אנה זק הכוכבת האשדודית מפרגנת לכוכבת הגדולה נועה קירל

אחוה סיטבון בתמונה מתוקה לכבוד יום האם בברצלונה, מי המריאו לחופשה מעבר לים ומי הגיע לפרגן לבן של פולה בליק?

צילום: יח"צ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יריבות או לא יריבות בין הכוכבת האשדודית אנה זק ולבין נועה קירל? בכל מקרה כמה רגעים לפני שעלתה לבמה, אנה זק פירגנה לנועה קירל לקראת האירווזיון ואמרה: ״אני מאוד אוהבת את השיר, ראיתי את הריקוד המטורף שקורה שם, ואני מאחלת לה המון בהצלחה. אני ממש מאמינה בנאמבר שלנו ובה״… נדמה שהברכה הייתה מכל הלב…

צילום: סיימון אלמלם

בשבוע שעבר נערכה השקה של הבושם החדש דילן פרפל מבית ורסאצ’ה, הגיעו ליהנות ממוזיקה טובה של איתי גאלו ומופע רחפנים שהסתדרו ללוגו המותג, ובין הריחניות הייתה שם האשדודית אורטל בניסטי, כוכבת ׳פריפריה אימפריה׳, בלוק מנצנץ במיוחד כיאה לכוכבת אמיתית. הנה תראו.

בלוק מנצנץ בהשקה של ׳ורסאצ׳ה׳. אורטל בניסטי (צילום: רפי דלויה)

הכוכבת האשדודית של חתונה ממבט ראשון, אחווה סיטבון, שמתגוררת בשנים האחרונות בברצלונה עם בעלה וילדיה, העלתה השבוע לרשתות תמונה מתוקה שלה עם היורשים לאיה ודניאל, לכבוד יום האם שחל בספרד.

לכבוד יום המשפחה בברצלונה. אחווה סיטבון והיורשים לאיה ודניאל

יצאנו לחופשה

בפינת ׳היצאנו לחופשה׳, לפני שהחל מבצע ״חץ ומגן״, כוכבת הרשת ארזה את ארבעת ילדיה כולל הבעל אלי, מתוך חמישה, והמריאה לבטן גב בדובאי. והדוגמנית וכוכבת הסדרה ״פושרז״, יולי זיו, עשתה אתנחתא מהלימודים ונסעה חצי שעה מהבית, ליקב אולו המדהים בשפלת יהודה. וגם השוער משלנו אופיר מרציאנו, שניצל את הפגרה ממשחקי הכדורגל, לקח את אשתו שלי רגב ואת שני הבנים הקטנים והמשפחה המריאה לפארק הסרטים בגרמניה.

משפחת בניסטי-בובליל עשתה חיים בדובאי
יולי זיו נהנית ביקב ׳אולו׳
חיים בסרט. אופיר מרציאנו והאשה שלי והילדים

השבוע הושקה תערוכת הציורים המרגשת ״תראו אוטי״ של יהונתן דיין, בנה של פולה בליק דיין, הנמצא על הרצף האוטיסטי, בקניון רמת אביב. אז חוץ מאופירה אסייג החברה הטובה, היו שם גם סורלה קטורזה האשה של ישראל, שגית רביבו האשה של הכדורגלן במיל׳ חיים רביבו, השחקן והדוגמן משלנו עומר חזן, מלכת היופי במיל׳ רווית אסף ועוד שורה של סלבריטאים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן