"או שאנצח את לסרי בסיבוב ראשון, אם יתאחדו איתי עוד מועמדים, או שזה יקרה בסיבוב שני"

24 שעות לאחר האיחוד המפתיע בין ברק סרי לסניה כצנלסון מבטיח כצנלסון כי בימים הקרובים נהיה עדים לעוד חבירות. לראשונה נחשף כאן ההסכם שנחתם ביניהם. כצנלסון קורא שוב לגלבר, נכט ולחמני "בואו לתמוך בי וננצח בסיבוב ראשון. בסיבוב שני אני בוודאות מנצח ואהיה ראש העיר הבא של אשדוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ש. סניה כצנלסון, מה בדיוק תרם לך האיחוד עם ברק סרי? כמה לדעתך זה יוסיף לך לכוח האלקטורלי שלך לריצה לראשות העיר?

"אני חושב שזה איחוד אחד מתוך עוד איחודים שעוד יבואו ממש בקרוב . ה 7 לאוקטובר שינה דיסקט לכולנו ולימד אותנו שצריך איחוד בעם. המלחמה היחידה שלנו היא מול חמאס וביחד ננצח. אנו צריכים להיות ביחד. כל הזמן נלחמים האחד בשני. זה מיותר. לברק סרי התאימה הפלטפורמה שאני מייצג שנים רבות של "חיה ותן לחיות". אני לא פוסל אף אחד, ואני שמח שהוא חבר אלי. ואני קורא שוב בפעם המי יודע מה: להלן גלבר, לאלי נכט, לד"ר לחמני ולכל הרשימות לבוא להתאחד ביחד ולתמוך בי לראשות העיר. אנחנו צריכים להתאחד כי ככה נצליח לנצח ולחליף את לסרי".


ש. בעבר אמרת שברק סרי הוא שליח של ש"ס, וידוע לכולם מה דעתך על ש"ס ועל החרדים?

"אז אם חבר אלי זה כניראה לא היה נכון והוא לא שליח של ש"ס ולא נכון שיו"ר ש"ס אריה דרעי תומך בו. רואים שזה לא נכון. ברק סרי לא חובש כיפה על הראש וברשימתו יש נשים. הוא אולי מסורתי אבל הוא לא ש"סניק וש"ס לא תומכת בו. עובדה שאבי אמסלם ממשיך עד הסוף להתמודד בראשות ש"ס לראשות העיר. אני חושב שמי שרוצה עיר ליברלית צריך לתמוך בי וזה אני מאמין יקרה בימים הקרובים"
ש. איזה תגובות קיבלת על האיחוד הזה עם ברק סרי?

"תגובות מפרגנות ושמחות בעיקר לאור העובדה שאני אהיה ראש העיר הבא של אשדוד ואהיה ראש העיר של כולם, וזה מה שנעשה עם ברק. ביחד נאחד את כולם סביבי"

ש. מי הבא בתור? עם יש לכם שיחות?
"חכה לשבוע הבא".

ש. התגובה שלא הזכרת על האיחוד היא של יריבך המר, אלי נכט שטען שעשית מעשה בגידה לא פחות. חברת לסרי שלטענתו נציג של ש"ס ואריה דרעי.
"אני לא מתייחס לאנשים שכניראה לא יכולים לשלוט על פיהם ודעותיהם. נכט הוא עורך דין והייתי מצפה ממנו שיקרא וילמד את ההסכם שחתמנו. הוא מפורסם בכל מקום ואף נשלח אליו. ברק סרי חבר אלי לא אני חברתי לא אני הורדתי מועמדות לראשות העיר. לא מבין מה הבעיה והסברתי קודם שברק הוא אדם ליברלי מסורתי ולא נציג של ש"ס זה כולם רואים. לדעתי נכט מצטער שלא חתם אתי. התגובה שלו הייתה מהבטן".

ש. איך הציבור שלך מהמגזר חבר העמים יקבל את סרי ?
"הציבור שלנו שמח על כל איחוד. ברק סרי ייתקבל באהבה. הוא סרן במילואים בחיל מודיעין, יש לו תואר ראשון במדעי החברה. הכל בסדר איתו. לציבור שלי אין בעיה איתו. במקום שני שלו יש את רינה גוטמן, עולה מברית המועצות, מהנדסת בניין במקצועה"
ש. ברור לך שהחיבור שלך עם סרי לא מספיק לנצח בסיבוב ראשון..
"כעת לפני המספרים אני אגיע לסיבוב שני. אנחנו ביחד כעת 25 אחוז. אם נצליח לגבש עוד איחודים, אני מאמין שאני שאנצח בסיבוב ראשון ואהיה ראש העיר הבא של אשדוד. אם נישאר כך נגיע לסיבוב שני אני מול לסרי. שם אנצח אותו בוודאות".

ש. עו"ד גלבר אומרת שהיא תהיה בסיבוב שני ותנצח את לסרי כי היא היחידה לדבריה שיכולה לעשות זאת.
"אני לא מדבר על אחרים, מדבר רק על עצמי".

ש. אם אתה עולה לסיבוב שני מול לסרי והוא מנצח, אתה מצטרף אליו לקואליציה?
"אני אומר לך שבסיבוב השני מולו אני מנצח, כי יש באשדוד יותר אנשים ליברליים בעיר שרוצים עיר פתוחה בחלקים המערביים של העיר בשבתות, ואני מייצג את הגישה הזו. מקווה שכל אלה שתומכים בגישה יבואו איתנו".

ש. נציגים חרדים יהיו איתך בקואליציה , אם תנצח?

"אם החרדים יקבלו על עצמם את המוטו שאני מייצג של 'חיה ותן לחיות'. אין בעיה שיהיו איתנו בקואליציה. אני לא אתן שתקום חנות חזיר ברובעים שלהם, ומצד שני לא אתן ולא אאפשר שהשבת באשדוד תהיה סגורה. זו המדיניות שאני וברק סרי מובילים".

ש. נכון שההסכם שלך עם סרי שבשנה החמישית אתה פורש ומסייע לו להיבחר בשנה החמישית לראש עיר?
"יש הסכם שחתמנו עליו ואני אמלא כל סעיף בו"

בדקנו בהסכם המצ"ב ולא רשום שם סעיף כזה

ש. לא הבנתי יש לך כזה הסכם עם סרי או לא?

"שב ואומר יש הסכם ואני נצמד אליו. אני חושב שברק סרי ראוי להיות ראש העיר, אני אלמד אותו ואחנוך אותו. מאמין שאחריי הוא יהיה ראש עיר אין סיבה שלא"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן