נוער, נערים ילדים

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד חזרה מפיגור של שני שערים לתוצאת תיקו 2:2 מול מכבי נתניה (צמד לאדיר לוי). נוער אדומים אשדוד ניצחה למרות שספגה שלושה כרטיסים אדומים. נערים ג': ניצחון יפה למ.ס בראשון לציון

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער

בשבת האחרונה אירחה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, המודרכת על ידי המאמן המצליח אלי לוי את מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל לנוער. אשדוד ירדה למחצית בפיגור מפתיע של 2:0, אך התאוששה במחצית השנייה בזכות צמד שערים נפלא של אדיר לוי בדקות 74 ו-76. לוי המוכשר העלה את מאזנו לתשעה שערים העונה בכל המסגרות ויהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחות של ה'טאלנט' בן ה-20. בשבת הקרובה תצא מ.ס אשדוד, מחזיקת הגביע למי ששכח, שממוקמת במקום השלישי בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד מהפיסגה, למשחק חוץ קשה מול קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה.

בליגה הלאומית לנוער, יצאה בשבת האחרונה קבוצת מכבי עירוני אשדוד, שנמצאת במקום האחרון בטבלה למשחק חוץ מול הפועל קרית אונו. החניכים של המאמן סרג'יו חאובל נפלו לפיגור 5:0, ולקראת הסיום הצליחו לצמק בזכות שערים של דקל עידו (81) וליעד כהן (88).

במוצאי שבת אירחה בסינטטי נוער אדומים אשדוד את עירוני ר"ג, במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הארצית מחוז דרום. האורחת ירדה למחצית ביתרון של שער, אך במחצית השנייה האדומים השתלטו על העניינים. איתי שוקרון קבע שוויון 1:1 בדקה ה-57 ובדקה ה-78 פרג בר ברוך הבקיע שער ניצחון דרמטי והעניק לקבוצתו 3 נקודות נוספות. המשחק היה סוער ושלושה כרטיסים הורחקו לאדומים אשדוד, כאשר השוער גיא אסולין הורחק בדקה ה-78 ושתי דקות קודם, הורחקו ליאור ליגעלם וחוסאם מילאד, שלא היה על המגרש. אמנם אשדוד מוליכה את טבלת הליגה בפער של שמונה נקודות מהמקום השני, אך שלושה שחקנים שמורחקים זו פגיעה תדמיתית בקבוצה ונראה שלמאמן המצליח דניאל טולמסוב, יש הרבה עבודה. 

אדיר לוי

במסגרת המחזור ה-19 של ליגת הנוער מחוז שפלה, אירחה בית"ר אשדוד 'צו פיוס' מתחתית הליגה באצטדיון הסינטטי הקטן במוצאי שבת את הפועל בארי אשכול וחזרה משם מובסת בתוצאת 8:1. לבית"ר אשדוד הבקיע אוראל קיקוזשווילי.

נערים א'

בליגת העל לנערים א' נערכו בסוף השבוע משחקי המחזור ה-23 ובשבת מ.ס אשדוד יצאה למגרש 'שפירא' בנתניה והתמודדה מול קבוצת נערים א' של מכבי נתניה. בתצוגת תכלית של מ.ס אשדוד אותה מאמן יוסי בילו, הקבוצה חזרה עם ניצחון חלק של 3:0 ונמצאת כעת במקום הרביעי בטבלה. כבשו: חדד עילאי 20, דרבה אופק 30, ביטון יוסף נתנאל 58.

נערים ב'

במסגרת המחזור ה-22 בליגת נערים ב' יצאה מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. המשחק נערך במגרש בית וגן בבוקר שבת האחרונה והוא היה דרמטי. אשדוד עלתה במחצית הראשונה ליתרון של 2:0 מצמד שערים של סהר ביטון בן ה-14 וחצי. אך הקבוצה לא ידעה לשמור על היתרון וספגה פעמיים במחצית השנייה. בסיום: 2:2.  

בליגת נערים ב' מחוז שפלה נערך המחזור ה-19 בסוף השבוע וביום ראשון. עירוני אשדוד חזרה מקרית גת עם תוצאת תיקו 1:1. לעירוני כבש עילי מדר בדקה ה-75. קבוצת בית"ר אשדוד הדרימה עד לאצטדיון בירוחם ושם פגשה את בני ערערה. בית"ר סיפקה הופעה מכובדת והפסידה בסופו של דבר בתוצאה 3:2. כבשו לבית"ר אשדוד: עילאי אבחזר (38) ואביר לירוי (70).

נערים ג'

במחזור ה-19 של ליגת מרכז 2 של נערים ג', יצאה בשבת בשעת בוקר מוקדמת, מ.ס אשדוד לאצטדיון הסופרלנד בראשון לציון. מ.ס אשדוד, אותה מאמן דקל מלכה, חזרה משם עם כל הקופה וגברה על הפועל ראשל"צ בתוצאה 1:3.

כבשו לאשדוד: תלמי רון (11), יואל בולבין (68) ויאם כץ (74).

ילדים ג'

בליגת ילדים א' מחוז מרכז 1 אירחה בשבת בבוקר בסינטטי קבוצת מ.ס אשדוד את מכבי ת"א. האורחת הייתה ברת מזל וחזרה מאשדוד עם ניצחון יפה בתוצאה 5:2. בשבת הקבוצה תצא למשחק חוץ מול הסקציה נס ציונה.

ילדים א'

במסגרת ליגת ילדים א', התקיים במוצאי שבת באצטדיון הסינטטי הדרבי הגדול בין מכבי עירוני אשדוד לאדומים אשדוד. המשחק היה מרתק והפכפך ובסופו של דבר הסתיים בתיקו 2:2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן