שקד פורחת בעירוני אשדוד

שקד עמר היא שחקנית קבוצת הנשים של מכבי עירוני אשדוד המשחקת בליגה הארצית. בעונה הקודמת היא שימשה גם כחלק מצוות האימון של קבוצת המיוחדים ("לקחתי את זה כיוזמה אישית") של האגודה בהתנדבות מלאה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הליגות עדיין בפגרה וצפויות להתחדש בקרוב, כמו גם הליגה הארצית בכדורגל נשים, בה משחקת קבוצת הנשים של מכבי עירוני אשדוד. הקבוצה הוקמה לפני שנתיים ובעונה שעברה סיימה במקום האחרון בטבלה. אך מבחינה קהילתית, העמותה יכולה להתגאות בפרויקטים נפלאים ששמים אותה במפת הכדורגל של ישראל, לפחות מבחינה חברתית. דוגמא לפרויקט מופלא של העמותה הוא 'שוויון בכדורגל', שהיא קבוצת כדורגל לבעלי צרכים מיוחדים, אשר פועלת כבר למעלה משלוש שנים ומנגישה את המשחק לקהילות שלא תמיד מקבלות את הבמה הראויה להן. בשנה האחרונה נפתח גם חוג לילדים בעלי צרכים מיוחדים ומי שמשקיעה זמן רב באימון הילדים והמבוגרים היא שקד עמר.

עמר היא שחקנית קבוצת הנשים של מכבי עירוני אשדוד, בת 17 חצי, עולה לכיתה יב' בבית ספר מקיף ד' אשדוד, שנוטלת חלק בצוות המקצועי בקבוצות הבוגרים והילדים של 'שוויון בכדורגל' והיא עושה זאת בהתנדבות מלאה, מתוך אהבה לזולת ולב גדול ובעקבות כך, משמשת כדוגמא ומופת עבור הדור הצעיר וגם הבוגר יותר. בשיחה עם מערכת אשדוד10 שקד עמר מספרת לנו על הזכות להיות חלק ממשפחת עירוני אשדוד ועל הקשר שלה לקבוצה ולענף הכדורגל. בנוסף, היא מספרת על ההתנדבות שלה ועושה זאת בצניעות ובחביבות ראויות לציון.

תספרי לנו בבקשה על פרויקט שוויון בכדורגל?
 "קבוצת ה'שוויון' מהרגע שנכנסתי לאמן בה הרגשתי למשך כל העונה שאני נותנת מעצמי ומביאה מעצמי את כל כולי, בגלל שהרגשתי שהם כמו המשפחה השנייה שלי ותמיד אהבתי להתנדב וגם בבית ספרי למדתי איך זה לתת מהלב ולקחתי את כל זה כיוזמה אישית".

איזה תגובות את מקבלת על ההתנדבות?
"וואו, מחמיאים לי ממש. התגובות שאני מקבלת ממש משמחות. אומרים לי 'תמשיכי כך', 'את השראה' ומלא דברים וקיבלתי גם תעודת הוקרה". 

שקד שמשחקת בתפקיד המגן הימני בקבוצת הנשים הבוגרת של מכבי עירוני אשדוד, מספרת לנו על האהבה שלה לענף הכדורגל: "הקשר שלי לכדורגל בעצם נוצר מגיל קטן. אהבתי לשחק עם כדור ביסודי, תמיד שיתפו אותי במשחקים ותמיד דחפו אותי לקבוצה". כשמדברים עם שקד עמר על עירוני אשדוד, מבינים שזה יותר מעוד סתם קבוצה עבורה: "אני אוהדת מגיל קטן את הקבוצה הזאת וגם משפחתי. תמיד היו לוקחים אותי למשחקים של עירוני אשדוד, אז הפכתי להיות אוהדת".

"בעד הכדורגל הנשי"

אין זה סוד שרמת הכדורגל של ליגות הנשים בישראל היא לא מהגבוהות בעולם וכך גם לגבי רמת הפופולאריות, שהיא לא בשמיים. למרות זאת, שחקנית מכבי עירוני אשדוד נהנת מאוד מענף כדורגל הנשים ומוצאת חשיבות רבה בו וגם מצליחה לשכנע אותנו כשאומרת: "אני בעד הכדורגל הנשי בישראל, כי זה משהו שצריך להיות פתוח גם לבנות, שגם טובות ומביאות את האהבה שלהן לכדור ושכן, יש להן טכניקה כמו הגברים".

לסיום, מה החלום שלך ככדורגלנית?
"החלום שלי בתחום זה לשחק ולהמשיך בעתיד ולשאוף לקבוצה רחוקה יותר בחו"ל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן