העונג כולו של האוהדים

ביום שישי האחרון התקיים טורניר קבוצות אוהדים בירושלים. חברי עמותת מכבי עירוני אשדוד ייצגו את העיר בכבוד וסיימו במקום השני

צילום: מדיה עירוני
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברי עמותת מכבי עירוני אשדוד הם קודם כל אוהדי הקבוצה וביום שישי האחרון, יצאה קבוצה שהורכבה מחברי העמותה לטורניר קבוצות אוהדים שנתי שכבר הפך למסורת. הפעם את הטורניר אירחה קבוצת הפועל קטמון ירושלים, שגם זכתה בטורניר, לאחר שניצחה את עירוני אשדוד בגמר בתוצאה 1-3. עוד קודם לכן, בחצי הגמר, עירוני אשדוד התגברה על קבוצת האוהדים של מכבי יפו וניצחה אותה 3-0. בסגל של אוהדי עירוני אשדוד יכולנו למצוא את האוהדים המסורים שחר נגב, מיתר חן, אנטולי גרצשטיין, מורדי בן דוד, יוסי שובל, נירעוז סמואל, הארי חטאב, אלמירן אלמקייס, תומר ספדג', רוני אקג'ני ואלכס שפטיאן.

מלבד קבוצות עירוני, יפו וירושלים, בטורניר השתתפו  קבוצות נוספות, הפועל פ"ת, הפועל אוסישקין ת"א, הכח ר"ג. המשחקים התקיימו באווירה חיובית ושחקני קבוצת אוהדי עירוני אשדוד ייצגו אותה בכבוד. האוהדים התכוננו למשחק, כאשר קיימו אימון מסכם ביום חמישי שעבר באצטדיון הסינטטי והרגישו כמו מקצוענים. אל הקבוצה התלווה דן גרון, שחקן קבוצת 'שוויון בכדורגל', הקבוצה המיוחדת שמפעילה העמותה. דן, שנחשב לקמע, זכה ללבוש את אפודת השוער במספר משחקונים ובסיום קיבל את הכבוד להעניק את הגביע לקבוצה המנצחת. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן