שחקני חודש אדר: אושר דווידה ובר סוויסה

ממשיכים במסורת בחירת שחקן החודש האשדודי. ובחודש אדר בחרנו שניים: אושר דווידה שהופך לכוכב בהפועל ת"א וחלוץ עירוני אשדוד ובר סוויסה, שמחלץ את עירוני אשדוד מהתחתית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדור הספורט של ׳השבוע באשדוד׳ מקדם בברכה את ראש ראשי החודשים, חודש ניסן שיחול בשבוע הבא אי"ה ובוחר עבורכם את כדורגלן חודש אדר האשדודים. אחרי שמתחילת השנה בחרנו את טימור אביטן, עופר ורטה, זוהר זסנו וטום בן זקן, בחודש אדר החלטנו לבחור בשני שחקנים מוכשרים שבלטו מעל כולם ומובילים את קבוצותיהם להצלחות.

בר סוויסה

החלוץ המוכשר כבש השבוע את שערו השישי העונה, שהיה שער ניצחון יקר מפז והמשיך את המומנטום האדיר בו הוא נמצא. סוויסה בן ה-21 מגלה בשבועות האחרונים יכולת מבריקה, שכוללת סיומת נהדרת מול השער. ששת שעריו ממקמים אותו במקום השני בטבלת מלך שערי ליגה א', כאשר 4 מתוכם נכבשו בחודש האחרון וסייעו לקבוצתו לצאת ממשבר מקצועי.

בר שגדל באקדמיה של מ.ס אשדוד, בתקופה האחרונה ביצע התקדמות אדירה והלוואי שרק ימשיך כך. השבוע אבי אבינו אמר עליו: "אנחנו עושים עם בר המון עבודה בפן המקצועי. לפעמים צריך לדעת להוריד אותו לקרקע. ברגע שהוא עובד למען הקבוצה, הכדורים נופלים לו והוא עושה את הגול." אם בר ידע לשמור על יציבות, כפי שרומז המאמן שלו, אז אולי קיים סיכוי שנראה אותו בליגות גבוהות יותר.

אושר דוידה

שחקן הכנף הימני של בן ה-19 של הפועל ת"א ממשיך להתקדם בצורה מרשימה והופך לאחד השחקנים המשמעותיים בהפועל ת"א, שנמצאת בתנופה אדירה ויחד עם דוידה האשדודי, נחלצת מהתחתית. מתחילת העונה דוידה כבר הספיק לרשום 22 הופעות, כאשר 5 מתוכן בחודש האחרון, בו קבוצתו צוברת 10 נקודות מחמישה משחקים. רגע השיא של דוידה בחודש אדר היה כמובן הבישול בהפסד 2:1 לפני כשבועיים, מול הטוענת לכתר, מכבי חיפה. הבישול מול מכבי חיפה היה השלישי שלו העונה, לצד שני שערים.

צילום: מוטי קדוש

דוידה יכול לשחק בשני הצדדים בהתקפה, כאשר עיקר כוחו מגיע כשהוא מתופקד באגף ימין וחותך למרכז באמצעות רגל שמאל, החזקה שלו. כמו כן, לדוידה מהירות מסחררת ושליטה נפלאה בכדור. תכונותיו עשו שם גם בליגה הפולנית, כאשר על פי פרסומים, קבוצת לגיה ורשה הציעה חצי מיליון יורו על מחצית מכרטיסו לפני כחודשיים ונדחיתה. יהיה מעניין לראות מה תהיה התחנה הבאה שלו והאם יצליח להפוך לכוכב כדורגל בישראל ו/או מחוצה לה. בינתיים הוא חולק את תואר כדורגלן חודש אדר של מדור הספורט שלנו, בצוותא עם בר סוויסה. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן