תושבי אשדוד בבניינים שעומדים לקרוס: "באשקלון דואגים לתושבים ולנו לא.אנו חיים בפחד"

דיירי רח' חטיבת כרמלי 7 ברובע ג' חסרי המיגון, שביקשו להתפנות בדחיפות, מאוכזבים מהפתרון שהעירייה מציעה להם: מרחב מוגן המוני בבית ספר, שמוכשר לשהייה ארוכה, ושאין בו פרטיות. הם מקנאים בתושבי אשקלון, שהעירייה שלהם מימנה את פינויים של אנשים במצבם, אל מחוץ לעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדובר במבנה מתפורר בן שלוש קומות, שכולל 7 כניסות שהוגדר עוד לפני פרוץ המלחמה כמבנה בסיכון. לדייריו אין מרחב מוגן, לא בחדר המדרגות, שפרוץ לרוחות השמים וגם לא מרחב מוגן ציבורי, שממוקם בקרבה סבירה ושניתן להגיע אליו תוך 45 שניות.

בבניין שמתגוררים בו כמאה אנשים קשיי יום וחסרי אמצעים, בהם קשישים, נכים ומשפחות חד הוריות-חלקן ברוכות ילדים, נפלו חתיכות בטון עוד לפני המלחמה. "אנחנו חיים בפחד, לא מצליחים לישון ולתפקד. העירייה אומנם תיקנה לפני מספר שבועות  תיקונים קוסמטיים שלא החזיקו מעמד, אבל נפילה של טיל בסביבתנו יכולה למוטט עלינו את הבניין תוך שניות", אומרים הדיירים.

לדבריהם בפתרון שמציעה להם העירייה לא תהיה להם פרטיות מינימלית. "למה עיריית אשדוד, שהיא עירייה עשירה שגומרת כל שנה עם עודף תקציב של עשרות מיליוני שקלים, לא מממנת לנו פינוי כמו שעושה עיריית אשקלון" ? שואלים הדיירים.          

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן