פרשת השבוע בספורט: דברים

בהצלחה לרוזן. צילום: עמוד הפייסבוק של מכבי אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשה זו תמיד נקראת לפני צום ט' באב שיחול השנה במוצאי שבת. אחרי שבשבוע שעבר סיימנו לקרוא את ספר במדבר, פרשת דברים פותחת לנו את ספר דברים הקדוש שעיקרו הוא סקירה היסטורית ייחודית אותה מנחיל הקדוש ברוך הוא למשה רבינו, שמעביר אותו לעם. במסגרת הפרשה, משה רבינו, כחמישה שבועות לפני פטירתו, נושא דברים בפני בני ישראל ומסכם את המסע הארוך במדבר. משה רבינו מזכיר לעם ישראל, ערב הכניסה לארץ ישראל הקדושה את החטאים שעשו הם ואבותם במהלך 40 שנות המסע במדבר, כאשר חטא המרגלים היה חטא מרכזי וגרם ל-38 שנות נדודים קשים במדבר שהתווספו לשנתיים שהיו לפניו. בהמשך הפרשה משה מזכיר לעם את הנצחונות המזהירים על עוג מלך הבשן ועל סיחון האמורי, שסירבו לתת לעם לעבור ולהתקדם. משה הנביא הדגול מסיים את דבריו ואת הפרשה בנבואה אופטימית והיסטורית שנוסכת רוח ותקוה בעם ישראל, בכל הדורות (דברים ג', כב'): "לא תיראום כי ה' אלוקיכם הוא הנלחם לכם".

בשבוע שעבר כלי התקשורת ידעו לדווח על ההסכם הנרקם בין הבעלים היוצא של קבוצת מכבי חיפה בכדורסל, ג'ף רוזן, לבין מכבי אשדוד בכדורסל. איש העסקים היהודי אמריקאי השקיע במהלך 14 השנים האחרונות כספים רבים במכבי חיפה ואף הוביל אותה לאליפות היסטורית. בעקבות הצטרפותו של רוזן, תקציב השחקנים של מכבי אשדוד צפוי לגדול משמעותית והיא תהפוך למועמדת עיקרית לחזור לליגת העל. כזכור בעונה שעבר, בהדרכתו של המאמן עופר רחימי, שחתם השבוע לעונה נוספת, אשדוד סיימה במקום השני, אך הודחה ברבע גמר הפלייאוף. רחימי אמור להיות זה שיצעיד את מכבי אשדוד בחזרה לליגת העל ועם התמיכה של ג'ף רוזן, זה בהחלט נראה בהישג יד. מכבי אשדוד תפתח בעוד זמן קצר את עונתה השנייה ברציפות בליגה הלאומית ויהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחות וההתקדמות של הקבוצה, שתמשוך תשומת לב מכל תקשורת הספורט בארץ.

עוד יהיה מעניין לראות האם המיזם החדש הזה יוליד התעניינות מהקהל האשדודי, שצמא לכדורסל טוב אחרי הכישלון בעונה שעברה. אם נמשיל את הליגה הלאומית בכדורסל למדבר, אז ליגת העל היא הארץ המובטחת וכולנו תקווה ואופטימיות שהדרך של מכבי אשדוד לליגת העל, תיקח שנתיים בלבד, בשונה מהדרך של בני ישראל, להם לקח 40 שנה. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן