורם מסייע. פקחו עיניים וחפשו סביב לגלות ולכבד את נוכחותו. במקביל אל לכם להזניח את הצד הרגשי-רומנטי והקשיבו לעצות מקצועיות וחכמות בנושא הזוגיות. לימדו את צעדי הריקוד האינטימי ומטעויות העבר. גלו את עוצמת הסליחה מחדש, השקיעו בחיצוני, ברכישת הידע המקצועי ובאיך למכור את עצמכם. למרות הימים הנוראים המחשבות נודדות בעיקר לכוון התעסוקה והאהבה.

גדי

הכיפור ממלא אתכם בכוחות ובתקווה. בימים הקרובים צפויים לכם הצלחות במקומות עבודה, אציין שכדאי לכם גם להיות חזקים מול מתחרים ומוסדות ושלא לוותר. טיפ בתחום הרומנטי והחברתי: פלסו דרך לאושר בכך שלא תדרשו בכוח את היחס שבאמת מגיע לכם. הפגינו את השקט שאפיין אתכם בראשית הקשר. אתם ממשיכים להתעלם מאיתותים רומנטיים מן העבר. הזמן לחפש מקצוע אחר או עבודה שונה ונוחה יותר. בימים אלה תחשבו פעמים לפני שבשוגג תפגעו באנשים, כי בעקרון: כאשר אתם זורעים קוצים אל תתהלכו ללא כפכפים.

דלי

תפילתכם נתונה לבורא עולם ביום הכיפורים. בקרוב אתם מסתדרים טוב יותר בעצם סבלנותכם. הקידום הכלכלי והאישי ממש קרוב. טיפ השבוע: רגשות האשמה והרצון לרצות אחרים חייבים להיפסק אם אתם רוצים להיות מאושרים. במציאות של היום הבינו שכל אחד דורש צדק ושזאת לא בושה. הסליחה לעצמכם תוציא אתכם ממעגל היגון, הכאב האובדן ומהזוגיות הנמצאת כמו בדרך ללא מוצא. הזמן להיפתח לאהבה ולעשות מעשה שלא עשיתם המון זמן. הגיע הזמן שתדעו שביטחון כלכלי אינו כערובה לכך שלא יכניסו לכם סכין בוגדנית ורומנטית לגב.

דגים

בימים אלה אתם מביטים על החיים ולא מרוצים. תפילתכם חזקה ביותר ביום הכיפורים. הגיע הזמן לשלב להילוך קדמי. אתם יודעים שאתם מוכנים לעשות הכול למען האהבה, אבל לא מוצאים שיתוף פעולה לצערכם כמו פעם. בעלי העקרונות הרומנטיים יפסידו ויסבלו מסלקטיביות היתר, המתפשרים ירוויחו ויצליחו. עצמאים בשטח: הקריירה צועדת במקום. רובכם רוצים להרבות את ההון הרוחני. חלק לא קטן רוצה להשביח את נכסיו ואת ממונו, אם תחתרו היטב תגלו שרק המיליון הראשון קשה להשגה ושמשם – השמיים הם לא הגבול.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן