אנה זק: "הפעם ראשונה שלא אחגוג את ראש השנה בבית באשדוד"

תטוס עם חברות לפריז בראש השנה. אנה זק. צילום: רפי דלויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הזמרת אנה זק חגגה השבוע עד השעות המאוחרות של הלילה, אירוע אופנתי במיוחד של רשת סאקרה בשיתוף שנקר, לרגל  השקת קולקציית אופנה ווירטואלית, שנוצרה בהשראת ליין מוצרי האיפור שלה בשיתוף SACARA. האירוע נערך בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, וכלל קוקטייל אופנתי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את  קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו הסטודנטים שנה ג'בי"ס שנקר,  עבור דמותה הדיגיטלית של זק, הנקראת:  AYZY (אייזי),שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי. זק פתחה את האירוע ואמרה: "אני שמחה על שיתוף הפעולה עם מוצרי האיפור שלי והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר המחברים בין אופנה וביוטי.   היוזמה של רשת סאקרה יחד עם הסטודנטים בשנקר מוכיחים ללא ספק  על פרוייקט משותף שהוא  העתיד בתעשיית האופנה."

זק שיתפה שאת ראש השנה והחגים תחגוג בפריז עם חברות,  העיר האהובה עליה בעולם… וזו הפעם הראשונה שלה שלא תחגוג את חגי תשרי בבית.  כשנשאלה על השיר החדש שלה, שזוכה להצלחה רבה "כולם זזים" אמרה, שנכתב מבלי להתכוון על הביקורות שהיא מקבלת,  אבל, עם הרבה הומור.

אנה שיתפה עוד שהיא בימים עמוסים של הופעות ברחבי הארץ וחזרות לפסטיגל  SING שהיא משתתפת בו ויעלה בחנוכה. "הפסטיבל מתכתב עם העולם המוזיקה שלי ולכן שמחה לקחת חלק חשוב".  

הגיע לפרגן לאנה ז'ק גם  שלמה ויצמן מהמתמודדים המבטיחים ביותר בעונה הרביעית של התוכנית נינג'ה ישראל 2022, שסיפר שמאז פריצתו בנינג׳ה 2022 הספיק לדגמן ולעלות עם הרצאה חדשה  על  סיפור חייו,  במקביל  ללימודי משחק בסטודיו לאומנויות של יורם לוינשטיין. כמו כן הגיעו שני גולן – כוכבת אהבה חדשה, קייסי זפטה – כוכבת הישרדות ובן הזוג גיא עוז ועוד.

המתמודד האשדודי אלון חובל, שבילה איתנו על מסך הטלוויזיה, במסגרת התוכנית ״האח הגדול״ והודח, הגיע השבוע לסוכנות LACE Models כדי לחגוג את השנה החדשה בבר ה׳קפלה׳ בתל אביב.

עוד הגיעו להרים כוסית לשנה החדשה: ספיר בורגיל, אברהם אקלום, יענקי גולדהבר, לין אלפי, אורי נגר, רוי רייניש, בן ויריניק, אורי כהן, שיר צרפתי ועוד.

מ״בית האח הגדול״ להשקות ואירועים. אלון חובל (צילום: אור גפן)

ולכבוד השנה החדשה שבאה עלינו לטובה קבלו במחיאות כפיים סוערות את הדוגמנית (האשדודית במיל׳) טל בן חיים, שזכתה בעבר בתחרות ׳מיס פרוגרס ואף השתתפה בתחרות מלכת היופי של ישראל, נצפתה השבוע בצילומים לרשת הביוטי והבישום ׳ביונד סקין׳. הצילומים התקיימו white Vila Tel Aviv.

לכבוד השנה החדשה. טל בן חיים (צילום: גלינה טולצינסקי)

גני צ׳רוואני לא נחה. ביום שישי האחרון התקיים אירוע ההשקה של אסטרה בודי  Slim Effect בסניף החדש בהרצליה. אימוני כושר עתידניים שאפשר לשרוף בהם עד 2000 קלוריות לאימון של 45 דקות. חוץ מצ׳רוואני הגיעו גם מור סילבר, לינור סביניק, דורין סגול, אירית רחמים, לי ואן אברהמי, סינדי צ'אדי, סטפני חזניוק, לורן אלון, שייע פייגנבויים ועוד.

רצה מהר. ג׳ני צרוואני (צילום: אור גפן)

השבוע התקיים בהאנגר 11 בנמל תל אביב אירוע ההשקה ׳סינג פסטיגל׳, כמעין פרומו לחגיגת הפסטיגל הענקית שתערך בחנוכה הקרוב ברחבי הארץ. ולנו יש נציגות יפה של אשדודים יותר נכון אשדודיות‫. הראשונה היא אנה זק היפיפיה שנותנת קאבר חזק ל "היא יודעת" של נינט טייב ואושר כהן‫, והשניה היא עדן סבן ‫(פעם מזמן ב״בית האח הגדול״‫), שהיא יחד עם דניאל ליטמן מראים לראמזי איך מנהלים טוק שואו‫. חוץ מזה יש כוכבים אחרים על הקאסט כמואבי אבורומי, אוראל צברי, אושר כהן, אמיר שורוש, הראל סקעת, יהודה לוי, יעל שלביה, לירית בלבן, נועה קירל, וקווין רובין.

על הקאסט של הפסטיגל. עדן סבן (צילום: יח״צ, דוד גרנות)

מ״בית האח הגדול״ לספר מתכונים

לאחר ששיתפה את מאות אלפי עוקביה במתכונים ברשתות, עינב בובליל השיקה במתחם האירועים "החלל" ספר מתכונים חדש "לכבוד שבת קודש", אשר מכיל כ- 80 מתכונים טעימים ופשוטים להכנה.

בספר תמצאו מתכונים אותנטיים שיחזירו אותכם לטעמי ילדות של המטבח היהודי-מזרחי.

בהשקה החגיגית הופיעה הזמרת מרגול והרימה לאורחים שבניהם:  דנית גרינברג, דניאל עמית, אור שפיץ, אוריה עזרן, אורטל בינסטי, נופר מור, רותם חגג, מירן בוזגלו, אתי קובו, רון יוחננוב, קורין גדעון, יובל כספית, בר כהן ואליאב טאטי, נדיר אליהו, דורין דותן, ועוד.

עדשת המצלמה של המדור פגשה השבוע את סוזי אזריאל, הבעלים של חנות הגלידות ״שיווק ארין״ שנפתחה בשבוע שעבר במרכז המסחרי של רובע ד׳. המדור כבר הצטייד לו לחגי תשרי עם קראנצ, מגנום, טילונים ופיצוחים.

פעם שלישית גלידה. סוזי אזריאל

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן