שחקן חודש אב: ניר ביטון

השבוע באשדוד מקדם בברכה את חודש אלול ובוחר את כדורגלן חודש אב: ניר ביטון, שכמו חודש אב, חווה תחילת עונה הפכפכה ומטלטלת בסלטיק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חוזרים למסורת בחירת כדורגלן החודש האשדודי על פי לוח השנה העברי והפעם כדורגלן החודש שלנו הוא שחקן נבחרת ישראל ואחד מהבוגרים הבכירים של האקדמיה של מ.ס אשדוד, ניר ביטון. נציין כי גם בחודש אייר בחרנו בכדורגלן מעבר לים ושחקן נבחרת ישראל, גדי קינדה, שגם בעת הזו, ממשיך לעשות חיל במדי טקסס בליגה האמריקאית, אחרי שכבש בשבוע שעבר את שערו הרביעי העונה בליגת הכדורגל האמריקאית הבכירה (MLS).

חודש לא קל עבר על ביטון, אך מכל הכדורגלנים האשדודים שלנו, שלאחרונה חזרו מהפגרה ורובם מתכוננים לליגה, ביטון שיחק במסגרת הבכירה ביותר וכמובן, גם ברמה הכי גבוהה. הקשר/בלם שיחגוג אחרי החגים 30 'סתויים', פתח לאחרונה את עונתו השמינית (חתום עד 2023) במדי סלטיק ריינג'רס, סגנית אלופת סקוטלנד ומועדון פאר בקנה מידה אירופאי. כמו שכל עם ישראל חווה חודש אב קשה, כך היה גם לניר ביטון. לפני כשלושה שבועות, כיומיים לאחר ט' באב, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, כשקבוצתו ביתרון ביתי (משער של החבר החדש של ביטון בסלטיק, ליאל עבדה) מול מידטיילנד, אלופת דנמרק, הורחק ניר ביטון בדקה ה-43, לאחר שהניף אצבע מאיימת לעבר שחקן יריב. סלטיק נותרה בעשרה שחקנים, במשחק חשוב ביותר, סיימה רק ב-1:1 והודחה במשחק הגומלין כשביטון לא בסגל, עקב ההרחקה. העיתונות הבריטית והפרשנים העלו את האשדודי שלנו על המוקד ושלחו לעברו חצי ביקורת קשים. הגדיל לעשות חלוץ העבר הוולשי ופרשן הטלויזיה הסקוטית, ג'ון הארטסון כשאמר: "טמטום של ניר ביטון". ביטון פרסם בחשבון האינסטגרם שלו התנצלות וכתב: "מצטער. איבדתי את הראש".

מאוחר יותר ביטון השלים 90 דקות במחזור הפתיחה של ה'פרמייר' ליג הסקוטית, בהפסד המפתיע בתוצאה 2:1, מול הארטס. בשבוע שעבר ביטון חזר לחייך, לאחר ניצחון 4:2 במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, במשחק חוץ מול יבלונץ', מהליגה הצ'כית. ביטון חגג בישול בכורה העונה, לאחר שמהלך שהתחיל, הסתיים אצל החלוץ היפני של סלטיק, קיוגו פורוקאשי, שכבש את השני לסקוטים בדקה ה-14. בדקה ה-85 של המשחק ביטון שוב הרגיש את הטעם החמוץ של חודש אב, כשכבש שער עצמי.

כמו שאנו מאחלים ברכת חודש טוב לכל עם ישראל, נאחל גם לניר ביטון. נוסיף גם שלל ברכות לעונה מוצלחת, נקייה מפציעות, הצלחה רבה בהרכב נבחרת ישראל ועוד פסגות נוספות. גם בתקופות פחות טובות, הוא נחשב לאחד העוגנים של קבוצתו והוא מוערך מאוד על ידי מאמנה האוסטרלי של סלטיק, פוסטגלו. זה תמיד כיף ומרתק לעקוב אחר הביצועים של ביטון, ששם את הכדורגל האשדודי על מפת הכדורגל האירופאי כבר תקופה ארוכה ורגלו עוד נטויה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן