תחזית אסטרולוגיה שבועית 15.9-21.9-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

אתם מעופפים תרתי משמע לקראת החג ובחג עצמו. אתם משלבים נסיעה עם כיבוד סמלי החג. ברביעי ניסיון להספיק ולזרז הליכי: קנייה /מכירה או שיפוץ או השכרה לפני החגים הבאים. בני משפחה הודיעו על הגעתם וההתרגשות לקראת הביקור המתקרב גדולה. הזדמנות למלא את המצברים בחג ממלאה אתכם בתחושה טובה ומרגיעה. טיפ: אל תיקחו ללב בחג למרות שגם השנה תתאכזבו מאותם אנשים. שלחו אגרות ברכה לאנשים שעזרו לכם בבעיות האישיות והכלכליות. טיפ: חזקו את האמונה, אין זו חובה, אפשרי לנסות להקשיב לדברי התורה.

שור

הלחץ לקראת החג ישלוט בעניינים. מהלכים הקשורים לכספים, לעסקים ולעבודה ישתלבו לקראת החג ובימים שיבוא אחריו. אתם עסוקים עד למעל הראש עד כדי שיהיה לכם זמן להתרגש מאווירת החג שמסביב. בחג אתם שמחים ועם זאת מרגישים בעייפות המצטברת. הזמן למילוי מצברים, צאו אל הטבע על מנת למלא את המצברים הנפשיים. הזמנה כלשהי תענה בשלילה, זאת ובשל מטעני כעס ומזכרונות מעגליים בלתי נעימים. השנה אתם מעדיפים את הפנים המוכרות. טיפ: מומלץ לשלוח אגרות ברכה למי שעשה לכם טוב, בעבר ובעת האחרונה.

תאומים

בראש השנה אתם חשים בתשישות נפשית המהולה בהתרגשות לקראתו. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי גורמת לחוסר תקשורת עם הסביבה הקרובה, מנסים לשכוח עלבונות הקשורים לאלה ששכחו אתכם מאחור. מתנה שתקבלו תשפר במעט את מצב רוחכם. השנה השמחה מהולה בעצב על אובדן אנושי אך מוצאים נחמה במעט שנותר. אתם עייפים מההכנות לקראת החגים ומנסים להתנתק מהמחשבות על הצד המקצועי ותחום הכספים. בהמשך השבוע אתם כמו מתנתקים מהחומרי ושוקעים ברוחני. טיפ השנה: זכרו שאלוקים יודע ורואה הכול וצריך להיות אלוקים על מנת לראות כמוהו.

סרטן

אתם מתחברים לילד/ה שבכם. התרגשות לקראת החג גדולה גורמת לכם להרגשת ריחוף קל. למרות ראש השנה הקצר אתם בהכנות להקביל ולכבד את כול סמליי החגים הקרבים. הציפיות להערכה מצד בן/ת הזוג באירוע המתקרב לבוא הן גדולות. למרות הקשיים מבחינה ארגונית אתם נאלצים להסתפק במועט ויחד עם זאת למצוא את החיוך הפנימי שאבד לכם עם השנים. טיפים לחג ולחגים שבדרך: צאו אל הטבע ואל תשבו רק בבית, הקשיבו השבוע לקול הפנימי הרוצה להתקרב לכוונות השמיים והבורא.

אריה

השנה השמחה כפולה ומכופלת: ביקור חשוב יעשה לכם את החג ויתרום לאווירה סביב שולחן החג – שתהיה טובה ושמחה. ההזדמנות לסלוח עלולה לכם מיתריי הלב, אל תחכו יותר מדי, יוזמה היא מילת המפתח, הרימו טלפון על מנת להשיב לדברי הסליחה. באופן כללי השתדלו להתעלות מעל לשיקולי אגו בנוגע לחברים ולקרובי משפחה. בחג ובהמשך השבוע תשמעו דברים טובים אבל אל תאמינו לאף אחד, אם זה יהיה בהקשר לעזוב את אהבתכם. כספים שקיבלתם יתוכננו לטיול מהמם שיתממש בקרוב. ידיעה טובה מכיוון הילדים.

בתולה

אווירת השמחה תפסה אתכם לקראת החג ובחג עצמו במקום של התרגשות ושל אהבה למשפחה. תתפלאו לגלות שהסביבה הקרובה רוצה בחברתכם וזה כולל גם את אלה שחשבתם אותם לאויבים מושבעים. בן/ת הזוג שבדרך כלל מונע/ת מכם לקבל את כול אותה אהבה החסרה לכם כול כך, תשנה את כיוון הרוח לטובה. דיבורים מעניינים לצד ריקים מתוכן יאמרו סביב השולחן, אך אתם כבר תמצאו איך לנתב את עצמכם 'בין הגלים'. הקפידו שלא לשכוח את מנוחת החג. כוונו אל השמיים ואל כוונות הבורא.

מאזניים

אתם עצובים לקראת החג ובחג עצמו בשל הגעגוע לבן/ת משפחה שאיבדתם בעבר הקרוב/רחוק. הילדים ממלאים אתכם בתחושה חיובית. הפנויים והפנויות: הזדמנות פז למצוא אהבה חדשה בתנאי שלא תבחלו מהאינטרנט ובעזרה מהסביבה הקרובה. בחג: הנשואים יניחו בצד את חרבות הכעס הישנים ויתרכזו בילדים ולבעיות הקשורות אליהם. הזמן לחפש עבודה או תעסוקה מקדמת, או הכשרה שאליה שאפתם כול כך, בעבר. קושי להחליט בין באם לנסוע לחו"ל או בלהישאר בתחומי הארץ. שלחו אגרות ברכה לכול מי שאהבתם בעבר ולאלה שעזרו לכם במרוצת הזמן.

עקרב

השנה דומה שפחות התאמצתם בנוגע להכנות לקראת החג ויותר נסחפים אל הסיפורים הכואבים שמסביב. הסביבה היא בעיקר סביב הילדים והאחיינים. עזרה ממקור בלתי צפוי תהפוך את האכזבה ממשפחה למשהו פחות כואב ומאכזב. המנוחה בחג תחזיר לכם חלק מהאנרגיות שאיבדתם בחודש האחרון. בהמשך השבוע למרות נסיגת כוכב מרקורי חפשו את העבודה החדשה או את מקום ההכשרה המתאים לכם, דרך האינטרנט. הטיפ השבועי שלכם: כדאי להפנות את תפילתכם הכנה והאמיתי אל בורא עולם, תנסו – הפעם זה יעבוד. הזמן לשקול לפנות לייעוץ אישי.

קשת

הפנויים מרגישים את תחושת הדאגה לגבי עתידם הרומנטי – בעיקר ביום שלאחר החג. הנשואים: הפרידה הכאובה מבן/ת משפחה וותיק עדיין מכאיבה וצורבת. פתאום יופיעו אנשים שיחבקו אתכם ויעודדו את רוחכם עד כדי שהכאב פחות יורגש. איתותים תכופים ממקורות חברתיים פתאום יפסקו, לא נורא כי תמצאו נחמה בחיק המשפחה. התארגנו לקראת טיול או ביקור פתע של בן/ת משפחה אהובה. ההפתעה ממשיכה להדהד והיא הקשורה בהשתתפות בפרויקט חשוב או מסחרי כלשהו. לבודדים והפנויים רגשית: הזמן לשקול ייעוץ אישי בנוגע לעתידכם המקצועי והרומנטי.

גדי

בראש השנה תורגש בכם התחושה של לעופף ואתם מבולבלים מעוצמת המסורת והקדושה שבאוויר. גם השנה, כמו בכול שנה אתם מתאמצים לעשות על מנת לרצות אחרים ופחות לעצמכם. דומה שהחג יוציא מכם את כוחות הנפש האחרונים, אך נכונה לכם הפתעה: הרגשת הקיפוח מצטמצמת והופכת לשמחה וזאת תודות לחוג הנאמן והמיטיב. צלצלו לחברים ישנים אשר היו אתכם במלחמות הרגש והאהבה. הגיע הזמן שתחשבו על יועצים טובים בנוגע לתחום הכלכלי והבין זוגי המעורפל. רגעים יפים בחברת אחד מבני המשפחה 'תעשה לכם' את החג.

דלי

בימי החג ובימים שיבואו אחריו ידברו הפנויים על קשרים חדשים או על הקשור לתחום הרומנטי המעורפל. בסך הכול האווירה החיובית תלויה באוויר וסוחפת אתכם אליה בעוצמות שלא ידעתם הרבה זמן. הנשואים: עתידכם הרומנטי והזוגי עומד שוב על הפרק- ואתם רוצים ודורשים תשובות ברורות יותר. תחושו באופטימיות לקראת החג, אך היא עלולה להתחלף במריבה סתמית, ועל רקע מוכר וידוע. כעסים על קרובי משפחה מתעוררים מחדש. המשיכה לבורא עולם גורמת לכם לכוון היטב לשמיים בתפילות מתוך כוונות טהורות וזכות. כספים יגיעו בזמן.

דגים

אתם משתדלים לחוש בטוב למרות המטענים לצד ובחיק בן/ת הזוג. חילוקי הדעות בישנים והמתסכלים יגדלו בחג ובימים שיבואו אחריו. הצפיות והבקשות מהמשפחה יפלו על אוזניים אטומות. טיפ: קחו יוזמה ביחס לסכסוך כספי מתמשך. הזמן לכוון אל השמיים ואל בורא עולם המקשיב לכול אחד ואחד. חזקו את הקשרים עם יתר בני המשפחה. הפנויים ינצלו את ימי החג על מנת לחפש את שאהבה נפשם. ידיעות משמחות הקשורות לאחד מבני המשפחה. הצעות חדשות מכיוונים מפתיעים. טיפ: צאו אל הטבע ואל תשבו סתם… בבית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן