סרי חוגג ברית לנכד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שנכחה במסיבת הברית של גבריאל יצחק בנם של חיים ואלה טטרושווילי שהתקיימה באולם האירועים המפואר ׳גבריאל׳ בנס ציונה, יצאה מבולבלת וגם מופתעת.

הופעתם של נבחרי ציבור, שרים, חברי כנסת, מנכ"לים שהגיעו זה אחר זה לא הותירה ספק שהנוכחות הגדולה בגלל שהסבא ברק סרי, תושב אשדוד, עתיר קשרים בכל הרמות מכל המפלגות.

"מצעד" הפוליטיקאים וקבלת פניהם ע"י הסבא ברק סרי, כמעט התישה את כוחותיו, בזה אחרי זה צעדו "המוזמנים החשובים" ברובם בלי מלווים.

השרים לא בלטו בלבושם, ולא בסממני המלכות. שר הבטחון גלנט, הרגיש "בבית". בעבר היה מפקד "שייטת 13" המהוללת, ופיקד על יפתח סרי אחיו של ברק סרי ששירת ביחידה. השר גלנט פוגש את אל"מ (מיל) שלומי עם שלום, בנו של עדי עם שלום שהיה ממ"ק ראש העיר, איש חיל הים ששירת תחת פיקודו של גלנט. שר המודיעין ישראל כץ, שר הפנים והבריאות משה ארבל, השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי. שר החקלאות אבי דיכטר, שברק סרי היה עוזרו שנים. השר לבטחון פנים איתמר בן גביר. מנכ"ל התאגיד הציבורי גולן יוכפז, העיתונאית איילה חסון, חה"כ אליאל בוסו, (אחיו של יהודה אבידן מנכ"ל משרד הדתות שהיה נוכח באירוע), מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, יו"ר רשות דואר ישראל מישאל וקנין (יליד אשדוד), ממ"ק ראש העירייה אבי אמסלם, סגן ראש העיר אלי נכט, מנכ"ל המשכן מוטי מלכא, משה מור יוסף סמנכ"ל משרד הפנים, ישראל אוזן ראש מטה שר הבריאות והפנים. וכמובן הרב הפופולרי והמשפיע ביותר בעיר, הרב מאיר אבוחצירא, שהגיע ממירון ישר לברית והתכבד בברכות.

בלטו מאוד מהיעדרותם מהאירוע, איש העסקים צחי אבו, המנוע מאחורי ברק סרי, שהיה בחו"ל. יו"ר תנועת ש"ס חה"כ הרב אריה דרעי, שלא הגיע בגלל קלקול קיבה. ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר אהוד ברק הנמצא בחו"ל.

בארוע נכחו כתשע מאות מוזמנים, והוא החל בשעה חמש בצהריים והסתיים אחר חצות, עם הופעות של הזמרים אודיה אזולאי, שרית חדד, קובי פרץ, ולסיום, הופעה של מישל הגרוזיני. המוהל היה דוד בן מנחם האגדי, שמל גם את חיים טטרואשוילי האבא של התינוק. בן מנחם היה המוהל גם של האבא וגם של בנו התינוק.

פריחה רוצה לאחל המון מזל טוב לשחקן הכדורגל בדימוס של הפועל אשדוד, אליהו שואל, שקיבל את הכינוי ׳בגה׳, שהגיע לגיל גבורות ובני המשפחה המורחבת דאגו לו לחגוג לו יופי של יום הולדת  ב׳בראנצ'וס׳. פריחה מצטרפת לברכות ומאחלת מזל טוב ואריכות ימים.

פריחה תמיד אהבה את הברכות שמרעיף הסטדנאפיסט והשחקן האשדודי ישראל קטורזה על אשתו וילדיו, הן כאלו שגורמות לה להתרגש במיוחד. כך למשך ביום שלישי השבוע, הוא העלה ברשתות החברתיות את הברכה המרגשת הבאה לסורלה רעייתו והוסיף את התמונה מיום החתונה: ״היום אנחנו נשואים 24 שנים. אני עדיין מתבייש לידך, שמח כשאת באה ועצוב שאת הולכת, ושמח כשאת מחזיקה לי את היד בדיוק כמו בהתחלה. תודה שאת איתי וסובלת את השגעונות שלי. תודה שאת מחליטה כל יום לאהוב אותי מחדש. אני אוהב אותך סורלה…״.

פריחה תמיד מתרגשת ממחוות קטנות וטובות, וכך היא שמעה השבוע את הסיפור של המתנדבת הוותיקה לילי כנפי, שביום שלישי, עת החל מבצע ״חץ ומגן״ היא נאלצה לסגור את תריס הברזל בממ״ד, ומשלא הצליחה היא התקשרה לארגון ״ידידים״, ואלו מיד דאגו לשלוח לה שני מתנדבים בדמות מלאכים: חזקי מונדרר ויוסף חיים צמח. ״התנצלתי שהזמנתי והם במאור פנים אמרו לי שהכל בסדר. הם מלאכים ממש״.

כדאי להכין לפתוח את מסכי הטלוויזיה, כי ממש בקרוב תופיע האדריכלית רונית שיסמן בתוכנית ״מרגישות יופי״ בערוץ 12, עם המגישות יעל גולדמן ומימי לוזון, שם תשוחח האדריכלית ומעצבת הפנים על הלבשת הפנים. יש למה לצפות..

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן