קריקט: השביעית של יאנג אשדוד

הישג חסר תקדים למועדון הקריקט יאנג אשדוד, שזכתה באליפות השביעית ברציפות שלה לאחר ניצחון בדרבי על נווה שמשון אשדוד. נשיא המועדון ששון בנימין: "ממשיך את דרכו של אבא ז"ל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מועדון הקריקט הבכיר בישראל ואלופת המדינה החדשה ישנה, ׳יאנג אשדוד׳ השיגה את תואר האליפות השביעי שלה ברציפות. בכך שברה ׳יאנג אשדוד׳ את השיא של מועדון הקריקט של לוד, שעמד על 6 תארי אליפות, אותו הישוותה בעונה שעברה. "לא כל אחד יכול לעשות דבר כזה", התמוגג השבוע נשיא המועדון, בנימין ששון, שמכהן בתפקיד מזה כעשר שנים וממשיך את דרכו של אביו, דוד בנימין ז"ל. "אבא שלי ביקש ממני לקחת את התפקיד ואני ממשיך את דרכו. לא שוכח אף פעם את אבי ז"ל, שמברך אותי מלמעלה". סיפר ששון בנימין בהתרגשות.

"אנחנו משקיעים הרבה במועדון ומי שטורח בערב שבת, אוכל בשבת". המשיך בגאווה לספר על בנק ההצלחות המופלא של ׳יאנג אשדוד׳, ששולטת בענף הקריקט ביד רמה.

הקבוצה שלו ניצחה בסוף השבוע האחרון בתוצאה 187:67 את קבוצת נווה שמשון אשדוד בדרבי הצמרת ובכך הבטיחה את תואר האליפות לשנת 2021, מחזור אחד לפני סיום עונת הקריקט בישראל. "אנחנו שואפים תמיד לנצח ולהיות ווינרים. זה טבוע בדם שלנו. זה מדהים וזה כבוד גדול לעיר אשדוד, המון בזכות תמיכתו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ורשות הספורט העירונית והעומד בראשה, יורם אסרף, שגם נכח במשחק האחרון".

מגיעות כל המחמאות למועדון הקריקט ׳יאנג אשדוד׳ שמשקיע רבות בשחקנים ונותן להם תנאים ברמה בינ-לאומית. השחקנים מצדם, מחזירים על המגרש בצורה הכי מקצוענית שיש והתלכיד הזה יוצר את מעצמת הקריקט הכי גדולה בישראל. ועם הישגים כל כך גדולים, אין זה פלא שראש עיריית אשדוד מתכנן להזמין את הקבוצה לישיבת מועצה ולצילום משותף עם גביע האליפות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן