קבלו בששון ושמחה את החתן והכלה… בני ה-5

התקופה הזו יצירתית במיוחד לכולנו ובכל פעם נדמה שהיוזמות החדשות מצליחות להפתיע. כך בגן "אדווה" באשדוד הצליחה הגננת ליטל אהרוני להרים עם הסייעת לאה בוטראשוילי וכל עשרים ילדי גן החובה הפקת חתונה אמיתית, כולל רב, תקליטן, מאפרת, קונדיטורים, טקס חינה, מלצרים, בני משפחת החתן ומשפחת הכלה וכמובן… חתן וכלה בשמלת כלה וחליפה. האם צפוי להם עתיד משותף? ימים יגידו…

החתן ארי והכלה הילה בכניסה לאולמי (גן) ׳אדווה׳.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רעיון כזה עוד לא ראינו.. לחגיגות יום המשפחה השנה החליטה הגננת בגן חובה "אדווה", ליטל אהרוני, להציע לילדים מספר אופציות נבחרות לחגיגה שטרם נראתה. "פה אחד" היא אומרת, הילדים בחרו בהפקת חתונה וההורים נרתמו לכך עד הסוף וכמובן הסייעת המסורה לאה בוטראשוילי יד ימינה.

אהרוני (31) ילידת אשדוד, בת לאב עצמאי בתחום ציור מים ולאם שעבדה כלבורנטית בתחום הכימיה ולאחר מכן כסייעת בבתי ספר. ליטל למדה באולפנא ומשם עברה לשירות לאומי במשרד הביטחון ובחברת יובלים, את התואר הראשון למדה ב׳גבעת וושינגטון׳.

למה גננת?

"תמיד רציתי להיות גננת, זה היה לי ברור מראש ולכן לא התלבטתי יותר מידיי, אני אוהבת ילדים ומאוד מלהיב אותי לעשות בשבילם".

מי החצי השני שלך בחיים האמיתיים?

"נישאתי בשנת 2015 לבעלי יקיר אהרוני, מהנדס פיתוח באלתא ויש לנו ארבעה ילדים. יקיר במילואים מהשביעי לאוקטובר, משרת באלכסנדרוני, חטיבת מילואים של גולני. אגב יש לי אבא בגן שמשרת אצלו בפלוגה".

איך נולד רעיון הפקת החתונה?

"הכל התחיל מזה שזו שנה שמקדמים בה את השפה בגנים, זה תחום שאנו תמיד מקדמים לאורך כל השנה, אך החלטנו לתת פוש מיוחד בדרך. נתתי לילדים כל מיני אופציות והם בחרו להפיק חתונה, בעיקר בגלל חגיגות יום המשפחה".

טקס החופה. הכלה הילה שותה מהכוס קידוש

מה כללה ההפקה?

"הכי חשוב היה שכל ילד קיבל תפקיד, לא רק החתן והכלה. הפקנו טקס חינה ואחריו חתונה. בחתונה היו לנו צלם וידאו, צלם סטילס, רב, אמא של חתן, אבא של חתן וכמובן אמא ואבא של חתן וכלה. בנוסף היה מנהל אירוע, קונדיטור, מלצרים, אופה, עשרים הילדים שכל אחד מהם בתפקיד מכובד. בנוסף הילדים גם כתבו תפריטים שעל השולחנות, בכניסה הייתה כספת ולוח ברכות שהם העתיקו ברכות ואיחולים למזל טוב".

וואו… ואיך החלטתם מי יהיו החתן והכלה?

"את החתן והכלה הגרלנו, הכנו מראש פתקים של כל הבנים ושל כל הבנות ושלפנו שניים, כל יתר התפקידים הותאמו לילדים לפי הבקשות שלהם".

החתן שובר את הכוס לצד הרב

איך ההורים הגיבו? לא קצת התרעמו על "כאב הראש"?

"ממש לא התרעמו. הם שיתפו פעולה מדהים, ממש התלהבו ושמחו והתגייסו לזה במלוא המרץ. לא כלאחר יד אלא כל תפקיד לקחו אותו עד הסוף, הלבישו את הילדים לפי התפקידים ממש כמו שצריך, וכל אחד בא עם כל הדברים הנכונים. מדהים".

וההורים של החתן והכלה לא חששו קצת?

"לא, הם דווקא עודדו את הילדים."

השפיות בחתונה

את אמא צעירה לארבעה וגננת, אולי הבחירה בחתונה מסמלת חזרה למשפחתיות?

"בעיקר רציתי שהילדים ישמחו וירגישו נטו מה זו שמחה של חתונה ואיך נראית חתונה יהודית בעם ישראל, כולל קידוש על היין, החתן שמברך על הטלית, וכמובן המשפט המרגש "אם אשכחך ירושלים".

צוות המלצרים בחתונה

טקס ענידת תכשיטים לכלה

החתן מקבל שעון

טקס חינה כהלכתו

החתן והכלה עם הגננת ליטל אהרוני

ומה הבעל אמר על כל זה?

"הבעל כאמור סמג"ד במילואים אז אין לו הרבה זמן בשבילי, הוא בקשר מידי פעם, כמובן התרגש ושמח לראות את העשייה שלי".

שיהיה במזל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן