עומר חזן חוגג 21

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החברה הצמודה של השחקן והדוגמן ובקיצר השם הכי חם בתעשיה, עומר חזן, מזמינה אותו לארוחת ערב. ואז הוא מגיע ומגלה את כל החברים הטובים ובני המשפחה ובהם כוכבי הסדרה ״זיגי״ – שי זוארץ, שירה לוי, שירלי לוי ואמיתי ארמון, היוטיובר גל זהבי, הזמר משה פרץ, ההורים וכמובן האחות,שהגיעו להרים לו כוסית לכבוד יום הולדתו ה-21.

רשת ׳ג’פניקה׳  החליטה להעלות המודעות הציבורית למיגור תופעת האלימות ורצח נשים, ולשם כך יצאו למשימה חשובה עם הזמרת והדוגמנית אנה זק האשדודית, ולחבור לעמותת "פורום מיכל סלה" הפועלת לקידום ערכים אלו. לרגל  יום האישה הבינלאומי  שצוין ב-8.3 ועד ה-8.4 מוצע בכל סניפי רשת  ג'פניקה ברחבי הארץ, כולל באשדוד, הרול  ALL IN ROLL שהורכב ע"י זק ושף ג'פניקה, כאשר בכל הזמנה של הרול ג'פניקה תתרום 10% לעמותת "פורום מיכל סלה". שאפו עבר אמרנו?

קפצנו לאילת, מיד נשוב

רק פתחו את המלונות, וכבר נצפתה נוכחות אשדודית מרשימה באילת. המפיק בני פרץ והאשה חן אילוז עושים בטן גב, בעיר הדרומית. כנ״ל עינב בובליל עם הבעל אלי ועוד כמה זוגות חברים. מי אמר החיים הטובים ולא קיבל?

שלומי יפרח חוגג חצי יובל

וואי וואי איזה שבוע עבר על השחקן שלנו, שלומי יפרח, מאור עזרא מהסדרה ״השוטרים״, זה התחיל בחגיגות יום הולדת עם הארוסה לכבוד יום הולדתו ה-25 בצימר, אז בישר לאומה: ״היום אני בן 25,חצי מ-50 ורבע מ-100.

זה המשיך ביום שישי אחה״צ שכיכב בתוכנית של אופירה וברקו, שאירחו אותו, וסיפרו שהם צופים אדוקים בסדרה בכיכובו, ואף ׳חששו׳ ממנו. וזה המשיך בשידור פרק סיום הסדרה לעונה הזו בפוסט תודה מרגש: ״הסדרה נגמרה, עצוב אבל עד הפעם הבאה שתהיה בעזרת ה׳ אני רוצה להודות לכל מי שעמל והיה מאחורי…עם רשימה ארוכה שאין לנו מספיק עמודים כדי לכתוב לכם עליה.

פריחה שמעה שהשבוע הגיעו להתארח באולפן של ׳רדיו דרום׳ בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה שני אורחים מכובדים מאוד‫. הראשון היה קובי פרץ שהגיע יחד עם בנו והשניים אפילו שרו יחד בשידור השני שהגיע השבוע היה לא אחר מאשר הראל סקעת, יקיר התחנה, שדאג בכל הפסקת פרסומות לצאת מהאולפן ולהצטלם עם המעריצות.

מעצבת השמלות המוכרת, ריקי דלאל מאשדוד, פנתה לנוי בר‫, סטודנטית לתואר שני בתקשורת פוליטית ומדע המדינה באוניברסיטה העברית, בת 26, גרה בהרצליה וראש אגף ההסברה בתנועת ״אם תרצו". וקצינה בצנחנים שמשרתת המון במילואים (סרן במיל׳) בתפקיד שלישת גדוד‫, וממש במקרה היא גם בת הזוג של אבנר‫, בנו הצעיר של נתניהו. המעצבת ביקשה לעזור לה להחזיר את העסק, שהיה סגור בשנה האחרונה, לעיניינים וביקשה ללהק אותה לצילומים הקרובים של קולקציית שמלות הכלה שלה ולעשות קצת יחסי ציבור ברשתות החברתיות.

להפתעתה של דלאל, נוי בר הסכימה להצעתה מיד ולמרות התעקשות מצד המעצבת והצוות שמלווה אותה, נוי לא הסכימה לקבל תמורה עבור הצילומים, גם לא תשלום סמלי, וביקשה לעבוד בהתנדבות מלאה.

.בסוף השבוע השיקה מעצבת האופנה ׳אסיה׳ טלי רביבו‫-בנימין‫, את מותג האופנה וקולקציית הביכורים הראשונה שלה למותג ‪ASIA.

ההשקה של מותג האופנה הישראלי נערכה בחנות החדשה ברחוב גורדון בתל באביב. אסיה במקור מאשדוד ומתגוררת בגן יבנה‫, בעבר עבדה ב׳ידיעות אשדוד׳ובשנים האחרונות בעסק של בעלה, צחי רביבו, בתחום תוספות השעיר. אגב‫, את הקולקציה היא מייצרת כחול לבן בישראל, מתוך אידיאולוגיה וציוניות ובמטרה לאפשר לכמה שיותר משפחות בישראל להתפרנס מהעסק.

שגית רביבו בפוסט ליום האשה: ״אחרי השקט הגדול מגיעה אנרגיה חדשה״

התכשיטנית שגית רביבו העלתה השבוע בדיוק ביום האשה‫, את הדברים הבאים‫: ״את הפוסט הזה אני מקדישה לכל האמהות‫. בטח כולכן מכירות את הרגעים שאתן צריכות רק לעצמכן או רק לך ולו‫, כל מקום שיש בו פינה שקטה ואפילו 48 שעות ואנחנו חדשות‫. 

מקומות שנמצאים כאן ממש לידנו‫, אבל מעולם לא ידענו עליהם‫. אז אני מודה אחרי השקט הגדול מגיעה אנרגיה חדשה כזו שבתור אמא כבר שכחת איך היא מרגישה‫, אז אני פה בשביל להזכיר לכל האמהות‫: ה יכול להיות טיול קטן אבל השקט יהיה גדול״‫. כדאי לכם לקרוא את הכתבה שפורסמה השבוע במוסף ״זמנים ‫+, שבה מככבת על השער השחקנית והדוגמנית האשדודית עדן סב‫, בה היא מספרת על הדרך הארוכה לפריים טיים‫: ״אמא רושמת בפנקס קטן כל שקל שאני נותנת לה ומבטיחה יום  יבוא ואני אחזיר לך הכל״. האמת התרגשנו וצירפנו לכם תמונה של אמא פנינה, שקיבלה אצלנו לא מעט במה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן