פתיחה מוצלחת לנוער עירוני אשדוד

קבוצת הנוער של עירוני אשדוד פתחה את העונה עם ניצחון בסיבוב הראשון של גביע המדינה בתוצאה 0-2 מול רמת השרון. נוער האדומים הודח מול בית"ר ר"ג. הפסדים לנוער ולנערים א' של מ.ס אשדוד

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת העל לנוער ונערים א' חזרו בשבועיים האחרונים וקבוצות מ.ס אשדוד פתחו את העונה בצורה בינונית. בנוער, החניכים של אלי לוי הפסידו בשבת האחרונה במשחק שנערך באיצטדיון היא", בתוצאה 0-2 מול קבוצת הנוער המוכשרת של עירוני קרית שמונה, שכבשה שני שערים במחצית השנייה והבטיחה לעצמה את שלוש הנקודות. מנגד, בנוער מ.ס כבר הבינו כי ליגת העל היא לא הליגה הלאומית ומה שהלך טוב בעונה שעברה, לא יספיק העונה. למ.ס 3 נקודות משלושה משחקים והיא נמצאת במקום ה-12 בטבלה, כשהיא סופרת את הפסדה השני העונה.
בנערים א' המצב קצת יותר טוב, כאשר מ.ס עומדת על 4 נקודות ונמצאת במקום השמיני בטבלה לאחר שלושה משחקים. בשבת האחרונה יצאו החניכים של המאמן יוסי בילו למשחק חוץ באיצטדיון בקרית חיים, מול הפועל חיפה. האחרונה הצליחה להכריע את המשחק בצורה דרמטית בדקה ה-79, עם שער בודד שקבע את תוצאת המשחק ושלח את מ.ס הביתה, לנסיעה ארוכה ומדכדכת.
בצד הצהוב של הנוער באשדוד, קבוצת עירוני אשדוד, העולה החדשה לליגה ארצית דרום, פתחה טוב את העונה בבוקר שבת האחרונה, במשחק במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה על שם אבי רן ז"ל, מול א.ס רמת אליהו באיצטדיון הסינטטי וניצחה בתוצאה 0-2. את השערים לעירוני כבשו איתי אבגי בדקה ה-13 לאחר מבצע קבוצתי מצוין ושי דגן בדקה ה-75 כם סיומת מצויינת, סייעו לה להעפיל לשלב הבא. קבוצת נוער אדומים אשדוד כשלה במשימתה בגביע המדינה, כאשר הפסידה בסינטטי הקטן, להפועל כפ"ס, בתוצאה 1-3. את השער היחיד לאדומים כבש יובל קנינקה מכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-84.
בשבת הקרובה אמורה לצאת לדרך הליגה הארצית לנוער דרום, כאשר האדומים יארחו את בית"ר ר"ג ואילו נוער עירוני תצא למשחק חוץ מול הפועל כפר קאסם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן