פרסום ראשון: אוהדי האדומים פנו להפועל אשדוד, לישי ביטון הוצע לקבוצה

האוהדים הביעו חוסר אמון בקבוצה אותה הם אוהדים ופנו בכדי לעודד את היריבה העירונית והאדומה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נציגים מאוהדי הפועל אדומים, היורדת הטרייה לליגה א׳ פנו לבעלים של הפועל אשדוד מליגה ב׳ וטענו כי הם מעוניינים לעודד את הקבוצה, כך נודע לאשדוד 10. אוהדי הפועל אדומים מאשרים כי אכן התקיימה פגישה.

לפי גורמים בהנהלת הפועל אשדוד: ״הייתה פגישה טובה, מי שאוהב כדורגל יגיע לעודד אתנו״. בפגישה הבעלים שרלי אטיאס הציג בפני האוהדים את ה״אני מאמין״ שלו כי הוא לא חורג מהתקציב בשביל לרצות את האוהדים.

אטיאס

מנגד אוהדי האדומים מספרים כי הם לא מאמינים בהנהלת הקבוצה ולא רואים זיקה למועדון זאת לאחר שיוסי כנפו ומלכי אניג׳ר לקחו את המושכות ולאחר שהאוהדים היו מעוניינים בעידן שריקי ויאיר אזולאי, סמלי הקבוצה, כאלו שיובילו את הצוות המקצועי של המועדון. אך אזולאי ושריקי עזבו לבית״ר גן יבנה והאדומים החתימו את דוד רביבו לעונה נוספת כמאמן.

באותה הפגישה שהוגדרה כ״פגישה טובה״, האוהדים הביעו את רצונם להחתים את אחד מסמלי המועדון, לישי ביטון. ביטון עצמו קיבל הצעה במעמד השיחה, אך בשל התקציב הנמוך של הפועל אשדוד לא נראה כי ביטון יגיע אלא אם האוהדים ישלימו לו את השכר.

האוהדים כעת מנסים לגייס אוהדים נוספים בכדי להוציא את המהלך לפועל, מדובר בקושי בשל יריבות רבת שנים על סמל הקבוצה והשם הפועל אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן