יעקב שטרית עמד מאחורי הצטרפותה של שולי מועלם לליכוד

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם, מהדמויות הבולטות בציונות הדתית‫,‬ התפקדה בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לליכוד, בנוכחות מנכ"ל הליכוד ובכיר הליכוד מאשדוד ,יעקב שטרית שהיה בסוד העניינים והוביל להתפקדותה של מועלם לליכוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מתברר כי יעקב שטרית מבכירי הליכוד באשדוד ובעברו שימש יו"ר הסניף המקומי ובעל קשרים ענפים עם בכירים בליכוד, היה זה שהוביל את ההתפקדות של שולי מועלם מראשי הציונות הדתית ומי שהייתה בימינה לליכוד.
שטרית האם זה נכון?
"ברצוני לברך את חברת הכנסת לשעבר הגברת שולי מועלם על ההצטרפות לליכוד. ואכן, בחודשים האחרונים עמלנו רבות בכדי שהליכוד בראשות ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יקבל חיזוק משמעותי ביותר בדמותה של הגברת מועלם אישה ראויה, ערכית עם אהבת ארץ ישראל. יחד עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו נועדנו אצל ראש הממשלה, שהתפנה מפעילותו למען מדינת ישראל בסוגית הקורונה וההישגים המדיניים כמו האיחוד האמירויות".
שטרית ומועלם משתפים פעולה מזה זמן רב והוא זה שהוביל אותה להתפקדות לליכוד על מנת לחזק את האגף של הציונות הדתית בליכוד. שטרית משמש כעת ראש המטה שלה והשתתף בטקס ההתפקדות השבוע בלשכת ראש הממשלה בלשכתו בירושלים.
שטרית מכיר את נתניהו מהליכוד ומביקוריו של נתניהו באשדוד ובביתו של הרב שמואל שטרית, אחיו של יעקב. נתניהו מגיע להילולות שהרב עושה.
במהלך ההתפקדות החמיא נתניהו לשטרית והודה לו על כך שהוביל את המהלך להתפקדותה של מועלם לליכוד.
“״אני רוצה להודות לברכות של השרים ,חברי הכנסת, ראשי ערים ומתפקדי הליכוד ואין לי ספק ששולי מועלם תחזור במהרה לכהן כחברת כנסת מובילה בכדי לחזק את ההתיישבות בארץ ישראל והאחדות בעם ישראל" סיכם שטרית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן