ביום ראשון ליגת העל חוזרת: מ.ס יוצאת לסיר לחץ ב׳בלומפילד׳

ביום ראשון הקרוב תצא מ.ס אשדוד ל'בלומפילד' למשחק על 6 נקודות מול הפועל ת"א (20:30, שידור חי בספורט 2) במסגרת המחזור השני של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'. הפסד פירושו הסתבכות מוקדמת בתחתית, אשר תערער את מעמדו של רב"ש. בכדי שזה לא יקרה, דרושה התעוררות של הקפטן

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בסוף השבוע וביום ראשון ליגת העל חוזרת ומ.ס אשדוד תצא לאיצטדיון ׳בלומפילד׳ למשחק לא פשוט מול קבוצת הפועל ת"א, שכמו אשדוד, הפסידה במחזור הפתיחה. מהיכרות עם ליגת העל זה הולך להיות משחק חשוב במיוחד עבור שני הצדדים, שכן הפסד ומעמדם של בן שמעון וקלינגר יהיה בסכנה. כבר התרגלנו לחוסר הסבלנות של בעלי הקבוצות בליגה וגם המאמנים יודעים היטב שהחרב מונחת על צווארם.
קווים מקבילים בין קריירות האימון של רב"ש וקלינגר. שניהם היו שחקני הגנה בין לאומיים ומוערכים שזכו בתארים רבים ושניהם רוכבים על אדי האליפות היחידה שזכו בה על מנת להחיות את קריירת האימון הגוועת שלהם. רב"ש בן ה-49 זכה כמאמן קרית שמונה בשנת 2012 וקלינגר בן ה-54 זכה באליפות כמאמן מכבי ת"א בשנת 2003 (אליה הוסיף גם שני גביעי מדינה ב-2003 וב-2017 עם הפועל חיפה). שניהם יצאו להרפתקאות באי השכן קפריסין וחזרו משם כלעומת שבאו.
ביום ראשון הם יפגשו לקרב ראש בראש וינסו למנף את העונה של קבוצתם על חשבון האחר. המפתח של קלינגר מצוי אצל הקשר המוכשר עמרי אלטמן, שנמצא בכושר טוב ואף כבש את השער היחיד העונה לזכות הפועל ת"א, במשחק ההפסד מול הפועל כפ"ס. מי שינסה לעצור את צעדיו הוא המגן ימני/בלם והקפטן של מ.ס אשדוד, טום בן זקן בן ה-24, מה שהופך אותו למפתח של רן בן שמעון במשחק ביום ראשון.

טום בוי
הבן של ג'קי, לכאורה בשל ייחוסו המשפחתי, השתלט על עמדת המגן הימני במ.ס, תוך שהוא מותיר מאחור שחקני הגנה אשדודים מוכחים כמו עופר ורטה, בן אל אדרי, נוגן חן, אמיר בן שמעון, בנצי מושל ועוד, שנאלצים לנדוד ברחבי ישראל ולקוות שסוכנות השחקנים תועיל בטובה למצוא להם קבוצות בלאומית במקרה הטוב ובליגות האותיות, במקרה הפחות טוב.
בשנתיים האחרונות טום סבל מפציעות טורדניות ומיעט לשחק, אך בכל אימת שהיה או יהיה בריא וכשיר, ברור לכל כי חולצת ההרכב חיכתה לו ותחכה לו, יחד עם הפוסטר בדמותו, המתנוסס במסדרונות המועדון, לצד בוגרי תמונותיהם של בוגרי מחלקת הנוער המוצלחים יותר, ניר ביטון וגדי קינדה. יתרה מכך, הנסיך בן זקן נהנה מתג מחיר מופרך של 250 אלף 'אירו' על פי אתר 'טרנספר מרקט', מה שגם קצת מלמד על מהימנות האתר, שאמור להיות הכי אמין, בכל מה שנוגע לתמחור שחקני כדורגל בעולם. עתה חובת ההוכחה חלה על טום.
ה"טאלנט" האשדודי מתמודד עד עכשיו יפה עם הר הציפיות, עם החליפה שנתפרה עבורו וגם עם הזרקור הגדול שמופנה אליו. בעוד על הכישרון אפשר להתווכח, תכונות כמו מקצוענות, עקשנות, התמדה, כבוד לאחר ומנהיגות מתקיימות בצורה טובה אצל טום ועוזרות לו לצלוח את הקשיים הרבים בדרך. מה שבטוח, ביום ראשון, בשעה 20:30, באיצטדיון בלומפילד (עדיין ללא קהל) מ.ס אשדוד ורן בן שמעון יהיו חייבים את הקפטן שלהם מרוכז, ממוקד ואחראי. תסריט אחר עלול לסיים את תפקידו של רב"ש עוד לפני תחילת שנת תשפ"א.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן