עו"ד גלבר: "הצעתי ללסרי פתרון מיגון לילדים והוא התעלם וממשיך בדרכו החלמאית"

המועמדת לראשות העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר תוקפת:"לצערי בישיבת הערכת המצב התרעתי ללסרי על מבנה ציבורי ממוגן שעומד שומם בזמן שהילדים נמצאים בקפסולה בגן סמוך".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ברקע החלטתו של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי להמשיך במתווה הקפסולות במערכת החינוך בעיר אומרת גלבר שבישיבת החירום במטה העירוני היא הציעה פתרונות שנדחו. :נתתי פתרונות אופרטיביים, אך מנכ"ל העיריה אילן בן עדי ניסה, ללא הצלחה למנוע ממני להמשיך את דבריי כדי לא להתמודד עם התוצאה החלמאית של החלטתו התמוהה, שפוגעת בילדי אשדוד בזמן המלחמה."


לדברי גלבר:"לצערי, לסרי ממשיך לתת גיבוי למנכ"ל, שמוביל את חוסר העשייה המאפיינת את כהונתו. לסרי נמנע מלטפל בנושא המיגון, מתיר לבתי ספר לפעול בזמן שאינם ממוגנים כראוי ומתעלם מפתרונות פרקטיים שיטיבו עם הילדים".

באשר לדבריו של המשנה לראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו שתקף את גלבר שלא הגיעה לישיבה שדנה בשיפוץ המקלטים ואמר כי היא נכט וכצנלסון מפקירים את בטחון התושבים מגיבה גלבר ואומרת :"נעדרתי מישיבת המועצה עקב ישיבת עבודה אחרת שנקבעה טרם לכך, מכיוו שדיון על סוגיית הלימודים נעשה כבר בחמ"ל, פה המקום לציין שעו"ד כנפו אינו חלק מהחמ"ל. העובדה שילדי אשדוד עדיין לומדים במודל קפסולות בזמן שיש פתרונות פרקטיים שהעיר יכולה ליישם (בדומה לנעשה בעיריות רבות נוספות ברחבי הארץ) היא עוד דוגמה לחוסר הניהול, בריחה מאחריות ונסיון להשליך את הכשלון הניהולי של ראש עיר על חברי המועצה."

ש. יש לך פתרון לבעיה?

"הדרך הראויה לטפל בילדי העיר בזמן חירום היא לאחד את כל הקולות השונים לכדי תוכנית פעולה שתפתור אחת ולתמיד את היעדר המיגון הראוי באשדוד, שכבר שנים רבות מטווחת בעוד ראש העיר הנוכחי לא רוצה, או לא מסוגל לתת את המענה. לתושבים מגיעה הנהגה ששמה לנגד עיניה את התושבי העיר"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן