אי של אי יציבות

אחרי ההדחה מהגביע לכפר מנדא, מכבי עירוני אשדוד הפסידה בחוץ לעירוני כסייפה בתוצאה 2:0, במסגרת המחזור השמיני של ליגה א' דרום. במחזור הבא: עירוני אשדוד- מכבי יבנה (שישי, 13:00, איצטדיון הסינטטי). קבוצת המיוחדים של המועדון 'שוויון בכדורגל' סיימה במקום השני בטורניר השנתי

צילום: איציק שטיינוורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ירידת מתח גדולה אצל עירוני אשדוד בשבוע האחרון. דווקא לאחר ניצחון גדול על בית"ר ׳נורדיה׳ ירושלים שהושג בשישי שעבר, 'עירוניה' ספגה שני הפסדים ברציפות ושוב החלו לחשושים סביב היכולת של הצוות המקצועי בראשות אבי אבינו, להנהיג את הקבוצה העונה. בשלישי שעבר עירוני אשדוד הודחה מגביע המדינה, לאחר הפסד מביך לכפר מנדא מליגה ב', בתוצאה 2:1. כעבור שלושה ימים יצאה 'עירוניה' לאצטדיון בשדרות להתמודדות מול מ.ס עירוני כסייפה וספגה הפסד שני ברציפות, הפעם במשחק ליגה.

כסייפה הייתה טובה יותר וכבשה פעמיים במחצית הראשונה. בדקות ה-27 וה-40 היה זה רועי אללוף שכבש פעמיים והכניע את איציק שולמייסטר, שוער עירוני אשדוד. הצמד של אללוף למעשה הכריע את המשחק שהסתיים בניצחון 2:0 לכסייפה, שהייתה חייבת את הנקודות כמו אוויר לנשימה. אשדוד מצידה, מדובר בהפסד שני העונה בליגה, שמשאיר אותה במקום השישי בטבלה. במחזור הבא דרבי דרומי מעניין יתקיים, כאשר מכבי יבנה תגיע לאצטדיון הסינטטי, לקרב שהמנצחת בו תתקדם לכיוון הצמרת ואילו המפסידה תישאר באמצע הטבלה. הפסד נוסף לעירוני אשדוד, יגרום לעוד ועוד ביקורות והאשמות, כי ככה זה בכדורגל הישראלי בו לכולם יש זיכרון קצר.

מתן ארביב חתם ב'עירוניה'

השחקן מתן ארביב חתם השבוע בעירוני אשדוד ויעמוד לרשות המאמן אבי אבינו כבר ממשחק הבית הקרוב נגד יבנה. מתן בן ה-27 מגיע אל אשדוד ממכבי שעריים, ועד כה כבש 4 שערים ונחשב לאחד השחקנים המוכשרים בליגה א' דרום, בנוסף לניסיון שהוא מביא עימו. מתן אמר לאתר הקבוצה: ״שמח להגיע למועדון צעיר ועם המון שאיפות כמו עירוני אשדוד, אחד הדברים שזכיתי לחוות במשחקים זה את הקהל המטורף שלהם, בא לי כבר לחגוג הפעם איתם ובע״ה נצליח לעמוד במטרות״.

שוויון בכדורגלמקום שני לעירוני אשדוד

ביום שישי יצאה קבוצת 'שוויון בכדורגל' עם ובלי מוגבלויות של מכבי עירוני אשדוד לספורטק בבאר שבע לטורניר השנתי שנקרא שווים בספורט. הקבוצה קיימת זו השנה השלישית תודות לפעילות קהילתית מבורכת של אנשי הקבוצה שמוכיחים לנו פעם אחר פעם מאיזה חומר אנושי הם קורצו. הקבוצה המיוחדת התחרתה עם הקבוצות המיוחדות של אגודות הפועל ת"א, הפועל ירושלים, הפועל פ"ת והפועל ב"ש, שאירחה את הטורניר.

בטורניר עצמו כולם יצאו מנצחים ועירוני אשדוד סיימה במקום השני המכובד ויש לקבוצה הרבה במה להתגאות. מעבר להצלחה המקצועית שבאה לידי ביטוי על הדשא תודות לאימונים ולהתכוננות הרצינית, זאת גם הייתה חוויה ענקית לכל המשתתפים והמתנדבים שהוציאו לפועל את המיזם הנפלא הזה. כל הכבוד לאיציק וסקר ולאיציק שטיינוורצל על שנותנים מעצמם, שבוע אחר שבוע, לטובת ניהול פרויקט עירוני אשדוד- שוויון בכדורגל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן