שרת הקליטה לשעבר סופה לנדבר חושפת איך ניצלו חייה: "הסירו לי גידול שפיר"

שרת הקליטה לשעבר מאשדוד סופה לנדבר נפלה בביתה ונפצעה לפני 10 חודשים, בבית החולים גילו שיש לה גידול שפיר שהוסר בניתוח

״נפלתי ובעלי מצא אותי על הרצפה בשלולית של דם״. השרה לשעבר סופה לנדבר.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"אני לא אוהבת לבכות ולהתלונן. לא אוהבת שקוראים לי אשת הברזל. אישה צריכה להיות חזקה, אבל לא מברזל”, אומרת מי שהייתה אחת הנשים החזקות בפוליטיקה הישראלית. סופה לנדבר הייתה שרת הקליטה, חברת מועצת עיר באשדוד בעלת כוח אלקטורלי. עד היום אגב. בבחירות הקרובות הצהירה על תמיכה בעו'ד אלי נכט. אם כי נודע כי ביניהם עבר חתול שחור.

לנדבר מספרת כי עברה לפני 10 חודשים סיוט. לאחר שנפלה בחוזקה, מה שגרם לפציעה קשה ווהיא  הייתה בסכנת חיים, ובזכות טיפול מסור ומשפחתה ובעלה השני ניצלו חייה. ״ב-30 בדצמבר נפלתי בבית שלי ובעלי מצא אותי על הרצפה בשלולית של דם. הביאו אותי לבית החולים וגילו לי גידול שפיר" היא מספר.

בבית החולים עשו לה ניתוח והוציאו לה את הגידול, וכך ניצלו חייה. "בבית חולים אמרתי תודה לאלוהים, שנתן לי את ההזדמנות בחיים שלי לעזור לאנשים, והציל אותי. ממליצה לכם תעזרו לאחרים ואחרים יעזרו לכם. תודה לכולם ולראש הממשלה בנימין נתניהו."

לנדבר: "למה אני מספרת לכם את זה? כי אנשים שואלים אותי למה אני לא הולכת להתמודד בבחירות לראשות העיר. אני אוהבת את אשדוד, זו העיר שלי, ורוצה להמשיך לעזור לאנשים. תסתכלו ימינה תסכלו שמאלה, אבל בעיקר תסתכלו קדימה לעתיד."

יצויין כי לפני יומיים נערך כנס של נכט עליו הצהירה כי היא תומכת בו והיא לא הגיעה. מתברר כי בעקבות נסיעה שלה לחו״ל, אבל לא ציינה מילה על נכט ועל הכנס. האם יש בינהם סכסוך? חתול שחור שעבר ביניהם? ימים יגידו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן