מבור עמוק לגג גבוה

שבוע סוער עבר על האדומים אשדוד: הפסד ביתי להרצליה בתוצאה 0:2, שלאחריו יובל נעים חתם לשלוש שנים נוספות כמאמן הקבוצה וניצחון חוץ ענק באמצע השבוע, בתוצאה 4:0 מול מכבי יבנה, כאשר לפניו, החלוץ אוהד קדוסי שוחרר מהקבוצה. במוצ"ש: משחק חוץ מול בני לוד (20:30)

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקבוצת האדומים אשדוד כבר רגילים לסערות וזעזועים וזה בדיוק מה שקרה בשבוע האחרון, הן על כר הדשא והן מחוצה לו. דווקא אחרי ההפסד השלישי ברציפות, שגרר מהומה, על פי מקורות, בחרה הנהלת הקבוצה להחתים את המאמן יובל נעים, לשלוש עונות. שמו של נעים נקשר כמועמד לאימון בני סכנין מליגת העל והפועל פ"ת מהלאומית. אולם, ככל הנראה, ההנהלה האדומה שמה סוף לחרושת השמועות.

גם בסגל הקבוצה בוצעו שינויים, כאשר על פי אתר 'דאבל פס', החלוץ אוהד קדוסי סיים את דרכו בקבוצה והמשחק מול הרצליה היה האחרון שלו באדום. מלבד להסתכסך עם יובל נעים, קדוסי הספיק לכבוש שני שערים בשש הופעות במדים האדומים. לקבוצה גם הצטרף שוער חדש, אריאל מסיקה בן ה-20, שגדל במחלקת הנוער של הפועל רעננה, פתח בהרכב במשחק מול מכבי יבנה ועמד במשימת שמירת רשת נקייה.

רענון הסגל והצבעת האמון במאמן יובל נעים עשתה את שלה ובמשחק ביבנה, האדומים נראו נהדר והשכיחו את ההפסד המביך להרצליה. במוצ"ש תצא הקבוצה למשחק חוץ באצטדיון 'טוטו' בלוד, מול הפועל בני לוד, שנמצאת בתחתית.

חולשה בלתי מוסברת

קבוצת אדומים אשדוד אירחה בשישי שעבר את מכבי הרצליה לקרב צמרת במסגרת המחזור ה-11 של ליגה א' דרום, במשחק ששודר בערוץ הספורט. מהמשחק הזה נזכור חולשה בלתי מוסברת של האדומים שגררה ביקורת מצד האוהדים ואף מקרה אלימות חמור שדלף לתקשורת הארצית וגרם למבוכה במועדון האדום.

הכל התחיל בדקה השלישית כאשר נחישות של אדיר חליפה, החלוץ האורח שלא הפסיק להטריד את הגנת האדומים, הולידה הכשלה מיותרת של אבי מלכה. השופטים השתמשו לראשונה העונה בטכנולוגית ה-'VAR' וקבעו כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות מכבי הרצליה. חליפה בעצמו ניגש לבעוט, שלח את השוער ימינה ואת הכדור שמאלה, כבש את השני שלו העונה וקבע 0-1 לאורחת.

כעבור חמש דקות הרצליה היכתה פעם נוספת, כאשר כדור פשוט שהוגבה לרחבה, הושמט על ידי סתיו פלזנטל השוער החדש בן ה-27 של האדומים שהתקשה להיכנס לנעליים הגדולות של גיא סאלם. דולב אזרואל ממכבי הרצליה השתלט על הכדור ו'ירה' מעשרה מטרים למשקוף ופנימה. 2-0 מדהים להרצליה בתוך 10 דקות. הפיגור המוקדם לא העיר את האדומים שנראו רע בכל שלבי המשחק. המאמן יובל נעים, שעל פי דיווחים חתם לשלוש שנים בקבוצה, ניסה להעיר את השחקנים עם שני חילופים בפתיחת המחצית השנייה. אולם, גם הכניסה של אדלשטיין ואוואט לא עזרה והתוצאה נשמרה עד לסיום.

בסיום פרצה מהומה בחדר ההלבשה של האדומים המאוכזבים. דברים חריפים נאמרו על ידי האוהדים כלפי השחקנים ועל פי דיווחים, עוז ראלי לא התאפק ונכנס לויכוח עם אחד האוהדים, שהתנפל על המגן באגרופים.

התאוששות ביבנה

אחרי 3 הפסדים ולאחר דיווחים שונים לגבי מצב רוחם של השחקנים, שהביעו באתר 'דאבל פס' בעילום שם את חששם לגבי עתידם הכלכלי, התייצבה קבוצת האדומים אשדוד למשחק חשוב באצטדיון 'טוטו' ביבנה והתמודדה מול מכבי יבנה, במסגרת המחזור התשיעי. האדומים ששיחקו לראשונה העונה ללא קדוסי, פתחו נהדר וכבר בדקה התשיעית אוהד אדלשטיין סיים התקפה טובה מקרוב וקבע 0-1 לאורחת. בדקה ה-27 היתרון הוכפל מרגליו של הקפטן האהוב, לישי ביטון שחזר להרכב וגמל על כך בשער חשוב ובמשחק מאוזן במרכז השדה. השער השני העניק הרבה ביטחון ושקט לחניכים של יובל נעים, שעלו למחצית השנייה משוחררים.

בדקה ה-63 החלוץ יוסי אסייג עלה כמחליף ובדקה ה-86 הבקיע את השני שלו העונה, כשסיים מהלך נהדר בשער מצוין מתוך הרחבה וקבע 3-0 קל לאדומים. כעבור דקה מחליף נוסף של האדומים, ינאי דויד שנכנס חמש דקות קודם לכן, הכניע את יבנה בפעם הרביעית וחתם את תוצאת הסיום: 4-0 גדול לאדומים אשדוד, שיצאה מהמשבר כמו גדולה, השיגה את ניצחונה השישי העונה וחזרה לראש טבלת בית א', של ליגה א' דרום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן