מי קיבלה צירים בשידור חי?

קיבלה צירים בשידור חי. סיוון אטנר מ״ שנות התשעים״.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השחקנית האשדודית סיוון אטנר שמגלמת את פרידה בשנות ה-90, קיבלה ציר בשידור חי. סיוון, שנמצאת בחודש תשיעי, התראיינה השבוע בתוכנית האירוח של קובי מחט וחן זנדר בערוץ 13, ובמהלך הראיון חשה בציר. בסוף הראיון היא עזבה את האולפן והמשיכה משם לבדיקות.

האם נראה את מרגי מבקר יותר באשדוד?

אז קצת יותר מחודשיים שסיפרנו לכם על מערכת היחסים בין האשדודית המליונרית אנה זק, שנמצאת בזוגיות עם יהונתן מרגי (אקס נועה קירל), אז עכשים יוצאים לתקשורת באופן רשמי עם תמונה משותפת שלהם. ועל הדרך פרסמה תמונה שלהם מחובקים. "יום הולדת שמח, בייבי שלי. אני מרגישה כל כך בת מזל על כך שאתה בחיי", כתבה זק. "באמת מגיע לך את כל הטוב שבעולם! אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך כל כך", המשיכה הזמרת והוסיפה אימוג'יז של לבבות ורודים. בריאיון שנתן מרגי ל׳מאקו׳  מחודש ינואר האחרון, הוא דיבר על אנה זק – וסיפר: "אני התחלתי איתה. הבנו שיש משהו באמת מיוחד בינינו, וזה הרגיש טבעי". מאוחר יותר,  גם היא סיפרה בריאיון על רגעי ההתאהבות הראשונים של השניים: "מהרגע הראשון הרגשתי שיש משהו מיוחד. גיליתי בן אדם מדהים ברמות, קסום. ממש כיף לנו ביחד".

יוצאים מהארון. אנה זק ומרגי

משפחת ז׳אנו של הדגים חוגגת

בשבוע שעבר חגגו ברוב פאר והדר את אחת הבר מצוות הכי מושקעות שנראו באשדוד בשנים האחרונות. כשרונן, נצר למשפחת ז׳אנו של הדגים ורעיית דורין חגגו לבנם י״ג מצוות באולמי ׳גבריאל׳ המפוארים. על עיצוב השמלות של אמא דורין המעצבת ענבל דרור, על האיפור כוכבת ׳פריפריה אימפריה׳ אורטל בניסטי, ועל התתיעוד פיני קמליה.

המלכה של הבית בשמלה בעיצובה של ענבל דרור (צילומים: סטודיו ׳קמליה׳)

אם תהיתם לאן נעלמה מיכל יופדוב, מיס יוניברס לנערות במיל׳, אז בימים אלו היא עוזרת לבן זוגה, שמתמודד בבחירות למועצה בקרית גת. ״בן זוגי הוא המתמודד הצעיר ביותר ,והוא מביא איתו את כל הקשור לפעילות עם סטודנטים, נוער וכן ילדים״ אומרת מיכל.

על האופציה שתתמודד גם היא בעצמה ביום מן הימים היא אומרת ״בבחירות הבאות השם שלי יככב בבחירות הממשלתיות, ללא צל של ספק תיק החינוך בעתיד יהיה שלי כמובן בהתמקדות בערי הפריפריה- אשדוד״.

״בבחירות הבאות השם שלי יככב״. מיכל יופדוב ובן זוגה

איש התקשורת חוגג וכולם מתייצבים

משה אבוטבול, איש התקשורת והמגיש והעורך הראשי של ׳פרוגי׳ ציין יום הולדתו ה-28 ב-HIVE ברוטשילד בתל אביב. בין האורחים שהגיעו לחגוג: קווין רובין, קים בן שמעון, עידן תלם (״אינדה גיים״), יגל אושרי, אלה לי להב ובן הזוג פיליפ שאולוב, האקסית של מרגי, ליה שון – בהופעה פומבית ראשונה עם בן הזוג החדש – אור וקנין, מיכאל גבעתי, אור אלקיים זוטי ואשתו דריה, עילי צ׳פמן, יהודה בוחבוט, סהר כהן, נבו קטן, דין הפנר וטל גרושקה, מיכאלי מור סרוסי, אלינה רבינוביץ׳, מקס בחמן, איתי מרשל, ירדן טויזר, נויה ויואב גבאי, לירז עוזרי, שרון ליברמן והארוס הנינג׳ה – עדי גווילי, אשריאל ואליס, שירלי לוי, עידן שלו ויוני אלמקייס ועוד רבים נוספים. האורחים נהנינו משולחן מקדונלד׳ס עמוס במיוחד.

 קווין רובין וקים בן שמעון (צילומים: אור גפןֶ)

אלה לי להב ובן הזוג פיליפ שאולוב מפרגנים למשה

משה אבוטבול עם יגל אושרי

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן