ראש העיר אשדוד לסרי:"פתיחת השוק בחוף לידו עדיין אסורה"

בדיון במטה החירום העירוני בראשות ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הוחלט כי גם השבוע, כלומר מחר ,השוק הפתוח בחוף לידו יהיה סגור.לסרי:"פועל לפי הנחיות פיקוד העורף". הסוחרים זועמים:"שבוע הבא ועד הבחירות נפגין מול ביתו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הפעלת השוק ביום רביעי עדיין אסורה בהתאם להגדרות פיקוד העורף להתקהלות לעיר אשדוד" כך אומר ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. השוק סגור מאז ה7 לאוקטובר.

לסרי:"אשדוד מוגדרת כעיר ירוקה שקובעת איסור התקהלות מעל 1,000 איש. בבדיקה פשוטה שעשינו מסתבר, שרק מספר הסוחרים וגורמי האבטחה מונים כ-850 איש. אם מוסיפים את תושבי העיר הקונים, מדובר בהרבה מעל 1,000 מתקהלים".

ראש העיר אשדוד הבהיר בישיבה, שעפ״י החוק מותר לו לקבל החלטה מחמירה, אך אסור לו להקל. לכן, עפ״י חוק השוק לא יוכל לפעול עד להנחיות חדשות מטעם פיקוד העורף".

סוחרי השוק שהקימו מטה מאבק מאיימים להפגין מוך ביתו של ראש העיר על ההחלטה. לדבריהם השווקים בכל הארץ פתוחים , כולל זה באשקלון שהיא עיר מטווחת טילים מעזה.

יו"ר ועד סוחרי השוק באשדוד אריאל:"ביום ראשון נפגין מול ביתו של לסרי. אם הוא לא רוצה לפתוח את השוק אז שישים אותנו באולם ספורט. 500 משפחות מהם 200 מאשדוד ללא פרנסה. הוא חייב למצוא חלופה. הוא יקבל כל שבוע הפגנה מול ביתו עד הבחירות. לא יכול להיות שבאשקלון פתוח וכאן לא. אפשר למצוא פתרון . הוא לא רוצה לקבל אותנו לשיחה מתעלם מאיתנו. יש פתרונות להציג לו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן