סירה נתרמה למען בעלי מוגבלויות

אחיה של מרגלית זמט ז"ל תרמו לזכרה סירה‫, שתאפשר פעילות לילדים ובוגרים עם מוגבלויות של עמותת "אתגרים" באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחילת השבוע נערך בחוג השייט של עמותת "אתגרים" במרינה באשדוד, טקס השקת הסירה "מרגלית" לזכרה של מרגלית זמט ז"ל, שהלכה לעולמה לפני 4 שנים. הסירה החדשה, נתרמה על ידי אחיה של מרגלית – אלי זמט, המשמש בין היתר כמדריך בחוג השייט של "אתגרים" באשדוד ויגאל זמט. הסירה נתרמה להנצחתה של מרגלית, ותהווה סירת ה"בית" של החוג המתקיים עבור עשרות אנשים עם מוגבלויות בכל הגילאים מאשדוד והסביבה‫.

מרגלית הייתה אדם עם צרכים מיוחדים, ועברה סדרת טיפולים מיוחדים בצעירותה, שסייעו לה בבגרותה לנהל חיים כמעט לגמרי עצמאיים. היא הקדישה את חייה למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם צרכים מיוחדים כשעבדה במשך עשרות שנים במעונות לילדים ונוער עם מוגבלויות קשות. בגיל 55 לפני 4 שנים, נפטרה כתוצאה מתאונה בביתה‫.

אחיה, אלי זמט, מדריך בחוג השייט של עמותת ׳אתגרים׳ באשדוד ומורה בבית הספר לקציני הים אורט אשדוד, מספר: "מרגלית העניקה כל חייה ל"אחיה" למגבלה ואנחנו, אחיה הביולוגיים רצינו להנציח אותה בדרך שתאפיין אותה ועל כן אנו נרגשים מאד שהסירה החדשה תשמש לפעילות השוטפת הכל כך חשובה הזאת המהווה חוסן ונותנת טעם לחייהם של אנשים רבים עם מוגבלויות. אנחנו מקווים כי הפעילות תגדל ויגיעו עוד אנשים עם צרכים מיוחדים מאשדוד והסביבה להשתתף בה״‫.

מנכ"ל עמותת "אתגרים", אבנר בלקנאי, ציין: "בכל יום ויומו מתקיימות עשרות פעילויות שונות בכל רחבי הארץ עבור הגיבורים האמיתיים שהם חברי וחניכי עמותת "אתגרים", באמצעותם של עובדי העמותה המסורים ומתנדביה היקרים. הפעילויות הללו מוכיחות לאותם הגיבורים שבעזרת רוחם, יכולים הם על כל מגבלה. התרגשתי מאד לשמוע את סיפורה של מרגלית ז"ל, אחיה ומשפחתה הם עבורנו חלק ממשפחת "אתגרים" הגדולה והטובה, ואני משוכנע שבזכות הסירה החדשה, הפעילות הנהדרת במועדון באשדוד של העמותה תגדל ותתרחב וייהנו ממנה עוד רבים מתושבי האזור״‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן