סוף שבוע של כדורגל אשדודי

מ.ס אשדוד תארח את מכבי נתניה הלוהטת בשבת ב-15:00. בשני: אדומים אשדוד מארחת את רעננה ואמיר בן שמעון במסגרת הליגה הלאומית. במוצ"ש: כסייפה מגיעה למשחק מעניין מול עירוני אשדוד בליגה א' דרום. ליגה ג' מרכז: הפועל בני אשדוד הרותחת יוצאת ליבנה (שישי, 12:00). וגם: פנתרות אשדוד עושות חיל בליגה הארצית לכדורגל נשים

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מה בפתח?

ליגות הכדורגל הישראליות מגיעות לנקודת רתיחה, כאשר במחזורים הקרובים כל משחק קובע וזה לא משנה באיזה ליגה מדובר. הנציגות האשדודיות שלנו מציגות עד כה עונה סבירה, כאשר שלוש הגדולות נמצאות פחות או יותר במרכז הטבלה (כל אחת בליגה שלה) במרחק מבטיח מהתחתית, לעומת מרחק קצת מתסכל מהצמרת. כך או כך, הן יכולות כבר להתחיל לחשוב על ההכנות לעונה הבאה.

מ.ס מתכוננת לנתניה הלוהטת

בליגת העל, הקבוצה הבכירה של העיר, מ.ס אשדוד, כנראה איחרה את הרכבת המובילה לפלייאוף העליון, בשל תקופה לא טובה שעוברת עליה במשחקים האחרונים. נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות בארבעת המחזורים האחרונים מצביעה על חוסר התאמה לפלייאוף העליון. שיא החולשה הגיע בשבת האחרונה, בהפסד 2:0 להפועל ירושלים הלוחמנית, שפשוט רצתה יותר ממ.ס אשדוד, שהתרחקה עוד יותר מהפלייאוף העליון. כעת, כאשר נותרו 3 מחזורים לתום העונה הסדירה, אשדוד כבר לא תלויה בעצמה וצפויה לסיים בחלק התחתון של הטבלה וזה אומר גם שהיא תשחק פחות משחקים בסיבוב השלישי והאחרון.

בשבת בצהריים (15:00) תגיע הלהיט של ליגת העל במחזורים האחרונים והקבוצה שכולם אוהבים לחלק לה מחמאות, מכבי נתניה, של המאמן הנפלא בני לם. נתניה צפויה להגיע מלווה באלפים מאוהדיה, שיספקו לבטח אווירה צבעונית. בצד של אשדוד, מלבד עשרות האוהדים/מקורבים שיגיעו ללווות אותה, כנראה כמה צופים מהמרפסות מבנייני רחוב ההסתדרות והראשונים יציצו על המתרחש. מאכזב כשלעצמו, כי לקבוצה הזאת, שתקעה יתד בליגה הבכירה בארץ, מגיע יותר מזה.

אדומים פוגשים את אמיר בן שמעון

בצד האדום של העיר, ימים קשים בפן הכלכלי והחברתי מקשים על השחקנים לשים את הצרות בצד. ביום שני השבוע הקבוצה של יאיר אזולאי ועידן שריקי יצאה לעפולה למשחק חוץ מול הפועל המקומית מהתחתית. חמזה מוואסי כבש את שערו החמישי העונה במחצית השנייה, אך זה לא הספיק לאדומים, שירדו מנוצחים בתוצאה 2:1. ביום שני הקרוב תגיע הפועל רעננה לאשדוד, יחד עם המגן השמאלי האשדודי שלה, אמיר בן שמעון, שנמצא בכושר מצוין במחזורים האחרונים, למפגש מסקרן מול האדומים אשדוד. בעוד רעננה נמצאת בתנופה ומצליחה להיחלץ מהתחתית במחזורים האחרונים, האדומים אשדוד נמצאת בדעיכה וכבר סופרת 3 משחקים ללא ניצחון. הפסד מול רעננה כבר יהפוך את התקופה הזאת למשבר של ממש ואז מה שיתחיל להיות מדובר, הוא המחויבות של השחקנים, שעל פי דיווחים, לא קיבלו משכורות כבר חודשיים. ארבעה מחזורים לתום העונה הסדירה, האדומים אשדוד כעת עם 36 נקודות, בעמדה מצוינת להתברג בפלייאוף העליון, מה שיהווה הישג מדהים בהתחשב בנסיבות.

עירוני אשדוד: הראש ניצח בנורדיה, הלב בילה בפתח תקווה

בצד הצהוב של העיר מכבי עירוני אשדוד נמצאת בתקופה נפלאה וגם הקהל נשמע סוף כל סוף מרוצה וגאה בשחקנים שלו. בשישי האחרון הקבוצה השיגה את הניצחון השלישי שלה ברציפות (והשמיני ללא הפסד!) אחרי שגברה בחוץ על בית"ר נורדיה ירושלים, משער של מתן ארביב במסגרת המחזור ה-24 של ליגה א' דרום. במוצ"ש צפויה להגיע מ.ס כסייפה למשחק מול עירוני אשדוד שיערך באצטדיון הסינטטי, שיהיה גדוש בהמון צהוב וקולני. אשדוד תגיע אליו כשהיא בעמדה נוחה, כאשר היא נמצאת 10 נקודות מעל האזור המסוכן, שמוביל למבחני הישארות. עוד ניצחון והחבורה השמחה של יוסי חכים יכולה ללכת לים. אפשר לומר שההנהלה כבר חושבת על העונה הבאה, ועל איך וכיצד בונים קבוצה שתרוץ בצמרת ותתמודד באמת על כרטיס לליגה הלאומית.

ובזמן שהקבוצה הבוגרת יצאה לירושלים, הקבוצה הכי מיוחדת בעיר, קבוצת 'שוויון בכדורגל' המורכבת משחקנים בעלי צרכים מיוחדים ומתנדבים אוהדי הקבוצה, יצאה לפתח תקווה, לטורניר השנתי, שהתקיים במתחם הכדורגל הסמוך לאצטדיון ה'מושבה'. עירוני אשדוד הוציאה משלחת מכובדת לטורניר, בו השתתפו גם הקבוצות המיוחדות של הפועל ירושלים, מכבי נתניה, הפועל באר שבע והפועל פ"ת, שגם אירחה את הטורניר. השחקנים של עירוני אשדוד, כמו כולם, נהנו מאוד מהמעמד המרגש והשתתפו במשחקים, שהתאפיינו בחיוכים לרוב בהם אין מפסידים וכולם יצאו מנצחים. הטורניר המדובר מתקיים זו השנה השלישית ברציפות, כאשר הציפייה היא שעוד ועוד אגודות ספורט בישראל יפתחו קבוצות של שחקנים בעלי צרכים מיוחדים.

צילום: מדיה עירוני אשדוד

ליגה ג' מרכז: הפועל בני אשדוד לוהטת

הקבוצה של שרלי אטיאס ממשיכה להיות הלהיט של ליגה ג' מרכז העונה והיא מוליכה את טבלת הפלייאוף העליון של הליגה לאחר 5 מחזורים. ביום חמישי שעבר הפועל בני אשדוד אירחה את הפועל רמלה והביסה אותה בתוצאה 5:1. לזכותו הפועל ניב עשור שנכנס כמחליף, כבש שלישייה והחלוץ הלוהט ליאור סוויסה הוסיף צמד משלו והעלה את מאזנו ל-22 שערים העונה. את הקבוצה מאמן כידוע רחמים צ'קול, כאשר הוא מתפקד גם כשחקן, ובדקה ה-55 הוא הכניס את עצמו כמחליף.

ביום שישי בצהריים תצא הפועל בני אשדוד למשחק חוץ חשוב במגרש דרך הנשיאים ביבנה, מול בית"ר יבנה, כאשר מעידה של הפועל יכולה לעלות לה במקום הראשון.

כדורגל נשים: הנה הן באות הפנתרות

ביום ראשון הקרוב יתקיים המחזור ה-14 של הליגה הארצית לכדורגל נשים, והשנה יש לנו בליגה הזו שתי נציגות. קבוצת מכבי פנתרות אשדוד, שלה זאת עונת הבכורה בליגה וממוקמת במרכז הטבלה, תארח את קבוצת הנשים של אור יהודה.

(צילום: פנתרות אשדוד)

ה'פנתרות', שהוקמה בשנת 2021 על ידי חברי הנהלת עירוני אשדוד לשעבר, טל אספורמס וסער גינזבורסקי מגיעות למשחק במומנטום, לאחר ניצחון בתוצאה 3:0 על מג'דל כרום, משערים של אושר שער, ענבר עזרן וקרבט מקונן. ואילו מכבי עירוני אשדוד שמנסה להיחלץ מהתחתית תשחק בחוץ מול מכבי מעגן מיכאל (21:00) במגרש במעגן מיכאל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן