דברו על המגרש

במ.ס אשדוד מנסים להתחזק ובשבת ב-20:00 תקיים ניסוי כלים אחרון לפני הליגה במשחקי הדירוג מול בני סכנין (שבת, 20:00, איצטדיון היא'). באדומים אשדוד ממשיכים להפסיד בגביע הטוטו אך הקבוצה סוף סוף עברה בבקרה. בעירוני אשדוד הכל ערוך ומוכן לאימון הפתיחה בשבוע הבא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אפשר כבר להריח את עונת 2021/22 באוויר ואת שנת תשפ"ב שנמצאת ממש מעבר לפינה ובקבוצות הבכירות של אשדוד ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת הליגות. הנציגה שלנו בליגת העל, מ.ס אשדוד התעוררה מהחלום האירופאי שלה והפסידה בשבוע שעבר במשחק אימון למכבי יפו מליגה א' דרום בתוצאה 3:1. אם לא יתעוררו שם במשרדים של מ.ס אשדוד, יגלו שהעונה הקרובה הולכת להיות הפוכה לגמרי ממה שהתרגלו. ליגת העל תצא לדרך בעוד כשבועיים ומ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ קשה בבלומפילד מול הפועל ת"א והקשר לשעבר, שלומי אזולאי, אליו כבר מתגעגעים באשדוד. עוד לפני כן, בשבת הקרובה, תערוך הקבוצה של רן בן שמעון ניסוי כלים אחרון, במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, מול בני סכנין, באצטדיון היא', בשעה 20:00.

מ.ס הציגה רכש נוסף בשבוע שעבר העונה לשם גל קעטבי, בן ה-23, המשחק בעמדת החלוץ. קעטבי שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בקבוצות הפועל עפולה והפועל עכו, הרשים את הצוות המקצועי של הקבוצה וחתם לעונה אחת, עם אופציה לשנתיים נוספות. עם כל הכבוד לקעטבי, שמצטרף לנאיף בזיע ומרטין ראינוב שגם הגיעו בקיץ וכשהספירה לאחור לקראת פתיחת העונה כבר מתקתקת, נראה כי מ.ס אשדוד טרם מוכנה לליגה וכי היא מסתמכת על העתודה שלה, שחקני קבוצת הנוער, דוגמת עוז בילוי, שליו הרוש ואחרים, שיקחו את המושכות ויהיו דומיננטיים בדיוק כמו שחקן ההגנה הצעיר גילי כהן, שכבר מזמן עשה את קפיצת המדרגה.

סוף טוב: מפסידים בגביע הטוטו, אך עוברים בבקרה תקציבית

בקבוצת האדומים אשדוד סופרים כבר הפסד שלישי ברציפות בגביע הטוטו לאחר התבוסה 3:0 מול בית"ר ת"א בת ים במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו של הליגה הלאומית. האדומים שוב הופיעו בהרכב חסר מאוד, אך הבשורה הטובה הגיעה ביום שני השבוע, כאשר התקבל המכתב מהרשות לבקרת תקציבים ולשמחתם של האדומים, הקבוצה סוף סוף העבירה את התקציב שלה לעונה הקרובה. זוהי בשורה טובה ביותר לאדומים אשדוד ולפתיחת העונה שלה, מעליה הוסרה עננה מעיקה ביותר וכעת תוכל להתכונן למחזור הראשון שיתקיים בתאריך ה-26/8, במשחק חוץ מסקרן מול עירוני ניר רמת השרון במסגרת הליגה הלאומית, כאשר לראשונה במתכונת הנוכחית של הקבוצה שהייתה פעם 'הפועל אשדוד', אגודת ספורט אשדוד הנקראת גם אדומים אשדוד, תשחק בליגה השנייה בטיבה בישראל.

צילום: אדומים אשדוד

הקבוצה שיחקה השבוע מול מכבי יפו משחק אימון וסיימה בתיקו 1:1, כאשר את השער כובש הבן של המאמן, אדר אוואט, שכבר מאותת על הבאות. אמנם רק משחק אימון, אך עדיין מתנה יפה לאבא רוני המאמן, שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-53, לו נאחל עונה מוצלחת ובריאות איתנה.

עירוני אשדוד: ימי החסד של אבינו

הנציגה שלנו בליגה א' דרום, מכבי עירוני אשדוד, תפתח אחרי חג ראש השנה את עונתה השלישית ברציפות בליגה א' דרום, במשחק חוץ מול בני לוד, כאשר העונה הציפיות הן להתברג בחלק העליון של הטבלה. לאחר הבחירות להנהלה, מקווים בקבוצה לתקופה של שקט מהקהל ומצפים לשמוע ממנו אך ורק קולות של דחיפה ועידוד. בשבוע שעבר ההכנות לקראת עונת 2021/22 עלו מדרגה עם החתמתו לעונה נוספת של שחקן ההתקפה, שקד חתוכה בן ה-25. חתוכה כבש 5 שערים ב-23 הופעות בעונה שעברה והבריק לפרקים, בעיקר במשחק החוץ מול בקעת הירדן בתחילת העונה שעברה, במהלכו כבש צמד, כולל שער העונה מהחצי. חתוכה שגדל במחלקת הנוער של הפועל ראשל"צ אמר לאתר הקבוצה לאחר החתימה: "שמח לחתום לעונה נוספת במועדון. רוצה להודות לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון בי. אעשה הכל כדי להחזיר על המגרש. מחכה לראות את הקהל שחוזר למגרשים ומקווה שהקהל יהיה לצידנו ונוכל לחגוג יחד במהלך העונה. נעשה הכל כדי לשמח אותו ולעמוד במטרות של הקבוצה". בקבוצה הודיעו גם על צירופו של הקשר האחורי בן ה-23 אור הק, שמגיע מצעירי טייבה ונראה שהמאמן אבי אבינו מתחיל לאט לאט לחבר את החלקים בפאזל שנקרא עירוני אשדוד.

צילום" עמוד הפייסבוק של עירוני אשדוד

עם הגיבוי של ההנהלה יפתח אבינו את עונתו השנייה במועדון. בצוות המקצועי בראשותו של אבינו ניתן למצוא את עוזר המאמן ומאמן הכושר רן כהן, את מאמן השוערים עידו לוי, את האנליסט אבישי טל, יחד עם המאמן המנטלי מעוז סמיה וגם הפיזיותרפיסט ישי טייב. נראה כי ב'עירוניה' נותנים לאבינו לעבוד בשקט ונותנים לו להקיף את עצמו בכוורת איכותית של אנשי מקצוע, שמביאים עימם שיטות אימון חדשניות לליגה השלישית בישראל, כמו שימוש בגופיות 'ג'י.פי.אס' וניתוח משחקים באמצעות אנליסטים, תוך כדי צילום המשחק ברחפנים. אולם בכדורגל כמו בכדורגל, לאבינו ולצוות שלו לא יהיו יותר מדי ימי חסד, שכן לקהל הצהוב נמאס ממאבקי התחתית והם רוצים להתקרב לשמנא ולסלתא של הליגה. בשבוע הבא יתקיים אימון הפתיחה המסורתי של הקבוצה שבדרך כלל מושך אליו מאות צופים נלהבים ויהיה מעניין לראות את ההפנינג שמתכננת עירוני אשדוד לקראת העונה החדשה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן