ארבע נקודות בארבעה ימים

אחרי הניצחון בתוצאה 0-2 על הפועל כפ"ס, נחלצה מ.ס אשדוד מהפסד ביתי והישוותה לתיקו 1-1 בבית מול חדרה. בשבת: הפועל חיפה מגיעה (18:00). ברביעי הבא (17/3): בית"ר ירושלים ממתינה בשמינית גמר גביע המדינה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי הניצחון היפה בחמישי שעבר על הפועל כפ"ס מצמד שערים של החלוץ דין דויד, אירחה מ.ס אשדוד למשחק בית נוסף כעבור ארבעה ימים את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-24 של ליגת הבורסה לניירות ערך וסגרה שבוע לא רע, עם ארבע נקודות בכיס, התבססות במקום השלישי, הבטחת המקום בפלייאוף העליון ומחשבות על כרטיס לליגה האירופית. עונה פשוט נפלאה של מ.ס אשדוד שתרצה גם להתקדם בגביע המדינה ולהוסיף חותמת על כך שמדובר בעונה הכי גדולה של בהיסטוריה. לשם כך היא תצטרך לצאת מאצטדיון טדי ברביעי הבא עם היד העל עליונה, במפגש שמינית הגמר מול בית"ר ירושלים.

עד שבאיו בא

הפתיחה הייתה של האורחים מחדרה, שהייתה זקוקה לנקודות כמו אוויר לנשימה במאבקי התחתית בהם היא נמצאת. בדקה ה-12 היה זה הקשר לירן רוטמן, שהשתלט על כדור חוזר ברחבה ומזוית קשה הצליח להכניע את ג'ראפי ולקבוע 0-1 לחדרה. בדקה ה-41 המגן של חדרה דיא לבבידי ביצע עבירה מיותרת, ראה צהוב שני מהשפוט שמואלביץ' והורחק.

עם פתיחת המחצית השנייה המאמן רן בן שמעון הכניס למשחק את החלוץ פאהד באיו, במקומו של סתיו טוריאל. החלוץ האוגנדי בן ה-22, שכבר התרגלנו לראות אותו כובש שערים מכריעים, שמייצרים נקודות, היה שם במקום הנכון לנגוח את השוויון בדקה ה-85, לאחר הגבהה מצויינת של עוז בילו. שער חמישי העונה לבאיו, שגילה משחק ראש משובח וכבש את החמישי שלו העונה. בתוספת הזמן הקשר שלומי אזולאי ספג כרטיס צהוב שני מכוון, ככל הנראה בעצתו של המאמן בן שמעון והורחק בכרטיס אדום. המשמעות היא שאזולאי יהיה בסגל במשחק הגביע החשוב מול בית"ר ירושלים ויעדר מול הפועל חיפה בשבת (איצטדיון היא', 18:00). בסיום: 1:1.

רן בן שמעון אמר לאחר התיקו מול חדרה: "יכולנו גם לנצח וגם להפסיד. היו הרבה מאוד הזדמנויות במשחק הזה. עלינו בהרכב של שחקנים שלא שיחקו הרבה יחד וגם בעמדות שהם לא רגילים לשחק בהן. בחיים של קבוצה יש גם את המשחקים האלה. נמשיך לשחק התקפי. מדי פעם ינסו לעקוץ אותנו. בסך הכל אני מרוצה מאוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן