עיריית אשדוד מטמיעה מערכת לניטור התנועה בעיר

מערכת חדשה שמנתחת אלפי סרטונים במקביל, תוכל למנוע את הפקקים והמפגעים ברחובות העיר. לסרי: "שמחים להיות העיר הראשונה בישראל שמטמיעה את המערכת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד משיקה מערכת חדשה לניטור התנועה בכבישי העיר. בעירייה הוחלט להטמיע את טכנולוגיית הבנת ההתנהגות של חברת viisights המבוססת על בינה מלאכותית.

באמצעות שימוש במעבדים הגרפיים ובאמצעים טכנולוגיים אחרים, מערכת ניטור התנועה החדשנית תוכל לנתח את אירועי התנועה בצמתים וברחובות אשדוד, ובכך לאפשר לרשויות לטפל במהירות באירועים שונים כמו תאונות או מפגעים.

הטכנולוגיה החדשה שומרת על פרטיות הציבור בכך שהיא מזהה דפוסי התנהגות כלליים בלבד של יחידים, קבוצות, רכבים וזרימת תנועה, ולא מזהה פרטים כמו פנים או לוחיות רישוי.

"הפרוייקט הזה מדגיש כיצד ערים כמו אשדוד יכולות להגביר את הבטיחות, התנועה ואיכות החיים של תושביהן באמצעות מערכות עדכניות וחדשניות לניטור תנועה על-ידי ראייה ממוחשבת המבוססת על בינה מלאכותית", אמר אסף בירנצוייג, מייסד-שותף ומנכ"ל viisights. "יכולות ניטור התנועה של viisights מבוססות על הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחנו להבנת וידאו שעוזרת לניתוח מאות עד אלפי ערוצי וידאו של תנועה בזמן אמת ומתן התראה על מצבי תנועה מסובכים להבנה כגון תאונות, מפגעים, וחיזוי וניהול פקקי תנועה. אנו רואים בפרוייקט הזה דוגמא לכיצד עיר יכולה להיות באמת חכמה ומתן תוקף לביקוש הגובר לפתרונות הבנת התנהגות שאנו מספקים".

בחברה ציינו כי הטכנולוגיה תבטיח את זרימת התנועה ותמנע חסימות ומפגעים תוך חיזוק תפקודה של הרשות המקומיות. "אנו מאוד גאים להיות בחזית הפיתוח של ערים חכמות בהיותנו העיר הראשונה בישראל שמגדירה ומשתמשת בטכנולוגיית זיהוי התנהגות לטובת תושבי אשדוד", אמר גמליאל אדרי, מנהל יחידת הטכנולוגיה ומצלמות האבטחה של העיר אשדוד. "המערכת של viisights מחזקת את היכולות שלנו להבטיח את בטחונם ובטיחותם של תושבינו ואף להציל חיים. אנו מצפים בכליון עיניים להרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם viisights לחלקים אחרים בעיר".
"באשדוד כבר מוצבות במרחב הציבורי כ-600 מצלמות המשדרות און ליין לחדר הבקרה ותוך שנה מספר המצלמות יגדל. עיריית אשדוד משקיעה רבות בפיתוח והטמעת פיתוחים טכנולוגיים המאפשרים שליטה ובקרה על המרחב הציבורי תוך צמצום זמנים ושדרוג ביטחון התושבים. אנחנו שמחים להיות העיר הראשונה בישראל שמטמיעה את מערכת ניטור התנועה של ויסייטס המבוססת על פלטפורמת מטרופוליס של חברת נבידיה העולמית". מסר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן