המשטרה זימנה לחקירה את סוכן הדוגמניות האשדודי. עורך דינו: "הוא יגיע"

התפתחות בפרשת סוכן הדוגמניות שי אביטל‫: כשלושה חודשים לאחר הגשת התלונות נגדו‫, זימנה משטרת ישראל את אביטל, החשוד בהטרדה ובתקיפה מינית לכאורה של נשים שייצג בסוכנות שלו. עם חשיפת הפרשה בתקשורת יצא אביטל לחו"ל והבטיח לשוב לישראל ברגע שיידרש לחקירה

צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשת סוכן הדוגמניות האשדודי שי אביטל. המשטרה זימנה לחקירה את אביטל השוהה בחו"ל מרגע פרסום הפרשה‫.

 אביטל חשוד לכאורה בעבירות מין כלפי נשים אותן ייצג. מאז יולי כשהתחקיר על אביטל התפרסם‫, הוגשו נגד אביטל 26 תלונות של נשים. ביחידה המרכזית במחוז ת"א פתחו בחקירה ובדקו את התלונות והחוקרים עומדים לפני סיכום העדויות כנגד אביטל‫, וכנגד חלק מהתלונות הצליחו החוקרים לבסס תשתית ראייתית מספקת ועתה נידרש הסוכן ששוהה כאמור מתחילת הפרשה בחו”ל‫, לשוב לישראל לחקירה‫.

כזכור, בחודש יולי השנה התפוצצה הפרשה לאחר ששורת נשים ודוגמניות שעבדו תחתיו מסרו עדויות לתכניות "הצינור" ו"חשיפה", בהן האשימו כי תקף והטריד אותן מינית‫. מדובר בנשים שהוא ייצג או שחלמו להיות דוגמניות ופגשו בו. החשיפה פתחה תיבת פנדורה שבעקבותיה 26 נשים הגישו תלונה במשטרה. אביטל יצא לחו"ל עת התפרסמו התחקירים בטלוויזיה. בעימות עם העיתונאי חיים אתגר, לאחר שידור התחקיר, הוא הכחיש נמרצות את המיוחס לו וטען כי לא היו דברים מעולם. "למה הן לא הלכו למשטרה? שילכו למשטרה, שיתלוננו", אמר אביטל, "תשובות אתן אך ורק בתחנת המשטרה. יש לי עדות שלכם מראיינים נערת ליווי ומנסים להפליל אותי דרכה. אשמח לקחת אחריות, אבל בתחנת המשטרה״‫. עורך דינו ששי גז הבטיח‫, כי אביטל ישוב ארצה ברגע שיתבקש על ידי המשטרה. הוא צפוי להיעצר ברגע שינחת בשדה התעופה "בן גוריון" ולהילקח לחקירה‫.

שי אביטל בן 43 נולד וגדל באשדוד. הוא גדל בדירה צנועה ברחוב הראשונים למשפח שורשית ומוכרת. הוריו, מרים (עקרת בית שגידלה באהבה ובחום את שי ושתי אחיותיו ) אביו דוד עבד במשך 40 שנה כמנהל מחלקת רישוי עסקים בעיריית אשדוד. הוא למד בבית הספר היסודי "אילנות" ובמקיף א'. בצבא שירת בחיל התותחנים. בסיום השירות הצבאי הוא יצא אל העיר הגדולה כדי לכבוש את עולם הזוהר. תחילה היה דוגמן אך עד מהרה הפך לסוכן דוגמניות. בתחילה ביחד עם סוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן ואז  בשנת 2001 הם נפרדו ואביטל החל כקריירה עצמאית מצליחה. הוא הקים את הסוכנות "עלית מודלס"  ומאוחר יותר את all in one””‫.

מעל לשני עשורים שהוא נחשב לאחד האנשים החזקים בתעשיית הבידור המקומית.. הוא מייצג, בין היתר את כמה מהשמות הבולטים והנוצצים בישראל: אסתי גינזבורג, אותה גילה כשהייתה בת 14.5. נטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב, קורל סימנוביץ ועוד וקודם לכן את שיר אלמליח (שעזבה לרוברטו), שביט ויזל, קים אדרי, קורל סימנוביץ, חווה מונד הדוגמנית הדתייה, יערה בנבנישתי וגם את דניאל יפרח האשדודית . כן הוא מיצג את הכדורגלנים מאור בוזגלו וערן זהבי. הוא היה על גג העולם, איש מפתח וסלב בתעשייה. עם הנשים הכי יפות ובמסיבות והאירועים הכי נוצצים. באשדוד הוא נחשב סיפור הצלחה. נער שגדל איתם באשדוד הקטנה והצליח בעיר הגדולה‫.

דיווחים על הטרדות מיניות  לכאורה מצדו של אביטל פורסמו בתקשורת כבר ב-2008, אולם החקירה נגדו אז לא הבשילה לכתב אישום פלילי. עם זאת, באותה השנה פסק בית משפט השלום בתל אביב כי על אביטל לשלם פיצוי בסך  100,000 שקלים לדוגמנית שהגישה נגדו תביעה אזרחית בגין הטרדה מינית. זה היה סוד ידוע בתעשייה ואיש לא דיבר עד שאותן נשים אזרו אומץ, תחילה שנחשפו בתקשורת עם סיפוריהן ואף הגישו תלונה במשטרה‫.

עו״ד ששי גז‫ מסר בתגובה כי "מרשי יגיע לחקירה ויוכיח את חפותו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן